Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 08-07-19 kl 09:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Det regner i København. Det var utenom plan.
Postet 08-07-19 kl 09:37 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Siste jobbuke før f. Har gjemt en akkurat passe tidkrevende oppgave til denne uken. Passer bra siden lederen min har bestemt seg for å bytte lokasjon for denne uken.
Postet 08-07-19 kl 09:41 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
I dag er det faktisk sol og den varmer! Skal nytes i parken før nye visninger i ettermiddag.
Postet 08-07-19 kl 09:42 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
En uke og to dager igjen på jobb før årets ferie. Jeg er klar nå, har vært klar i mange uker i grunn. Er så sur og grinete at de snart sparker meg hjem.
Postet 08-07-19 kl 09:43 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg snur døgnet på et femøring, dessverre, for i dag måtte jeg opp tidlig, og jeg er helt skjelven. Finnes vel ikke bedre start på familieferie og lange bilturer enn underskudd på søvn?

Vi skal kjøre så langt vi kommer/ungene orker i dag. Jeg håper virkelig vi ender et sted med ledig overnatting, for mannen min truer med å dra fram telt. Not my favorite..
Postet 08-07-19 kl 09:50 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Siste uken før F. Sommerstille kontor og bydel, kjørte eldstemann til jobb på Adamstuen i morges, knapt en bil å spore, null kø noen steder. Den Store Reisen er bare en drøy uke unna, kjenner at reisefeberen begynner å få tak. Selv om mye av turen er arrangert og bestilt, gjenstår ting som må tas underveis, for eksempel bestille plassbilletter på diverse tog etc. Og komme oss til hotellet fra flyplassen. Og sånt blir det grubling av når man skulle ha sovet. Jaja, vi finner nok ut av det.
Postet 08-07-19 kl 09:53 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Stille rolig, både på kontoret og på veiene. En uke til ferien og det blir veldig deilig å komme seg av gårde og reise bort.
Postet 08-07-19 kl 09:58 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Åååå så spennende Addison. Gleder meg til å høre mere om turen!

Siste uke før f her også, og barna skal til mormor denne uka. Litt treg start nå før vi dølger ungene på toget.
Postet 08-07-19 kl 10:07 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Tror vi drar til den sorte diamant. Tenk å gi et bibliotek et så flott navn. Kanskje blir det også noe shopping innendørs.
Postet 08-07-19 kl 10:08 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Har ein 15 åring i dag. Litt rart å ikkje få gitt han ein klem eller noko, men på fredag kjem han endelig heim igjen. Må vel så smått begynne å planlegge ein liten ferietur.
Postet 08-07-19 kl 11:21 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Er det gode Budapest tips i stuggu? Ute i forumet finnes jo ikke det og jeg finner ikke så mye på nett heller.
Postet 08-07-19 kl 11:46 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Uke 2 av f her allerede, men vi har masse igjen, så det er greit. Jeg har sovet lenge og sløver med kaffe, skal til frisør etterhvert og fikse litt ymse til vi faktisk drar avgårde. Og så må vi lufte barn som har fått i overkant mye skjerm i helgen. Fint vær ute, så det burde være lett å få til!
Postet 08-07-19 kl 12:02 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Palmen, jeg tenkte jeg kom til å se den vakre flokken din på stasjonen, men vi er nok ikke på samme tog. Togloffing altså, nydelig måte å reise på!
Postet 08-07-19 kl 12:27 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Har nettopp vinket de avgårde Timar. Dro du for en time siden? Første gang de reiser alene me. Det tenker jeg går helt fint.
Postet 08-07-19 kl 12:38 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Ja, straks på Hamar. Jeg skal ikke hjem da, denne gangen. Tenker det går finfint alene på tur!
Postet 08-07-19 kl 12:46 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Dobbel
Postet 08-07-19 kl 12:53 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Sløving her i huset. Nå skal jeg straks ta med14-åringen for å hente briller. Til høsten blir han alle jenters drøm med briller og reggis.
Postet 08-07-19 kl 13:14 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Dag 13 i sydenland, heldigvis tre dager til hjemreise. Sol, vind og bølger, og livet er godt. Vi er strandmennesker alle sammen, så vi ligger her og deiger oss med hver vår bok.
Postet 08-07-19 kl 13:31 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Ungene sov til ti idag. Nå rydder vi litt hus for vi får feriebesøk. Gleder meg!
Postet 08-07-19 kl 13:59 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Første ekstra jobbedag i stedet for ferie.
Postet 08-07-19 kl 15:02 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Er fortsatt på jobb og har litt vondt i viljen, men har da tygd gjennom en mengde vanskelige ting likevel. Nå gjenstår det å motivere seg for å hoppe i treningstøyet som er medbrakt, og dytte seg opp på SATS og trene før hjemtur.
Postet 08-07-19 kl 17:12 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Flott båttur, sett masse. Nå er vi omtrent på vei til Tivoli.
Postet 08-07-19 kl 17:42 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jaja, da er jeg fremdeles ikke ferdig.
Da er valget, innom senere i kveld, eller en økt i morgen. Alle valg man må ta.
Postet 08-07-19 kl 19:08 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har forflyttet meg fra øst til vest og reist med fly sammen med et FP-barn (i tillegg til de to ungdommene jeg hadde med meg).
Postet 08-07-19 kl 19:28 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Helt alene på kontoret så langt og ikke noe åpen stuggu. Jaja, kaffe har jeg da, om ikke selskap.
Postet 09-07-19 kl 09:15 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no