Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 20-04-19 kl 09:48 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen fra Danmark.
Fortsatt rødspættecup, men først hotellfrokost.
Ferdig trent er jeg også så nå er det ut å nyte sola mellom kampene.
Postet 20-04-19 kl 10:39 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
God morgen! Datter og kjæresten vekket meg med frokost på sengen. De beste ungene, altså.
Postet 20-04-19 kl 10:59 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
God morgen! Jeg våknet av meg selv 8:15 og fikk ligge helt i ro til de minste våknet 9:15. Bliss! Vi kom hjem i går kveld og nå er det hjemmepåske i noen dager. Hordene og jeg har storhandlet på rema og er lettere overrasket over hvor mange som er der en lørdag morgen.
Postet 20-04-19 kl 11:27 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
God morgen. Litt skjelven dag etter litt mye øl på fest igår. Skikkelig god gammeldags dansefest med folk i alle aldre. Rusler bort til naboen for litt kaffe før jeg må handle og planlegge neste uke.
Postet 20-04-19 kl 12:13 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Ungene har løst rebus og funnet påskeeggene sine. Skal fylle på litt i kjøleskapet i dag, ellers ingen planer.
Postet 20-04-19 kl 12:34 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Handlet mat og godis. Vi skal ut på tur i solskinnet. Påskeeggjakt senere i dag.
Postet 20-04-19 kl 13:14 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Guttene er ute og leker med nevø. Jeg skravler og strikker og ser på min minste nevø som kryper rundt på gulvet. Det lukter deilig pinnekjøtt som er på kok.
Postet 20-04-19 kl 13:24 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Litt redusert i dag etter hyggelig bytur i går. Ungen har bakt kake.
Postet 20-04-19 kl 14:12 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God ettermiddag. Jeg har vært på kafe sammen med foreldrene mine i dag, og vært og handlet litt. Nyter virkelig å ha fri, og være alene og gjøre som jeg vil når jeg vil.
Postet 20-04-19 kl 16:37 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hallo! Jeg slapper ettertrykkelig av etter en fin, men ganske slitsom påsketur til Roma (vi var ikke alene, for å si det sånn!), og prøver å komme ajour med det grøvste av e-posten min. Selv om det er ferie.
Postet 20-04-19 kl 16:49 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har bare spist godteri, sløva ti minutter i solveggen og ellers spilt brettspill og bygd Duplo i hele dag. Godt å ha ordentlig fri (sjøl om jeg kunne spart meg for Duplo - noe så pes som å leke med sjefete fireåringer). Skal surre i hagen en time nå, før det blir lam til middag. Ah!
Postet 20-04-19 kl 17:41 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Verdens beste datter og «svigersønn» har mekket grillparty til meg. Kom til dekket bort. Og kake og te til desserter.
Postet 20-04-19 kl 18:03 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Så hyggelig, Milfrid!
Postet 20-04-19 kl 18:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Vi er fremdeles i Roma, men reiser hjem i morgen. Her er helt perfekt varme. Jeg har gått i sandaler i en uke og har ikke noe lyst til å reise hjem. Men det blir sikkert greit når vi er der.

Ganske ferdig med å pakke. Jeg har åpnet en øl og snart skal vi ut og kjøpe pizza.
Postet 20-04-19 kl 20:23 av Blå Blå er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no