Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 25-04-19 kl 10:04 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
Morn! Nest siste dag i uka. Lurer på hva den bringer.
Postet 25-04-19 kl 10:18 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn. Jeg sitter med en rettebunke og stålsetter meg for dagens tolv(!) møter. De er korte, de fleste av dem, da, men læll.
Postet 25-04-19 kl 10:47 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
I dag var det vanskelig å stå opp, så jeg kom litt sent. Skal kompensere med å gå litt tidlig for å være med på familiearrangement i fotballen.
Postet 25-04-19 kl 10:57 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg har retta fire i rettebunken min! Juhu! I dag kjem eg ikkje til å få gjort noe som helst. Av det da. Eg skal jo jobbe sjølvsagt.
Postet 25-04-19 kl 11:02 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Har vært lite innom her i det siste, men hvem kan motstå blomstrende kirsebærtrær? Dette er den eneste uken i året da Kjølberggata ser pen ut, og hver gang jeg kommer ut av bakgården vår, står det noen rett utenfor porten og fotograferer.
Postet 25-04-19 kl 11:10 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Det burde være en lov for maks antall møter på en dag, Toffskij.
Postet 25-04-19 kl 11:15 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg kunne jo fordelt dem på flere dager, men valgte å kjøre alle sammen inn i dag for å få litt arbeidsro i går og i morgen. Men mange blir det uansett.
Postet 25-04-19 kl 11:17 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Arbeidsmengden har definitivt tatt seg opp på den nye jobben min. Men jeg gjør skikkelig spennende saker, så det er helt greit.

Og så har jeg meldt meg på Holmenkollstafetten for nyjobben, så jeg MÅ på løpetrening i dag. Det var lang venteliste, men jeg har jammen meg fått plass allikevel. Det er felles løpetrening på jobben, men været er ikke tipp topp, så jeg tenker at det er mye greiere å trene inne. Og så er det skitskummelt å trene med nye kolleger, for jeg er ikke akkurat noe fartsfantom.
Postet 25-04-19 kl 11:29 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Matilda sin avatar
Pollenhode, rettebunke, oppstart av prosjekt/muntlig eksamensøving, forberedelsesøkt før siste heldagsoppgave, og så må jo jammen den rettes etter hvert også. Og i morgen er det vurdering av ideologiprosjekt. En ting av gangen, kanskje.
Postet 25-04-19 kl 11:33 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Studentene mine er utrolig søte, da.
Postet 25-04-19 kl 13:02 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Vi studenter er jo fordømt søte, da. Kommer helt naturlig til oss.
Postet 25-04-19 kl 13:07 av Pingis Pingis er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Jeg må skrive semesteroppgave og jobbsøknader- og lese til 2 andre eksamner, en hjemmeeksamen og en puggeeksamen. Men det er jammen ikke lett med pollenhode og motivasjon et helt annet sted i verden.
Postet 25-04-19 kl 13:10 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg var på jobb kl. 6.45 i dag for å få ferdig noe som måtte ut før lunsj. Nå er det ferdig og sendt og selv om neste oppgave også egentlig haster så sliter jeg litt med motivasjonen på å komme i gang.

Men, men. Jeg har spist lunsj og snart en hel boks med blåbær, så nå kan jeg snart ikke prokrastinere det lengre.
Postet 25-04-19 kl 13:49 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Du vet du er en dreven konsulent når du startet på presentasjonen 20 minutter før møtet skulle starte, og på vei ut døra når det hele er over får skryt for å alltid være så godt forberedt.

Klippe og lime er slett ikke så dumt.
Postet 25-04-19 kl 15:44 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Pappalille sin avatar
Siste forelesning for denne gang ... Litt nostalgisk.
Postet 25-04-19 kl 15:56 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Tjorven!

Jeg resirkulerte en presentajon i går. Det er jeg jammen god på. Jeg husket riktignok ikke hva jeg skulle si om det ene punktet, men det er ikke så farlig. Det handlet om snoking, så jeg sa bare at det fikk folk bare la være å gjøre.

Presentasjonsvisningen funket ikke, så jeg hadde ikke notatene mine, men det ble god diskusjon rundt bordet og da er jeg fornøyd.
Postet 25-04-19 kl 15:57 av Ru Ru er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no