Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Salmer fra kjøkkenet

Maximum Strength, uke 1, økt 3.

En domestisert nerds dølle hverdagsliv. Det mest spennende jeg driver med for tida er trening, så kommer vel til å skrive en del om det.
Rangér dette innlegget

Maximum Strength, uke 1, økt 3.

Postet 25-01-10 kl 23:03 av Kjøkkenskriveren

Oppmykningsdrill som vanlig (tror jeg ganske enkelt lar være å nevne disse for framtida, for å spare elektroner).

A: Frontbøy, 4x6. 2x6@100 kg, 6@102.5 kg, 6@105 kg. Startet kanskje litt forsiktig, hadde bittelitt mer inne.

B: Rack Pulls, 4x6. 6@140 kg, 6@150 kg, 6@160 kg, 6@170 kg. Kjentes uventet tungt i starten men ble subjektivt lettere etterhvert som vekta ble tyngre. Forstå seg på det den som kan.

C: Bulgarske utfall, 3x6/side. 6@10 kg, 6@15 kg, 6@20 kg. Første gangen jeg har prøvd disse, og det vanskeligste var å holde balansen. Beina ble gradvis til gelé, men kan hende jeg greier litt tyngre vekt neste gang.

D1: Pull-throughs, 3x10.. 10@"10", 10@"12", 10@"15" (all vekta på apparatet). Umerkede vekter igjen, siste settet kjentes noe tungt.

D2: Reverse Crunches, 3x12. Ikke noe problem.

Tid: 1:02.

Løftemusikk: Hour of 13 (self-titled album).

From the abyss please hear thy call
lord and master ruler of all
god of age hear what I sing
king of the darkness in everything

oh satan the adverse one
slanderer of favored son
oh great hero of hopeless ruin
bring your wickedness and doom

Kommentarer totalt 4

Kommentarer

Gammel
Heilo sin avatar
Godt jobba! Min løpemusikk er ganske annerledes enn din løftemusikk, for å si det sånn... Det går veldig mye i kvinnelige pop/rock/disco/dance-artister. Lady Gaga er en favoritt: Let's have some fun, this beat is sick, I wanna take a ride on your disco-stick...
Postet 25-01-10 kl 23:48 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Kjøkkenskriveren sin avatar
Skal man løfte på noe tungt, må man da også lytte på noe tungt. Slik tenker i hvert fall jeg.
Postet 26-01-10 kl 06:49 av Kjøkkenskriveren Kjøkkenskriveren er ikke aktiv
Gammel
torsk sin avatar
Du burde jo heller høre på heliumpop, slik at ting virket lettere!
Postet 26-01-10 kl 07:07 av torsk torsk er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Heliumpop, kjempebra navn torsk. Det er det jeg lytter til. Men jeg skal jo liksom "fly" avgårde så da er det bra at musikken er lett. Skjønner litt behovet for noe mer rocka når man løfter.
Postet 26-01-10 kl 10:27 av Heilo Heilo er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kjøkkenskriveren

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no