Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 22-04-19 kl 12:11 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er siste påskefrokost akkurat over – det kunne gjerne vært et par påskeferiedager til.
Postet 22-04-19 kl 12:13 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Dette er verdens lengste påske.
Postet 22-04-19 kl 12:14 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
I dag skal vi visst ut og luke har 14-åringen bestemt. Det betyr at jeg kan bruke gavekortet hun laget til meg til jul.
Postet 22-04-19 kl 12:19 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det blir en brå overgang til hverdag i morgen kjenner jeg. Kunne også tenkt meg litt lenger fri, har bare hatt disse røde dagene.
Postet 22-04-19 kl 12:30 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Har vært så lite produktiv i påsken. Og det irriterer meg. Prøve å rydde litt i dag
Postet 22-04-19 kl 12:32 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har hatt date med PT-en min. Deilig å kjenne at kreftene er litt tilbake etter en veldig slack påskeferie. Rundt skjærtorsdag gikk jeg over fra at jeg orker ikke gå på tur, til jeg er så lat at jeg gidder ikke gå på tur. Deilig! Plan for resten av dagen er strikking, rydding og montering av genseren jeg har strikket til mannen.
Postet 22-04-19 kl 13:45 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Dette er den beste påsken jeg har hatt etter at jeg ble voksen. Jeg elsker å tilbringe så mye tid med barna (og uten eksmannen..), de er enkle og fine og sosiale og velvillige vesener og jeg har hatt det så utrolig fint disse dagene
Greit å gå på jobb i morgen også, nå er jeg ganske mett på sol og puslespill og Pokémon igrunn
Postet 22-04-19 kl 20:53 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Det gjorde meg glad å lese, Appelsin!
Postet 23-04-19 kl 00:26 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no