Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 23-07-19 kl 09:11 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Ny arbeidsdag og nye muligheter. Jeg trodde egentlig at jeg hadde greit med arbeidsoppgaver for disse ukene hvor alle andre er på ferie, men det går jammen fort å få ting unna når man ikke bruker halve dagen på møter og prat med kolleger.

I dag kommer mann og datter hjem fra Kreta og hele familien på 4 er samlet igjen. Jeg er spent på gjensynsgleden mellom bror og søster. Begge bedyrer at de overhodet ikke har savnet hverandre, men jeg ser jo at de har det bra sammen sånn i hverdagen.
Postet 23-07-19 kl 09:45 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Tenker det blir ekstra koselig å ha alle fire sammen igjen!

I dag blir det varmt. Fint barna har en mormor som tar dem med seg og bader siden jeg må jobbe. Regner med de fortsatt sover. Jeg listet meg ut tidlig, så går jeg heller hjem tidligere også. De vil nok ha et kveldsbad også.

Jeg har nok å gjøre på jobb, problemet er bare at de jeg burde ha snakket med for å ta noen avgjørelser og slike ting har ferie.
Postet 23-07-19 kl 09:57 av millact millact er ikke aktiv
Oppdatert 23-07-19 kl 10:30 av millact
Gammel
polarjenta sin avatar
Tjorven; I fjor var storebror borte hele sommerferien(og litt til) og da sa begge at de ikke hadde savnet hverandre, og jeg er tilbøyelig til å tro dem.

Fint vær i dag, jeg skal til frisøren, deretter hjem og rydde hus, vi skal ha litt tidlig feiring av storebror siden onkel og tante reiser på ferie i morgen.
Postet 23-07-19 kl 11:11 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg får eit barnefritt døgn og skal besøke daten, og det er ordentlig stas. Me held ein lav profil og r for det meste tur sammen... Veldig masse tur
Postet 23-07-19 kl 11:31 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har et kort avbrekk i ferien og er på jobb. Egentlig helt greit. Jeg har en oppgave som haster litt og som krever at jeg får konsentrert meg litt og da er det bedre å ta en dag nå når jeg har god tid og det er rolig her. Men det er litt tungt å komme inn i jobbrytmen, så jeg er kanskje ikke på mitt mest effektive.
Postet 23-07-19 kl 12:18 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har akkurat begynt på den andre ferieuken min og er veldig glad for at jeg tok ut 4 uker. Jeg trenger et par sløvedager for å få feriefølelse og til nå har det skjedd noe hver eneste dag.
Postet 23-07-19 kl 12:31 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Her er det klipping av plen, tømming av kjøleskap, oppvask, en runde med støvsugeren og pakking på programmet. I morgen reiser vi ned til ungene i Spania!
Postet 23-07-19 kl 13:26 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Drittdag. Jeg har syresmerter, eier ikke entusiasme over ferieturen vi startet på i dag og på toppen av alt skjønte vi ikke at vi skulle validere togbillettene fra flyplassen i Berlin, så vi fikk 180 euro i bot. Som om vi har så mye penger å rutte med, liksom. Møkk!
Postet 23-07-19 kl 13:37 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Divine.
Postet 23-07-19 kl 13:43 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Oi, Divine. Håper dagen tar seg opp.

Jeg skal til negledamen min i dag.
Postet 23-07-19 kl 13:45 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
180 euro for ikke å ha validert billetter var mye! Skikkelig kjipt, for dere hadde jo ikke til hensikt å snike.
Postet 23-07-19 kl 13:47 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
60 euro per pers. Det samme skjedde med et annet norsk reisefølge på toget. Et eldre ektepar og tre ungdommer. Stakkars folk. Så dyrt det ble for dem.

Jeg tror ikke dagen blir bedre. Jeg har gitt litt opp.
Postet 23-07-19 kl 13:55 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Det var surt Divine. For mange år siden klarte jeg faktisk å snakke meg bort fra noe sånt ved å insistere på at jeg ikke snakket landets språk (som jeg gjorde ) og at jeg ikke visste at billetten skulle valideres (som jeg gjorde ) og at jeg hadde billett så da måtte alt være i orden. Men jeg innser at jeg nok hadde flaks.
Postet 23-07-19 kl 15:14 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Så utrolig kjipt, Divine, sure penger rett og slett!
Postet 23-07-19 kl 16:27 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Så kjipt Divine.
Vi er på Liseberg med millionvis folk. Alt er kø og egentlig ikke gøy å være her. Alt er rett og slett dusteplanlegging fra vår side.
Postet 23-07-19 kl 17:12 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Besseggen er beseiret på 7 timer. Trengte ikke helikopterhjelp.
Postet 23-07-19 kl 17:58 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Grattis Blånn!
Postet 23-07-19 kl 18:40 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tror det er kø på mye nå i juli, Millen. Vi gikk i kø i København og min kollega sa det var mye folk i Paris. Juli er ferietid.
Postet 23-07-19 kl 21:00 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Gratulerer blånn! Gikk det greit på eggen? Vi har siste dagen på stranda i long Beach under en parasoll i varmen.
Postet 23-07-19 kl 23:36 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Angst. Airbnb-leilighet og ikke mulig å låse. Satt sengen foran døren, men ekkelt likevel. Sannsynligvis helt uproblematisk, men jeg synes det er ekkelt likevel. Meg alene, føler meg ikke trygg.
Postet 24-07-19 kl 01:47 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Oi, det er spesielt, Milfrid!
Postet 24-07-19 kl 08:39 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no