Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 28-03-20 kl 08:15 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Serafin sin avatar
Kvart på ni, jeg er på min femte kopp kaffe, har vasket 2 maskiner med klær, ryddet på datarommet, lagt sammen klær og ryddet på kjøkkenet og dusjet.

Altfor altfor tidlig oppe.
Postet 28-03-20 kl 09:45 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Wow, det var effektiv start på dagen, Serafin!
Her har jeg akkurat fått i meg litt frokost, og sitter bare og surfer på telefonen..
Postet 28-03-20 kl 10:04 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Frokost og litt jobb unnagjort. Kun jeg og minsten som er oppe, og jeg hører han snakker med kompiser på skype mens de spiller.
Postet 28-03-20 kl 10:11 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Jeg våknet 05, og oppdaget at Lillesøster har ikke sovet i natt. Nå sover hun på sofaen, flaks for meg at hun sover der Storebror bruker å campere, og han er ikke den som gir bort plassen (og rutinene) sine, så når han er ferdig på badet så blir hun nok vekket. *ler*

Men resten av huset har mer sove-vett enn meg og Lillesøster, Storebror er vekket, men ligger enda, bonusgutten som har hatt klokka på 05 hadde heldigvis ikke det i natt, og kjæresten sover også. Så ganske stille her gitt.

Blir vel rolig i dag også, vi er litt slitne og lei hele gjengen tror jeg.
Postet 28-03-20 kl 10:12 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Lørdag!
Postet 28-03-20 kl 10:41 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg har sovet i natt første gang på mange uker med en hel natts søvn.
Nå er det frokost.
Så skal jeg ned på treningssenteret å hente meg en spinningsykkel som de låner ut gratis.
Deretter skal jeg dra med meg ungene på tur, entusiasmen var ikke så voldsom nå men det kommer seg sikkert
En bedre dag enn på lenge tror jeg det blir her I huset.
Postet 28-03-20 kl 10:47 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Deilig vær. Eg skal kjøre risikoatferd og gå på butikken og så skal eg bortom til mamma. Har ikkje vore der på eit par veker no, og vil helst unngå det. Ho forstår ikkje heilt kor sårbar ho e sjølv, trur eg. Me får holde oss utenfor huset med ein meter avstand og prate litt.
Postet 28-03-20 kl 11:11 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Lørdag er fint! Jeg har allerede jobbet selv om jeg har fri, så neida, men joda. Skal snart legge vekk helt for en stund. Sov helt elendig, men heldigvis har ungene begynt å stå opp sammen og la oss ligge litt lenger enn de ugudelige tidene de våkner på, men klokken åtte var det slutt på freden. Få planer for dagen utover å lufte oss og ha påskeverkstedet som egentlig var KH-time på torsdag. Blir betydelig hyggeligere i dag enn å skvise det inn mellom teamsmøtene. Men først, kaffe!
Postet 28-03-20 kl 11:15 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Fin lørdag her også. Jeg sitter og jobber, men har i hvert fall hjemmekontoret (les: kjøkkenbordet) for meg selv, siden Frøkna har helg.

Jeg har allerede rukket å sende sms til to norskelever som ikke har levert det de skal. Sikkert dårlig gjort når det er helg, men jeg vil gi dem en siste sjanse før jeg ringer foreldrene på mandag. Flere samtaler med elevene har ikke ført fram.
Postet 28-03-20 kl 11:43 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Her er vinteren kommet på nytt. Har gitt beskjed til storebror at han skal ut å måke, så skal jeg handle for foreldrene mine. Ellers så har vi ikke store planer for dagen.
Postet 28-03-20 kl 11:46 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Oi, Polarjenta, mer vinter. Jeg pakket bort yngste sitt ullundertøy i går. Vi er jo bare hjemme og våren er her omtrent.

Sol og ingen planer. Skulle hatt et par nye lamper, men butikken er stengt.
Postet 28-03-20 kl 11:56 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Det har kommet snø her i natt også og snør i dag, så da blir det vel en snømann igjen. jeg bakte rundstykker til frokost, veldig populært og godt (eltefritt, langtidshevet såklart).
Postet 28-03-20 kl 11:58 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Her er det vårsol og slapp lørdagsstemning. Det er flere epletrær som venter på beskjæring, og så tror jeg jammen jeg skal så litt til i drivhuset. : overfylt drivhus i år også:
Postet 28-03-20 kl 12:01 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Årets første joggetur i går, og i dag er vinteren her på nytt. Derfor ble det litt yoga på stuegulvet isteden. Barna bader i vårt provisorisk anlagte badekar, og jeg koser meg med litt sårt tiltrengt alenetid.
Postet 28-03-20 kl 12:19 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
God morgen. ☀️Deilig å sitte i solveggen i le nå. Samler D-vitamin. Leste her inne at det skulle hjelpe mot Korona. ��
Ellers er jeg roligere enn jeg har vært i det siste. Det hjelper å ikke dyrke podder og nyheter, men koble av og være her og nå med familien. Ønsker dere alle en fin helg.
Postet 28-03-20 kl 12:28 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen. Våknet opp til snø.
Postet 28-03-20 kl 12:35 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har startet dagen med en økt cross training fra Sats online. Det gjorde underverker både for en dorsk kropp og vonde skuldre! Sats kan fort få en ny kunde på tilbudet sitt om gratis onlinetrening til alle i denne perioden!
Postet 28-03-20 kl 12:40 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg våknet i armkroken til kjæresten og kjenner at verden bare kan seile sin egen sjø i dag. All is good!
Postet 28-03-20 kl 14:05 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg sover tungt og drømmer mye og veldig livaktig. Er nesten utslitt når jeg våkner, blir så påvirket av drømmene. Det er ikke katastrofedrømmer, men mye drama.
Postet 28-03-20 kl 14:53 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag er ikke halve Oslo på Sognsvann. De dro til Ulsrudvann isteden.

Knerten og jeg var på orienteringstur. Mannen skulle vært med, men det var umulig å få parkert.
Postet 28-03-20 kl 16:07 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Mannen har sittet i møter i hele dag. De løser en del av det praktiske rundt den nye krisepakka for bedrifter. Jeg har vært en tur på butikken. Vi sliter litt med å gå over til storhandling.
Postet 28-03-20 kl 17:52 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no