Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 26-04-19 kl 08:32 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Jeg har kontordag i dag, men i dag skal klassen min på tur, så jeg kunne egentlig tenkt meg skoledag i dag. Jaja, det blir litt drøftingsmøter og sånn, også tror jeg at det blir tidlig helg etter hvert.
Postet 26-04-19 kl 08:35 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg hadde en helt absurd opplevelse på trening i går, og har ikke landet helt enda. Jeg var på intervalløpetrening på mølle. Det har jeg gjort før, og jeg pleier å bli helt forskrekkelig sliten. Men i går skjedde ikke det. Jeg kunne bare springe fortere og fortere og jeg hadde energi igjen hele tiden. (Altså; hun på mølla ved siden av sprang uendelig mye fortere, men jeg har forlengst sluttet å sammenligne meg med 24-åringer på mølla ved siden av uansett.)

Og i dag føler jeg fremdeles at jeg sprudler over av energi ... og så er det til og med fredag. Jeg liker disse korte ukene, altså.
Postet 26-04-19 kl 08:54 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Litt energi hadde gjort seg altså.
Venter bare på at klokka skal bli nok så jeg kan ringe legekontoret.
Postet 26-04-19 kl 09:08 av star star er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg sitter på Flesland på vei til Oslo. Vi flyr heldigvis med Norwegian, og slipper unna streikestress.
Det er vår i Bergen, jeg har dongerijakke og bare legger. Håper det er vår i Oslo også.
Postet 26-04-19 kl 09:14 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
For en deilig følelse Tjorven!

Blitt lite søvn i natt, da lillesøs hadde fly med SAS i dag tidlig som var kansellert. Heldigvis fikk hun booket om til et annet (tidligere) fly, og helgeplanene kan beholdes.
I kveld blir det god middag på byen for søstrene, og i morgen Lind, Fuentes, Holm og Nilsen
Postet 26-04-19 kl 09:24 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er i skikkelig dårlig form og har vært det siden i påsken. Det påvirker alt rundt meg og jeg sleper meg gjennom dagene. Ikke noe sprudle-energi herfra, altså. Tror det blir tidlig kveld, hvis jeg får noen til å ta kveldstur med hunden.
Postet 26-04-19 kl 09:33 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Det blir sikkert kjempefint med den konserten, Mex! *unnelig*

Jeg synes det er skikkelig rart å ha favorittdattera på andre sida av Atlanteren helt aleine, men prøver å trøste meg med at hun er der med hele folkehøgskolen, så hun har da hjelp om det skulle være noe. Foreløpig har jeg fått snapper fra MOMA og the High Line, så jeg får en snik-kikk på programmet. Lille rusket mitt er jo helt selvstendig og voksen. Makan!
Postet 26-04-19 kl 10:00 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Mmm, fredag! Etter gårsdagens kreisi møtemaraton har jeg dagen for det meste for meg selv –*ikke sånn å forstå at jeg ikke har rettebunke, to artikler og et større dataprosjekt å få ferdig, men det er fint å disponere dagen sin selv uansett.
Postet 26-04-19 kl 10:04 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg skal på samme konsert, Mex. Men først må vi finne et sted de både selger øl og viser Liverpoolkampen i kveld.
Postet 26-04-19 kl 10:09 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Deilig at det er fredag. Yngste og far skal på håndballcup i helgen, jeg og datter er hjemme alene. Det blir fint.

Jeg prøver å svelge at det er ansatt en skoledirektør i Oslo som ikke har noe skolebakgrunn, og at direktøren for NOKUT ikke ble ansatt. Den prosessen lukter så politisk venninneansettelse at jeg blir helt matt.
Postet 26-04-19 kl 11:02 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Pamina, du er ikke den eneste som reagerer på den ansettelsen der.
Jeg får fortsette med å skrive semesteroppgave og jobbsøknader. Har jeg sagt jeg er lei av å søke jobber? Kan ingen bare gi meg en fast jobb nå?
Postet 26-04-19 kl 12:19 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Fredag! Den første av mange helger uten så mye utsikter til avslapping, men i kveld skal det i hvert fall lades. Jeg skal løpe i Oslo sentrum i morgen og gruer meg som en hund, så jeg må prøve å senke skuldrene litt. Men først, opp til flere møter og en drøss andre ting.
Postet 26-04-19 kl 12:19 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Fredag er deilig. Litt i overkant trøtt etter kino til over midnatt i går (Endgame; måtte se den før alle spoilerne tok overhånd!) og tidligtrening i dag, men ser frem til en helt planløs kveld, i alle fall etter internstevne i pistolklubben. (Jeg kommer til å angre på sidehevene jeg tok på trening!) Og så en fredelig helg, den siste på lenge, så jeg skal nyte den.
Postet 26-04-19 kl 12:20 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Fredag!

I ettermiddag drar mannen og eldste på fotballtur til England, og yngste drar på håndballcup i Kristiansand. Selv skal jeg ha en deilig kveld alene, først litt sosialt og så er det bare drivhuset og meg. I morgen tidlig drar jeg etter yngste for å være heiagjeng. Fin helg!
Postet 26-04-19 kl 12:32 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Fredag! Maks bjørkepollenspredning kjennes godt selv etter regn og med min relativt svake allergi. Tar tabletter og bruker nesespray (Livostin), men i dag må det virkelig være fælt for alle som er hardt plaget. Det blir en travel helg, skal både spille og jobbe dugnad, blir moro da!
Postet 26-04-19 kl 12:45 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg er ikke egentlig allergisk, men har gnidd meg fælt i øynene i dag. Det må være voldsomt mye pollen nå.
Postet 26-04-19 kl 15:54 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Ekstrem med bjørk idag og imorgen sier NAAF.
Postet 26-04-19 kl 15:56 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Tenker regnskyllene i helgen skal ta det grøvste her østpå.
Postet 26-04-19 kl 16:01 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Har en som nekter å gå ut døra. Selv inne gnikkes det.
Postet 26-04-19 kl 16:04 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Skilpadda: jeg tenker jeg må se endgame i løpet av helgen. Men jeg plages ikke så mye av spoilere på de nettstedene jeg frekventerer.
Postet 26-04-19 kl 18:24 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg tenker at Polyanna er veldig optimistisk, vi har minst en god uke igjen med pollen. Men regnværet i dag hjalp litt, og det skal bøtte ned i morgen.

Jeg er på full dose det meste av medisin, inkludert astmamedisin, og frøkna har begynt på kortisontabletter. Så vi er superhappy med regn, fåsds.
Postet 26-04-19 kl 18:33 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Fredag! Endelig helg!
Jeg har syklet innom sentrum (!) på vei hjem for å skaffe konfirmasjonsgave til en av Portveien 2s konfirmanter. Tenk at de er så store. Mon tro om denne portisen er førstemann ut? Min skal konfirmeres neste helg, så nå går det slag i slag.

Jeg har ødelagt helgen til en haug av kollegaene mine med å si opp i dag. Så jeg skal gå i skammekroken.
Postet 26-04-19 kl 18:47 av Ru Ru er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no