Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Salmer fra kjøkkenet

Metal, for faen.

En domestisert nerds dølle hverdagsliv. Det mest spennende jeg driver med for tida er trening, så kommer vel til å skrive en del om det.
Rangér dette innlegget

Metal, for faen.

Postet 29-01-10 kl 17:14 av Kjøkkenskriveren

Trente i går som planlagt men tror ikke jeg gidder å oppdatere bloggen med hver eneste treningsøkt, blir vel heller ukentlig rapportering, tenker jeg.

Dagens fysiske aktivitet blir å rocke ut til disse banda her:

Solitaire
Anihilated
Lamented Souls
The Lamp of Thoth
Tank

Og i morra:

Torch
Necronomicon
Dark Quarterer
Slough Feg
Omen

Skal bli fett, tror jeg.

Kommentarer totalt 5

Kommentarer

Gammel
torsk sin avatar
Eyh, du kan nå i hvert fall skrive opp øvelsene! Var det ikke slik at ingen økt var lik i det programmet ditt?
Postet 29-01-10 kl 17:20 av torsk torsk er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Se der, nå skjønte jeg plutselig mye mer.
Postet 29-01-10 kl 17:21 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Kjøkkenskriveren sin avatar
Torsk: Gidder ganske enkelt ikke å transskribere treningsnotatene etter hver eneste økt, tar heller og samler dem opp.

I hver 4-ukers-fase av programmet er det (stort sett, med noen unntak) de samme øvelsene i hver uke, det er arbeidsmengden (belastningsgraden) som vil variere. For eksempel var det 5x4 boksbøy i uke 1, bare 4x4 i uke 2, så blir det 8x3 i uke 3 og helt ned til 3x3 i uke 4.

Er du übernysgjerrig, så er det visst noen som har laget et forsøksmessig regneark for hele programmet, her: http://www.airspirit.org/images/cressey.ods (trenger en relativt fersk utgave av Open Office for å lese formatet).

(Men ta de foreslåtte vektene med en fullstendig klype salt, det er meninga man skal gå "akkurat så tung man greier" hele veien selv om det betyr at man må justere vektene enten opp eller ned mellom settene i samme økt, never mind fra uke til uke).
Postet 29-01-10 kl 17:51 av Kjøkkenskriveren Kjøkkenskriveren er ikke aktiv
Gammel
Ami sin avatar
My kind of treningsblogg.
Postet 29-01-10 kl 17:51 av Ami Ami er ikke aktiv
Gammel
Kjøkkenskriveren sin avatar
Kan vel hende det blir et par sett med halvliters-curl i løpet av kvelden også. Det skjer jaggu ikke ofte nå om dagen.
Postet 29-01-10 kl 17:57 av Kjøkkenskriveren Kjøkkenskriveren er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kjøkkenskriveren

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no