Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 16-09-21 kl 08:04 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
Mannen kom inn fra leteaksjon i det jeg skulle stå opp. Kan vi gjøre noe med den høye selvmordsraten i samfunnet vær så snill? Ta mer vare på hverandre og være et varmere samfunn?
Postet 16-09-21 kl 08:16 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Frøy og mannen. Så fælt.

Jeg har en liten time med hjemmekontor fordi jeg skal være på et annet arbeidssted senere. Nå, når jeg ikke sitter hjemme hele tiden, så er en time ved spisebordet med stearinlys og kaffe helt nydelig. Heldigvis tror jeg at jeg skal ha litt anledning til å starte dagen sånn i hvert fall av og til fremover.

Fremdeles travle tider, men i morgen skal det roe seg. Og i helgen skal vi på fjellet. Jeg er så fornøyd med valget om å kjøpe hytte.
Postet 16-09-21 kl 08:34 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Så leit, Frøy!

Her er det full fart fortsatt, og nå håper jeg det snart roer seg, i alle fall litt.

Kjøre lønn først, og så - ja, du gjettet riktig. Ut i produksjonen med seg.
Postet 16-09-21 kl 08:47 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Frøy

Her er kjæresten allerede på st.olavs for kontroll i dag, Storebror igang med påkledning og jeg er igang med å vekke Lillesøster. Bonusgutten er hos mor hele denne uka.

Jeg må sette meg ned med både matte og norsk i dag, fikk gjort ferdig presentasjon i naturfag i går, så får finpusse på fremføringen i helgen tenker jeg.

Hun fra barnevernet kommer for å møte meg og Lillesøster kl 15, også er det foreldremøte på basen på ung.skolen kl 18.
Også håper jeg inderlig at jeg får Lillesøster noen timer på skolen...
Postet 16-09-21 kl 08:50 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Psykiatrien kan bygges opp og ikke ned hvert fall.


Dingler på venteværelset hos legen.
Postet 16-09-21 kl 09:34 av star star er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar
Frøy.

Jeg sitter klar til å delta på teams-møte, venter på at noen skal slippe meg inn.
Postet 16-09-21 kl 09:56 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Takk for klemmer dere, med meg går det jo fint. Men jeg er så utrolig lei meg for at selvmord er den løsningen så mange velger i dette landet, som skal være så fint å leve i. Hvor vi velger roser i stedet for våpen.

Også er jeg så stolt over at det finnes frivillige organisasjoner som Røde kors, Folkehjelpen, Speideren og andre som har mennesker som stiller opp dag og natt for andre. Som tar fri fra jobb uten lønn for å være der de trengs, når de trengs.
Postet 16-09-21 kl 10:14 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal på campus i dag, første gang siden februar 2020. Det er utrolig gledelig, men jeg hadde fortrengt at det er en times kjøretur hver vei.
Postet 16-09-21 kl 10:35 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Men på den lyse siden så har jeg akkurat kommet meg inn fra trimrunden min, det går lettere og lettere selv om det ikke viser på appen.
Postet 16-09-21 kl 11:15 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Frøy
Postet 16-09-21 kl 11:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Student: Er det noe jeg bør lese før semesterstart?
Toffen: :anbefaler ca. 100 bøker:

Postet 16-09-21 kl 12:55 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontoret i dag. Og så har jeg møtt en kollega som bor i en annen by og aldri fysisk har møtt før. Men vi har jo snakket sammen på teams minst en gang i uka i snart 2 år, så jeg følte jo at jeg kjenner henne godt.

Ja, ja. Kontorlivet har sine gleder. Jeg blir fremdeles sliten av så mye sosialt samvær, men jeg kjenner allikevel at det er bra.
Postet 16-09-21 kl 12:58 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg er også på kontoret, veksler mellom Teams-møter, fysiske møter og litt tid til å prate med folk utenom. Deilig! Men hektisk. Så kjenner at det skal bli godt med langhelg om ikke så alt for mange timer.
Postet 16-09-21 kl 14:37 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor her, flyttekaos på jobb og puppy og unge som kanskje har korona. Vi skal straks avgårde for pcr, men han har samme symptomer som den koronasyke klassekameraten. Håper jo litt at det bare er sympatisymptomer, men ikke optimistisk.
Postet 16-09-21 kl 14:41 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Psyk.mot fysio straks.
Håper å få landa litt hvertfall.
Postet 16-09-21 kl 14:56 av star star er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Hah. Jeg har vært på er informativt og velledet foreldremøte med kun relevant informasjon som ble ferdig ti minutter før oppsatt tid.

Postet 16-09-21 kl 19:34 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no