Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 18-04-19 kl 08:58 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Ut på tur i dag.
Postet 18-04-19 kl 09:33 av star star er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Tidlig våken, jeg har bestemt meg for at jeg er lei av å sove bort fridager. Men jeg har sovet elendig i natt, så mulig det blir er dupp på sofaen i løpet av dagen.
Nå: kaffe og speilegg.
Postet 18-04-19 kl 09:48 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har ruslet med hunden, hengt opp en klesvask, sett en episode av Badehotellet og er nå igang med siste rettebunke. Planen er skogstur før vi skal bort på middag i ettermiddag, så her må hele dagen brukes.

Det er helt vilt hvor fint vær det har vært lenge, perfekt for en liten topptur i skogen.
Postet 18-04-19 kl 09:49 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Blir litt utearbeid idag. Jeg skal skjære de gamle bærbuskene ned. Ripsen har stammer som or. Så det blir motorsag og ikke hagesaks. Og så skal jeg beskjære epletrærne. Det har jeg aldri gjort før så det går nok finfint. vi har fem barn her så de skal også få være med ut for en innsats.
Postet 18-04-19 kl 10:20 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Sol, burde blitt tur. Har lovet venninne å hjelpe med å vaske morens hus før salg. Det er dagens plan.
Postet 18-04-19 kl 10:24 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Oppe kl 6 for å få mellomste med båten til Danmark.
Nå er jeg ferdig trent og frokosten er fortært så nå venter noen timer med skriving før jeg skal til kjæresten. Vennelunsj venter. Danmark i morgen. Fin påske.
Postet 18-04-19 kl 10:29 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg hadde vekkerklokka på 9.15, slik at jeg har tid til å pusle litt før jeg skal på yin yoga klokka 11. Jeg fikk sjokk da jeg så meg i speilet da jeg våknet. Det ene øyet var skikkelig rødt. Jeg ble redd og googlet, men det ser ut til at sprengte blodkar ikke er farlig. Stemmer det?

Ingen planer for dagen annet enn at jeg skal prøve å få alle familiemedlemmene til å være ute litt. Sekstenåringen vil sikkert sykle seg en tur, men jeg aner ikke hva mannen og jeg skal ta oss til med.
Postet 18-04-19 kl 10:47 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Nok en lat morgen. Jeg ligger fortsatt i senga og hører på lille nevø som har et skikkelig raseriutbrudd og kjenner jeg er glad småbarnsperioden er over.
Postet 18-04-19 kl 10:56 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på hytta, og sløver på sofaen. Mann og barn sover fremdeles. Eller ... i hvert fall det barnet som er med på hytta. Snuppa er egentlig hos bestemor i påska, men i natt sover hun hos en venninne. Det barnet sier hun elsker ferier, men egentlig er hun best på hverdager. Det må skje noe hele tiden, ellers blir hun helt apatisk.

Jeg har også nieser som trasser, men jeg har lært meg at jeg ikke orker å være på ferie med dem.
Postet 18-04-19 kl 11:25 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Hei fra Irlands nest største by!

Vi tilbrakte gårsdagen i bilen, kun avbrutt av turer ut for å se det fantastiske landskapet der Atlanterhavet har spist seg inn i landet. Ungene er overmodne for å gjøre noe annet enn å kjøre bil. Synd vi er langt unna Dublin. Nå har de ihvertfall storkost seg i badekaret på hotellet en stund.
Postet 18-04-19 kl 11:37 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Kaffe og frokost unnagjort hjemme. Klar for å gjøre minst mulig resten av dagen. :zen:
Postet 18-04-19 kl 11:55 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Jeg er i sommervarme Nederland på miniferie. Ha en fin påskeferie, folkens.
Postet 18-04-19 kl 12:21 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Hm ... det hekker en Kanada-gås på badeplassen ved vannet på hytta. Moren ble relativt aggressiv da vi gikk dit i går, og nå har jeg lest meg opp på at de blir boende der i et par måneder fremover. Skal vi ikke få badet på badeplassen vår før mot slutten av sommeren?
Postet 18-04-19 kl 12:26 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
I dag regner det i syden, gitt! Så jeg har tatt med meg de to minste på café og drikker latte og kakao og ser på de som våger seg ut i duskregnet. Jazz i bakgrunnen og jeg klager egentlig ikke.
Postet 18-04-19 kl 12:36 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er såpass fint vær at verandaen kan fungere som en ekstra stue

Dagens i-landsproblem er om vi skal ha bacalao eller sosekjøtt til middag.
Postet 18-04-19 kl 15:26 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
God påske fra California! Ikke mye som minner om påske her - ikke en eneste fridag i forbindelse med påsken her og ikke har jeg hørt noen nevne påske heller. Litt godteri med påskevri på butikken - that`s it tydeligivs. Sommeren har kommet og det skal visst bli 25 grader utpå dagen, så itt trening først og så litt boklesing i hagen
Postet 18-04-19 kl 18:21 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Tjorven, et par måneder - badesesongen starter i beste fall om 3 måneder i Norge.
Postet 18-04-19 kl 20:25 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Selma, påsken i USA er førstkommende søndag, altså 1.påskedag. Barna får mye påskegodteri, gjerne i en stor pastellfarget kurv og noen får en levende kanin. Vanlig å ha feiring med familien med lunsj eller middag.
Postet 18-04-19 kl 20:57 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Ja, Millact - amerikanerne kan dette med effektive feiringer Både jul og påske er fort gjort - noen timer med feiring og vips tilbake til hverdagen. Target vet å utnytte feiringene - påskeeggene og godteriet var på plass dagen etter Valentines
Postet 18-04-19 kl 23:47 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Nettopp, Selma! Bodd 8 år i USA, så den biten er kjent. Men de har jo bevegelige helligdager de aldri mister. Noen fordeler er det.
Postet 19-04-19 kl 01:18 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Jeg var forresten innom Europris på lørdag. De hadde både påskepynt og 17.mai pynt.
Postet 19-04-19 kl 01:20 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Men det er jo ikke så rart at de hadde, det er jo ganske kort tid mellom påske og 17.mai, så at det er sånn er ikke rart syns jeg.
Postet 19-04-19 kl 10:22 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Helt innafor å ha 17. mai-pynt en måned før, ja.
Postet 19-04-19 kl 10:33 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Jeg synes påsken kunne vært over før 17.mai pynten kom frem.
Postet 19-04-19 kl 10:55 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Men når påsken er så sein som i år så blir det jo sånn. Jeg har ikke reagert på det, syns det er helt innafor.
Postet 19-04-19 kl 13:14 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Langfredagchill på terrassen til lillebror. Stekende sol og avslapping, før bursdagsfeiring for nevø i kveld, så jeg må få bakt noen brownies i all solingen.
Postet 19-04-19 kl 16:01 av Martis Martis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no