Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 11-05-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Først?
Tidlig på jobb så jeg kan dra tidlig hjem.
Ungene har fri og skal være med tanten sin og bestefar i skauen, heldige.
Eksamen neste uke så skal ikke på jobb før om godt over en uke, og det er helt greit.
God fredag til folket.
Postet 11-05-18 kl 08:24 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen!

Det blir nok en halv/trekvartdag her. Det kommer litt an på hvor disiplinerte vi er på en inneklemt fredag. I ettermiddag skal jeg ta buss for å møte resten av familien, som allerede har reist opp til småbruket vårt. Men først kaffe og jobb.
Postet 11-05-18 kl 09:02 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg skal snart vekke unger og dra til Sortland. Vi skal hente storebrors briller og se om vi finner sko til ungene. Så håper jeg at jeg får lokka dem med på kinarestaurant, men tipper at vi ender opp på en pizzasjappe.
Postet 11-05-18 kl 09:10 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
God morgen, vært på jobb en time allerede og har planer om å dra tidlig hjem. Stavanger igjen i ettermiddag, tog, møte en venninne for vin og middag i kveld.
Postet 11-05-18 kl 09:22 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen

Noen timer med jobb før helg igjen. Her pøser det ned i dag, og er veldig spent på om dette regnet som kommer nå fører til flomproblemer i området.
Postet 11-05-18 kl 09:42 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
God morgen.
Fri, men full liste for morgendagens konfirmasjon. Jeg må på jakt etter pene og ikke for dyre lysestaker til kubbelys.
Postet 11-05-18 kl 09:52 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn, endelig fredag! Det har vært en mildt sagt arbeidssom uke, men nå har jeg bare én undervisningsøkt og ett møte igjen, så er det helg! Siden møtet typisk er kjempelangt, og jeg typisk ikke har noen kjempeaktiv rolle, må jeg nok drikke masse kaffe på et strategisk tidspunkt inni der.
Postet 11-05-18 kl 09:58 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har levert unger på Bestefars SFO, siden det er planleggingsdag overalt bortsett fra på skolen min. Satser på at Bestefars SFO holder normal standard, så jeg kan få ferske boller og kaffe ved henting.
Postet 11-05-18 kl 10:05 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har hjemmekontor i dag og skal prøve å få unna masse småting som har hopet seg opp den siste uken. En unge sover og en unge er på overnatting, og mannen stakk på jobb lenge før jeg tenkte på å stå opp, så det er stille og rolig her. Bare meg og musikken min.
Postet 11-05-18 kl 10:16 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg har brukt en halv evighet på å komme meg til kontoret siden banen står gjennom sentrum. Men nå er jeg her, mangler bare kaffe nummer to så skal mailboksen få gjennomgå!
Postet 11-05-18 kl 10:19 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Å, det var bra du sa, Palmen, det hadde jeg allerede glemt!!

Jeg hadde tenkt å ha hjemmekontor en god stund, men finner ikke pc-laderen som ligger hjemme, så da må jeg fyke til byen når batteriet er tomt.
Postet 11-05-18 kl 10:23 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen!
Jeg har gjort en skummel ting og det gikk bra! Nå skal jeg nyte resten av fridagen.

I dag er det forøvrig nøyaktig to år siden jeg stupte over sykkelstyret på vei til jobb.
Postet 11-05-18 kl 10:25 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg var uforskammet tidlig oppe i dag, men drar nå i sedvanlig bedagelig tid på jobb lell. Elsker inneklemte dager, er da man får vært effektiv!
Postet 11-05-18 kl 10:26 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
På jobb.

En uhorvelig mengde med småting som må ordnes. Men, ingen møter, i lunsjen skal jeg ut og kjøpe billetter til teatertur med venninner, det er godt vær og jeg må gå kl. 15.30 fordi jeg skal trene. Så alt i alt er det en god dag.
Postet 11-05-18 kl 10:26 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
På jobb her også, med hodepine. Hater lummert vær.

Mannen er hjemme med begge barna, så jeg har full fleksibilitet, men akkurat nå er jeg usikker på hvor lang denne arbeidsdagen blir. Satser på å finne piffen!
Postet 11-05-18 kl 10:27 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg avspaserer på den inneklemte dagen og ligger i senga på hytta. Mannen jobber på hyttekontoret, mens jeg har tatt helt fri.
Postet 11-05-18 kl 10:33 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg har påspasering, har tigga meg til ein time fra ein kollega for å komme i havn med framføginer i religion. Og så har eg baka kake til elevane, for eg lova dei partystemning. Dei er russ, må vite
Postet 11-05-18 kl 10:59 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi brenner av krutt på Rush
Postet 11-05-18 kl 11:52 av star star er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Hjemme med regn og tre små-ampre barn. Ut og kjøpe diverse straks.
Postet 11-05-18 kl 12:02 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Fortsatt under dyna, gitt. For en deilig formiddag!
Postet 11-05-18 kl 13:07 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg jobber og jobber. Timeregistrering for hele uken gjenstår, altfor lett å skyve på sånt. Nuvel, snaaart helg da!
Postet 11-05-18 kl 17:43 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
På toget med en haug italienere.

Sendt avgårde dagens siste jobbmail.
Postet 11-05-18 kl 18:47 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no