Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 15-12-16 kl 07:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Tåtti sin avatar
Haha, nå har jeg strevd et kvarter med å finne på noe å si som ikke involverer sutring over jobben som dreper meg for tiden.

Mårn. Jeg har kaffe og sjokkis.
Postet 15-12-16 kl 08:00 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jingle! Jingle!
Postet 15-12-16 kl 08:14 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Mørkt, kaldt, kjipt, travelt på jobb, joda, førjulstiden er over oss! Nevnte jeg hardnakket forkjølelse? Hvor er hiet mitt?
Postet 15-12-16 kl 08:42 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Siste dag på jobb. Dette er bare rart.

Det blir deilig å ha fri de siste dagene før jul, altså, men rart å ikke lenger ha jobbtilhørigheten og den tryggheten den representerer.

God torsdag!
Postet 15-12-16 kl 08:50 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Har du ny jobb etter jul da Timar? Tror ikke jeg har fått med meg hva som har skjedd. Lykke til siste dag.

Jeg har fått bihulebetennelse og er helt gåen.
Postet 15-12-16 kl 09:32 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Timar: Det er nøyaktig et år siden jeg stod i samme posisjon. Det er skitskummelt, men det kommer til å gå fint.
Postet 15-12-16 kl 09:37 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Takk! Ja, det stemmer jo, Tjorven, og du er jo et stjerneeksempel på hvor bra det kan bli!

Millen, jeg har tatt sluttpakke. Etter nyttår skal jeg begynne å tenke litt mer på hva jeg vil bli når jeg blir stor, men akkurat nå er det nok annet å tenke på. Hvordan overleve denne dagen, feks.
Postet 15-12-16 kl 09:48 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Sitter og nyser og hoster på jobb. Ikke sikkert kolleger er så glade i meg nå.

Stor krise for andre gang i desember: kalenderluken fra årets Nille-kalender var tom. Lovet å ta den med til butikken og være streng. Det viste seg at kalendergavene var klistret fast på helt feil sted inni der.
Postet 15-12-16 kl 10:02 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Forresten, lykke til med dagen i dag og det som kommer etterpå, Timar.
Postet 15-12-16 kl 10:02 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Skummelt og spennende på samme tid, Timar. Lykke til i dag!

Jeg har rigget meg til i sofaen på jobb, med strikkesokker på føttene, julemusikk på øret og gjør masse adminoppgaver som har hengt over meg hele høsten, og som jeg først nå har tid og overskudd til å ta.
Postet 15-12-16 kl 10:14 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Lykke til, Timar! Håper du klarer å kose deg med ekstra fri i førjulstiden nå, og så er jeg sikker på at du finner en god løsning til neste år.

Addison
Håper forkjølelsen gir seg snart.

Jeg driver med en omorganiseringsjobb på jobben. Nye team, nye oppgaver og nye roller. Kan bli spennende og bra, kan bli evig mas og jobb oppover ørene..
Postet 15-12-16 kl 10:18 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Håper det blir en fin siste dag tross alt, Timar.

Jeg har frosset under to dyner med ekstra lag pysj og ullsokker i natt, så etter litt vurdering på morgenkvisten var det bare å melde pass til jobb. Klarte å få barn i barnehagen, og har stort sett vegetert siden. Jeg håper dette er kortvarig. Ser frem til å få hjem mannen igjen i kveld, ja!
Postet 15-12-16 kl 11:48 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har bursdagbarn i dag så har vært å kjøpt ny seng i gave. Fått den inn på rommet og lurer nå på hvordan i allverden den jenten greier å rote så voldsomt. Puh rydde selv skal hun få lov til gitt.
Postet 15-12-16 kl 12:54 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Feber, bronkitt , tett nese og frostrier. Sofa og tv. Er aldri syk, så det er greit nok. Men kjedelig likevel.
Postet 15-12-16 kl 14:36 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Eksamen!
Postet 15-12-16 kl 14:41 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
sindrome sin avatar
Lykke til timar! Håper du får mange spennende muligheter å velge mellom på nyåret!
Postet 15-12-16 kl 15:56 av sindrome sindrome er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har vært på kurs i åtte timer og er helt gåen! Også dette som for meg var mye repetisjon. Jeg tør ikke tenke på hvordan de andre har det nå som var gjennom dette for første gang.

Danseforestilling to i dag og krumkaker. Svosj!
Postet 15-12-16 kl 17:39 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no