Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 13-01-22 kl 08:52 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Hepp! Siste innspurt for kombinasjonen klargjøring til årsregnskap / opplæring i nytt system. Det skal bli såå deilig med noen dager i produksjonen etter dette her!

Opptur 1: det nye systemet vil spare meg for mye kontortid når det er oppe og går.

Opptur 2: 2021 blir det beste året noensinne i vår lille bedrift. Det lukter bonus.
Postet 13-01-22 kl 09:29 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ute på rusletur. Legetime om 10 min.
Postet 13-01-22 kl 09:35 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontorkontoret. Foreløpig helt mutters aleine, men det står i oppmøteoversikten at det skal komme noen til. I tillegg skal jeg gi blod i dag. Egentlig er blodbanken i perfekt zip-line avstand, men jeg tror jeg skal gå til fots.

Ellers har jeg ekstreme forventinger til ettermiddagens pressekonferanse.
Postet 13-01-22 kl 09:37 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen, på ekte-kontoret i dag. Klar for et par møter, og å treffe ekte kollegaer på ekte.
Postet 13-01-22 kl 09:39 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er det hjemmekontor. Semesterstart og masse Teams-møter.
Postet 13-01-22 kl 09:39 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Stikkedag i dag. Blodprøven på legekontoret er unnagjort, og om noen timer skal jeg få booster-dose. I mellomtiden får jeg vel jobbe litt...
Postet 13-01-22 kl 09:49 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Fridag. Veldig kjærkommen. Ute er det framleis ruskevær, så eg trur det blir mest inneaktiviteter. Lydbok og hekling sannsynligvis. Litt husarbeid, så huset er klart til helg og kanskje ein tur innom hagesenteret for å kjøpe litt nye grønne planter. Er igrunn i helgemodus alt kjenner eg.
Postet 13-01-22 kl 09:55 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
I dag har jeg en dag helt uten møter og det er så uvant at jeg nesten går litt rundt meg selv uten å komme i gang. For mye og for lite.

Jeg fikk ryddet vekk jula i går, det er bare utelysene som står igjen og dem tar vi vekk i dag. Ny voksduk på kjøkkenbordet trenger jeg også, så den røde ligger der ut dagen, og så skal bare alle juleduker og -gardiner og annet brettes og legges vekk i riktig rekkefølge. Sånn at det som trengs til 1. søndag i advent ligger øverst i jule-kista. Så ennå er det veldig rødt her med duker til tørk over alt.
Postet 13-01-22 kl 09:57 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Hjemmekontor som vanlig. Ingen Gyda her, men det regner. Ikke så veldig travel dag ser det ut som heldigvis.

Har et møte på privaten i ettermiddag som jeg gruer meg til, ellers, så er det bare å cruise inn til helg.
Postet 13-01-22 kl 10:11 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Og der må jeg hjem fra kontoret. Snuppa har avlagt positiv hurtigtest.

Så ingen blodgivning på meg.
Postet 13-01-22 kl 10:13 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Håper snuppa får det lett, Tjorven.

Jeg skuer utover min nye klasse som ivrig retter matteleksa med kalkulator. De er altså så skjønne.
Postet 13-01-22 kl 10:17 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg skal snart komme meg ut i Gyda for å få levert en pcr-test. Det er deilige tider, dere! .
Postet 13-01-22 kl 10:20 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Det er enda godt at det ikke er mulig å fysisk angripe noen via teams. Jeg sitter på såkalt kurs og hører en gammel gubbe (kursleder) fortelle nok en anekdote om hvordan man får seg jobb...
Postet 13-01-22 kl 10:24 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er alene på hjemmekontoret igjen i dag, kjæresten har fysisk oppmøte. I morgen er det motsatt.

Jeg er altså så avsindig trøtt for tiden, jeg må kjempe for å holde meg våken. Spiller Faithless og Metallica høyt mellom undervisningsøktene.
Postet 13-01-22 kl 10:38 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Håper det går bra med frøkna, Tjorven!

Har to hjemme i dag på hjemmekontoret. Eldste har hjemmeskole, yngste ligger i sengen med feber. Må hente tester og få testet ham i løpet av dagen. Tviler på det er korona, men hvem vet. Vennen har det samme.
Postet 13-01-22 kl 10:42 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det var bare en del av massetesting, så hun er foreløpig ikke syk overhodet. Nå er det bestilt pcr til de to som er hjemme og så tar vi to andre det i kveld, og så får vi se. Jeg er veldig lite bekymra, men det er litt styr akkurat nå.
Postet 13-01-22 kl 10:48 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Oppdatert 13-01-22 kl 10:55 av Tjorven
Gammel
Blå sin avatar
God bedring til Snuppa Tjorven. Jeg håper at hun får det lett og at dere andre slipper unna.

Og all sympati til Pappalille. Akkurat sånne kurs er det jo greit å ta på Teams slik at man kan sone litt mer ut. Strikketøy er greit.

Jeg er helt alene på spisebordkontoret mitt. Så langt denne uken har jeg snakket med en person utenom familien min. Men på lørdag skal jeg i et forsiktig lite fødselsdagsselskap.

Dersom de ikke slipper opp tiltakene neste uke så kommer jeg uansett til å be om å få en dag på kontoret.

Neste uke skal jeg uansett noe på ettermiddag tre dager, så det skal bli betydelig bedre enn denne uken.
Postet 13-01-22 kl 10:50 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Sånn, hjemme igjen.
Fysio senere i dag. Har klemt inn alle behandlerne på et døgn gitt.
Postet 13-01-22 kl 10:54 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har vært voksen og har bestilt verkstedtime, så jeg kan kjøre ansvarlig. Dette til tross for at jeg vet at det kommer til å koste mer enn bilen sannsynligvis er verdt og mer enn jeg forsåvidt har. Bil er irriterende dyrt, altså!
Postet 13-01-22 kl 11:24 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Blondie: Det er derfor noen av oss har latt mann få lov til å kjøpe løftebukk og masse verktøy til å ha i garasjen og man har en sønn som utdanner seg til bilmekaniker.

Lunsj med strikketøy, eller trådfesting i strikketøy er overstått og man kan gripe fatt på del to av dagen.
Postet 13-01-22 kl 12:58 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har ikke de mulighetene, men planlegger å være billøs om noen år. Da får barna klare seg selv.
Postet 13-01-22 kl 13:07 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg er på hjemmekontor, venter på svar på utvidet pcrtest. Ganske lei av å være syk. Kan ikke si at 2022 har startet så veldig bra.
Postet 13-01-22 kl 13:29 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Polarjenta: Har ikke du vært syk i hele år? Det høres skikkelig slitsomt ut. De må jo finne ut av hva det er slik at du kan få ordentlig behandling.
Postet 13-01-22 kl 13:54 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
God morgen! Er på kontor-kontor, mens yngste har hjemmeskole med kattungene vi hentet i går.
Postet 14-01-22 kl 08:11 av him him er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no