Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 04-09-18 kl 07:21 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Schnuppa sin avatar
Føles helt feil å stå opp nå etter sen kveld med venninner i går. Jeg er fortsatt på sommerferie-leggetid-midt-på-natten og lever på konstant underskudd av søvn.
Håper jeg snart greier å snu trenden, hvis ikke blir dett en tøff høst.
Men hey, for en nyyyyydelig sommerdag vi hadde i går. Satser på flere slike fremover
Postet 04-09-18 kl 07:30 av Schnuppa Schnuppa er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Postet 04-09-18 kl 07:36 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Sandpapir på øyne og kjeven ute av ledd. Jaffal nesten. Tirsdag er og blir verre enn mandag.

Rolig jobbdag i dag, og det betyr at jeg ikke kommer til å få gjort særlig mye. Jeg jobber best under press og diller for mye når jeg ikke har deadline.
Postet 04-09-18 kl 08:30 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Jeg har syklet til jobb, har kaffe i koppen, og sitter nå og flikker på et viktig tilbud som straks skal sendes. og
Postet 04-09-18 kl 09:11 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Sørkedalsløpet i dag. Jeg sier bare "Why? Why? or more importantly - Why?". :selvpiner:
Postet 04-09-18 kl 09:14 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Rar morgen. Kom seint på jobb fordi Ellos av en eller annen idiotisk grunn hadde sendt pakken min til PostNords pick up-point i stedet for til butikken 250 meter borti veien. Åpningstid 8-17 passer dårlig gitt, når butikken har åpent 7-23.

Hell i uhellet at jeg dro hjemmefra en halvtime seinere enn vanlig, da, siden Herremannen forsov seg. Det har faktisk ALDRI skjedd før. Mistenker at han hadde glemt å forandre alarmen for mandag og tirsdag, som er stilt inn etter at han begynner på skolen 10.20. I dag skal klassen på trafikksikkerhetskurs med oppmøte 8.35, og det var nok der det glapp.
Postet 04-09-18 kl 09:32 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornmorn!

Hjemmekontor før møte i sentrum senere i dag. Spennende møte, fint med fred og ro på hjemmekontoret.
Postet 04-09-18 kl 09:33 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.

Jeg sendte i går 11-åringen av gårde på klassetur til Sverige, og har ikke hørt et pip fra han!
Postet 04-09-18 kl 09:39 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Har nye progressive briller, uvant, men du så deilig å kunne se skikkelig. Straks en haug møter på jobb og i ettermiddag er det foreldremøte for 5. trinn.
Postet 04-09-18 kl 09:42 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Straks avgårde til biblioteket for å lese pensum, med haugevis av bygningsfolk rett utenfor husveggen går det ikke an å gjøre noe her hjemme. Og imorgen er det ny jobb!
Postet 04-09-18 kl 10:14 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg har hjemmekontor i dag, dels fordi jeg sparer beina for sykling pga løp i ettermiddag ( ), dels fordi de jeg jobber med er borte, dels pga et dødsfall og en minnemarkering på jobb som jeg ikke orker.


Føles uansett greit, siden det var en kollisjon mellom syklist og bil på sykkelveien min. Det er ekkelt å sykle der. Huff.

Uansett, kaffe, sol, masse å gjøre.
Postet 04-09-18 kl 10:37 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg er syyyhyyyyyk! Og jeg har en syk tenåring i kjelleren som sover ut feberen håper jeg.

Nå er det lille barnet levert i barnehagen (av min far) og jeg skal bli liggende på sofaen og bare mailjobbe og se på film. Og sove.
Postet 04-09-18 kl 10:54 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har nok å gjøre, men ingen konsentrasjon til å faktisk gjøre noe. Er ferdig med dagens møter, så da må jeg faktisk egentlig agere. Skal bare først, kaffe er sikkert en god plan.
Postet 04-09-18 kl 10:54 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg er på jobb, skal være her til krampa tar meg.
Ellers, intet nytt under solen.
Postet 04-09-18 kl 12:29 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg er syyhyyk. Sofa, Netflix, veksling mellom frysing og svetting. Good times. Godt mannen kan ta ettermiddagslogistikken, synd at jeg har masse å gjøre på jobb.
Postet 04-09-18 kl 13:45 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring til de syke.
Postet 04-09-18 kl 14:00 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Jeg er også syk. God bedring til dere andre. Jeg håper på å bli frisk til i morgen siden jeg har noe kule planer på ettermiddagen men tiden vil vise. :/
Postet 04-09-18 kl 14:37 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Shit. Har akkurat signert kontrakt på ny hybel til Frøkna. Hun overtar 1. oktober. Oppsigelsestid på den nåværende hybelen er tre mnd - fra 1. oktober. Det kan bli dyrt, gitt, hvis ikke nåværende huseiere er greie og finner ny leietaker før oppsigelsestida er ute ...

Jaja. Det var nødvendig. Hun bor i kjeller, med lite vindu, lite lys og lite optimalt inneklima. Dette er i en ordentlig leilighet i 1. etasje i en tomannsbolig. Og det beste er at det er i samme vei. Hun flytter fra nr. 3 til nr. 7.
Postet 04-09-18 kl 18:32 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Dette var virkelig dagen for viktige nyheter. Først ny hybel, og nå har Frøkna vært hos ortoped på Idrettens Helsesenter og fått bekreftet at hun må operere albuen som hun fikk ut av ledd i mars, og som ikke er blitt bra. Det var egentlig en forventet beskjed, men likevel ...
Postet 04-09-18 kl 22:17 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Så kjipt med operasjon, Stompa!

God bedring til alle syke.
Postet 04-09-18 kl 23:02 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no