Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 15-06-23 kl 07:04 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar

Hjemmekontor i dag, skoleavslutning i kveld. Merkelig å tenke på at ungdomsskolen er over, det er nok bare å pakke med lommetørklær til avslutningsfesten.
Postet 15-06-23 kl 07:15 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Hjemmekontor her også. Fortsatt ikke alene, men om en liten time, har jeg huset for meg selv. Strålende sol ute, sommeren fortsetter heldigvis.
Postet 15-06-23 kl 07:19 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Starter dagen hjemme, men kontor til lunsj. Må få avgårde en som har turdag med sen oppstart.
Postet 15-06-23 kl 08:33 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobben, men skal hjem rundt lunsjtider. Det trenger å være en hjemme sammen med han som forbereder seg til muntlig eksamen. Jeg kan tysk nok til å hjelpe, så da vil jeg gjerne det. Vi fikk ham ned på bakken i dag, og ga ham trua på at dette faktisk går greit. Det blir ingen toppkarakterer, men det går greit. Det er godt nok.

Vi spiste bratwurst til middag i går og i dag skal vi ha wienerschnitzel.
Postet 15-06-23 kl 08:42 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Enda en på hjemmekontor melder seg. Jeg hadde avtaler i dag som er blitt avlyst, så jeg tror rett og slett jeg skal rydde i innboksen og sånn, for å se om noe har falt mellom stolene.
Postet 15-06-23 kl 08:44 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Yngstejenta har 2 dager igjen på skolen og jeg teller ned til ferie. Mye ferieplanlegging, mange puslespillbrikker som skal falle på plass. Meeeen tror jeg er "on top of it" nå? (<- farlig å si slike ting, da! Plutselig noe jeg har glemt)
Postet 15-06-23 kl 08:49 av him him er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Så koselig med en hel hjemmekontorklubb! Jeg vil jo så klart ikke skille meg ut, så jeg sitter også hjemme. Er en sliten sjel med for mye å gjøre, så litt usikker på hvordan tida fram mot sommeren skal gå ...
Postet 15-06-23 kl 08:49 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Yngste er ferdige med skolen.
Jeg har 2 møter i dag. Straks nr.1 og senere i dag det jeg skulle hatt i går.
Har på meg kjole som har ligget i skapet i over et tiår. Muligens 2.
Postet 15-06-23 kl 09:21 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Ikke hjemmekontor på meg.
Yngste har sommerjobb på min jobb så vi kjører sammen.
Postet 15-06-23 kl 09:50 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Strålende sommervær i sør, sitter på jobb og ser ut over skjærgården.
Postet 15-06-23 kl 11:10 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg har sove og sove og sove og sove i natt. Det gjorde godt.

På med bikini og så få tatt nokre rundar med kantklipparen ute.
Postet 15-06-23 kl 11:36 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg har hjemmekontor fordi kontoret mitt er altfor varmt. Riktignok er stua i varmeste laget også, men litt bedre er det. Jeg sitter og går gjennom innboksen min og gjør ting ferdig før jeg tar sommerferie om halvannen dag.

Hils lykke til med tyskeksamen til poden din, Tjorven! Det er sikkert lurt å la ham øve på å lese høyt, for å venne seg til det og få inn riktig uttale og sånt, det er stor forskjell på å lese og tenke inni seg på uttalen og å faktisk si ting høyt.
Postet 15-06-23 kl 11:50 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Takk for tips, Skilpadda! Det skal jeg videreformidle. Og når det kommer fra deg så hører han nok også.
Postet 15-06-23 kl 12:08 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Planleggingsdag på kontoret, fest senere.
Postet 15-06-23 kl 13:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg er på jobbkontoret. Temmelig varmt her også: 26 grader akkurat nå, men sitter heldigvis ikke pal her i timesvis. Tror jeg har en av de kontorene med høyest sprik i temperatur, mot 16 på det kaldeste på vinteren.

Startet dagen med å gi blod, og følte meg superviktig da jeg fikk melding om å komme ekstra tidlig fordi det var tiltenkt et særlig formål.
Postet 15-06-23 kl 13:55 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Bra jobbet, tink!

Jeg er hjemme med syk 11-åring, luker mellom bregnehavet mitt, og får snart gnure i veg med middag.
Slipper å stryke bunadskjorter til eldstes vitnemålsutdeling i morgen, her blir det definitivt flagrende kjoler i stedet, 27 grader.
Postet 15-06-23 kl 13:59 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Flyttet meg til hjemmekontor etter lunsj, jeg. Varmt på terrassen, men sitter i skyggen.
Postet 15-06-23 kl 14:15 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det regner! Det er lenge siden sist, så vi kunne nok trengt en god del mer enn denne ene skuren, men alle monner drar.
Postet 15-06-23 kl 14:44 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Det skyer til her også. Regner med at det kommer et skybrudd når jeg sykler hjem.
Postet 15-06-23 kl 14:52 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Det kom pittelitt regn her også, men det var jommen ikke mye å skryte av. Jeg har vært på kontor-kontor, men dro hjem helt på slutten av dagen og tok siste møte hjemme. Kjenner at det er litt lenge til f, heldigvis er det ikke lenge til helg.
Postet 15-06-23 kl 16:06 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ble litt våt fra garasjen og opp. Tror det har stoppa igjen.
Postet 15-06-23 kl 16:16 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no