Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 21-10-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
Her ble det kosemorgen med minstemann.

Egentlig var planen å sove leeeeenge etter hyggelig kveld ute i går, men kroppen ville det visst ikke. Koselig med en varm liten tass i armkroken da.
Postet 21-10-17 kl 09:06 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Oppe, ute og står i kø.
Postet 21-10-17 kl 09:32 av star star er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Lilletvilling med vannkopper har hatt en helt grusom natt og er utslitt stakkar. Det er mor også. må ringe legevakten og høre om vi kan få resept på antihistaminer.
Postet 21-10-17 kl 09:44 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Ungene ligger som slakt på sofaen med hver sin skjern og jeg lager frokost. Det er fyr i ovnen og kaffe på vei. Tenker idag på noen jeg kjenner som mistet sønnen sin i går. Det har vært for mange ulykker i det siste her der unge folk har blitt hardt skadet eller som nå omkommet.

Ungene og mannen drar til byen idag og blir borte til i morgen kveld så det blir en rolig helg på meg. Har tenkt meg ut på tur og eller en del husarbeid.
Postet 21-10-17 kl 09:47 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Uff god bedring til henne Palmen.
Jeg tok noen glass vin i går kjenner jeg men det er nok lett å fikse.
Planen for dagen er håndballkamp, tror jeg, trene, bake til morgendagens bursdag og på besøk.

God lørdag.
Postet 21-10-17 kl 10:47 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Stakkars tvillingen, Palmen. God bedring i bøtter og spann sendes .
Rolig start på dagen her. Bare minste og jeg oppe. Vi har spist god frokost med rundstykker og eggerøre. Huset trenger litt omsorg idag og jeg har en turavtale med en venninne på et lite fjell senere. Og jeg med egenpålagt shoppestopp, har funnet nødvendigheten av anskaffelse av et par nye bluser til jobbruk. Så da må jeg vel oppsøke et kjøpesenter i nærheten i ettermiddag.
Postet 21-10-17 kl 11:01 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Stakkars liten og stor palme.

Jeg er hjemme alene med tenåringen. Han skal feire bursdagen sin med venner på Egon og etterpå skal de hit og ha spillkveld. Så jeg må rydde, lage brownies, være med inn til Egon for å betale, så dra hjem igjen og forberede meg til invasjon. Ikke har jeg bilen en gang. Akk, ja.
Postet 21-10-17 kl 11:54 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg har kjørt minstemann på korpsseminar. Nå frokost.

Pjusk på tvillingen og Palmen!
Postet 21-10-17 kl 11:59 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Stakkars palmeliten og palmestor!

Her er det rolig morgen, skal treffe fine damer i ettermiddag og det gleder jeg meg til.

Ny jobb i to uker, og det er så morsomt og så utrolig altoppslukende og det kjennes at jeg er småsliten i hodet.

I morgen er det kor og øvelse til juleforestilling.
Postet 21-10-17 kl 12:56 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Har allerede vært på fotballcup, ukeshandlet og nå sitter jeg på jobb. Skal jobbe et par timer ekstra og det er uvant stille rundt meg.
Postet 21-10-17 kl 15:19 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Rolig lørdag, ferske horn bakt og fyr på peisen, samt pt en indre diskusjon om jeg virkelig vaske bad i dag.

Ellers heier jeg på Ruters kontrollør som utviste skjønn i dag. Hadde m 14-åringen på banen, og trodde jeg hadde kjøpt billett; helt sikker på at jeg både hadde tastet kode og sveipet. Men nei. Kontrolløren sjekket kjøpshistorikken min, ba meg kjøpe ny billett før jeg gikk av og det var det.
Postet 21-10-17 kl 17:40 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Så bra, Anda. Min egen erfaring er også at de utviser skjønn når de ser at man pleier å kjøpe billett.

Vi har vært en lang runde hit og dit i byen i dag for å prøve å sette sammen et Halloween-kostyme til Poden, som hadde plukket seg ut en figur fra et japansk dastaspill som så veldig grei ut: skoleuniform-aktig med dressbukse, kortermet hvit skjorte og grønt slips. Men hallo, prøve å finne en kortermet hvit skjorte i Oslo i oktober? Endte opp med å bestille fra nettbutikk og krysser fingre for at den kommer frem i tide.

Nå er den unge mannen hos en jente i klassen som har invitert til filmkveld, og mannen og jeg skal snart til Oslo Spektrum for å se Thåström. Det blir nok stas!
Postet 21-10-17 kl 18:27 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg er ny kretsmester i klassen Nys og Rennende nese.
Postet 21-10-17 kl 19:24 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
jeg har sett fire episoder av den nye dokumentaren "VIETNAM" på NRK. Helt fantastisk - grusomt, fælt, men veldig bra.
Postet 21-10-17 kl 20:04 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg har gått fra kaffe til vin.
Postet 21-10-17 kl 20:40 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har også vin. Sitter i senga og hører på spillkveldbursdagen i stua. Siden jeg ikke har tilgang til bil i dag uansett, føler jeg at et glass vin er innafor når gjestene er femten og selvgående. Artig at særinger min har venner som stiller opp i bursdag.
Postet 21-10-17 kl 21:30 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Er alene i hjemme og det er fantastisk deilig og rolig. Har møtt en gammel kompis for kaffe i ettermiddag og så har jeg fisket. Det ble over en halv meter fisk. Tilsammen. Ikke noe fiskemiddag her i gården altså. Deilig å være ute ved sjøen litt da uansett.
Postet 21-10-17 kl 21:34 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Så herlig Divine.
Postet 21-10-17 kl 21:46 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi fikk hjem en fornøyd Pode i ellevetiden. Han og fire andre i klassen hadde hatt «filmkveld» som startet i firetiden; de hadde sett tre filmer, laget pizza og spilt gamle Playstation-spill. Veldig stas, tror jeg. (Vi tipset om at vi har både film og gamle spill her også, og at han er velkommen til å invitere til noe lignende selv.)

Og Thåström var stas for oss litt mer aldersstegne.
Postet 22-10-17 kl 01:40 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Divine, det høres veldig hyggelig ut! Jeg kjenner følelsen, det er stas når disse raringene åpenbart har venner.
Postet 22-10-17 kl 01:42 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no