Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 17-04-21 kl 06:22 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
Lørdag

Dagens plan er hvile. En løpetur og forhåpentligvis sitte i sola.
Postet 17-04-21 kl 08:15 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Det blir en rolig dag. Helgen ble innledet med ventekarantene for klassen til jentungen, så da er vi stuck. Jeg har bøker og jentungen gleder seg over løssluppen tilgang på roblox og minecraft, siden hun ikke kan treffe venner. Guttungen er av gårde, da han ikke er karantert.
Postet 17-04-21 kl 08:57 av Kaija Kaija er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Rolig helg på planen her også. Jeg har fått forhandlet meg til tur i skogen med ungene, det blir bra.
Postet 17-04-21 kl 09:34 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Rolig helg her også. Snart en kjapp tur i stallen, deretter fjelltur med hund og venninne. Ellers hadde jeg håpet å få ryddet litt i hagen.
Postet 17-04-21 kl 09:35 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Planer om litt hagearbeid. Terrassen må vaskes også.
Postet 17-04-21 kl 10:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Nydelig vær!
Det kom masse nysnø i bakken forrige helg, så det blir ski i dag. Jeg har avtalt bålpannelunch med svogers, det blir koselig.
Postet 17-04-21 kl 11:00 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Svømmehallene har åpnet. Resten av dage. tilbringes på terrassen i sol.
Postet 17-04-21 kl 11:26 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Mannen måkte verandaen igår så det må bli kaffe der i sola i løpet av dagen. Ellers så er mini på siste skidag i bakken for sesongen. Skal ellers på trening, handle og lage god middag til kvelds. I morgen skal vi feire tenåringen som fylte år tidligere i uka. Utebursdag med søskenbarna.
Postet 17-04-21 kl 11:58 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Det kom regn, så alt er vått. Utsetter hagearbeid.

Yngste i klatrepark, åpnet i dag. Eldste skal jobbe med skolearbeid. Jeg skal til en venninne.
Postet 17-04-21 kl 12:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Nydelig vær på vestkysten. Plan for dagen er å koste terrassen og finne frem putene til hagemøblene. Ja, også handle litt mat. Burde være overkommelig, det.
Postet 17-04-21 kl 12:23 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hoi! Her sløves det. Straks skal jentungen og jeg vurdere å kle på oss og slikt, og så skal vi på biblioteket, og så skal vi en liten tur på motorsykkel. Det blir årets første for henne! Så da er det jo på høy tid.
Postet 17-04-21 kl 12:25 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Her er det den store balkongvaskedagen! Vi har glassbalkong og vasket ikke vinduene i det hele tatt i fjor sommer. Jeg har vasket halvparten, og mannen vasker resten mens jeg retter tekster. Er så lite motivert for jobb at jeg heller skulle fortsatt med vaskingen.
Postet 17-04-21 kl 12:28 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Hagefiksing i sola her også. Herlig!
Postet 17-04-21 kl 13:07 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg pusser vinduskarmer. De er litt shabby, og må fikses hvis jeg plutselig skal selge.
Postet 17-04-21 kl 13:32 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn, mannen har vasket altan og jeg møblene. Så nå skal jeg straks ut og nyte det i sola.
Postet 17-04-21 kl 15:28 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Fordelen med rødlig hår og fregner er at man ikke trenger så mange minutter i sola for å få litt farge i fjeset.
Postet 17-04-21 kl 15:46 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Nå har vi lagt gulv på hele balkongen vår! Skal bestille sofagruppe etterpå. Jeg ser ekstremt frem til en øl på balkongen om noen uker!

Og man ser veldig godt forskjell på de rutene mannen vasket og de jeg vasket, så i morgen skal jeg vaske "hans" på nytt.
Postet 17-04-21 kl 16:41 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har bakt rundstykker og sådd og plantet om masse forskjellig i dag. Nå er jeg sliten, og sløver på sofaen mens mannen lager middag.
Postet 17-04-21 kl 18:57 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har gått lang tur med ungene, solt meg ved et vann og fått masse positivt påfyll. Vi gikk nesten 9 km, så det ble en god runde.
Postet 17-04-21 kl 19:11 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no