Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 14-11-19 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
Morn! Poden tok siste sitteplass på banen, så her står jeg.
Postet 14-11-19 kl 08:02 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er normalt sett et a-menneske, men for øyeblikket er jeg fullstendig komatøs når det er på tide å stå opp om morgenen. I tillegg er fitbiten min ødelagt, og jeg må vekkes av vekkerklokke. Det er jo rett og slett tortur!
Postet 14-11-19 kl 08:14 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Morgen! Torsdag, snart helg, jeg skal ut og spise etter jobb med venninne jeg ikke ser så ofte. Helt i koma her også, har klokkeradio og må ha 5 minutter med musikk, lys på og litt småslumring før det er mulig å røre seg. Nå sitter jeg med lyslampen min og kaffe og forsøker å vekke hjernen til live.
Postet 14-11-19 kl 08:17 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Sykkelen min har vært til rep i TO MÅNEDER, og endelig fikk jeg den i går. Kler meg opp, pakker sekken og legger i vei - også er det AKKURAT SAMME FEILEN!

Sjekker de ikke før de leverer den fra seg? De har sendt den hjem 2 ganger før også. 10 m, så stopper motoren.

Sorry roping, men nå begynner jeg å bli veldig frustrert. Når kan man heve kjøpet på en 4 år gammel elsykkel til 20 laken?
Postet 14-11-19 kl 08:20 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har hatt bil i 8 år og byttet batteri på den 2 ganger, så jeg er overbevist at batterier ikke lever lengre enn 4 år.

Siste hotellfrokost for denne gang. Nå skal jeg jobbe litt før jeg begir meg på reisen hjem.
Postet 14-11-19 kl 08:30 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg vil hjem og grave meg ned i sofaen.
Sovna der i går kveld visst, men flyttet meg til senga. Dermed lå jeg og vrei meg i en evighet før jeg sovnet igjen.
Postet 14-11-19 kl 08:56 av star star er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Candy 5 års reklamasjons?
Jeg er fortsatt syk og har hjemmekontor. Har fyr i peisen da, og det hjelper siden jeg bare fryser.
Postet 14-11-19 kl 08:59 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar


Er strømpetrøtt jeg også, og har ellevilt mye som burde vært levert på jobb. Sånn som krever skriving og tenking... Og det er litt demotiverende når jeg akkurat føler meg litt forbikjørt, men det sitter nok helst i mitt eget hode. Jeg får brette opp ermene og levere så godt jeg kan.
Postet 14-11-19 kl 09:14 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Heier på deg, tink!

Jeg har tenkt å ta litt fri i dag. November går forskrekkelig fort i år, så hvis det skal bli noe adventsaktig hos oss i desember, så er dette dagen det må planlegges og ordnes!
Postet 14-11-19 kl 09:24 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg er på jobb, har kaffe, vann og paracet alt ved pulten. Kontorstol med hjul slik at jeg kan bevege meg mellom PC-ene, krykkene ved veggen og en ekstra stol til å ha foten på.

Livet kunne vært verre.
Postet 14-11-19 kl 09:47 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Sitat:
Jeg har hatt bil i 8 år og byttet batteri på den 2 ganger, så jeg er overbevist at batterier ikke lever lengre enn 4 år.
Nå har jeg elbil og den håper jeg at lever litt lenger, men vi da vi hadde fossilbil, så fikk vi beskjed om at levetiden på batteriet bare var 4 år siden vi brukte bilen så altfor lite. (Hver gang vi er i kontakt med verksted eller bilutsalg spør de om vi er helt sikre på at vi faktisk trenger bil, for km-standen er så forskrekkelig lav.)
Postet 14-11-19 kl 09:48 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Ja, ikke sant november går altfor fort? Uæææ!
Postet 14-11-19 kl 09:55 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
amylin sin avatar
Den første elbilen jeg hadde var langt over 8 år da jeg kjøpte den, og det er den elbilen jeg har nå også. Batteriet på begge fungerte lengre enn 4 år. Og jammen bra.
Postet 14-11-19 kl 10:15 av amylin amylin er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Vi har elbil med batterigaranti i 8 år.
Postet 14-11-19 kl 10:18 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Candy, jeg fikk til slutt ny motor og nytt batteri på garantien (Bosch).
Postet 14-11-19 kl 10:24 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg har faktisk fått ny motor på reklamasjon. Ny sensor også. Virker fortsatt ikke. Men reparatøren var veldig lei seg selv også, han hadde prøvd den, og lovet at de skulle ta ansvar for å fikse det på en eller annen måte.
Postet 14-11-19 kl 10:50 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Så frustrerende Candy. Håper reparatøren følger opp nå da.

Hektisk dag på jobb. Så jeg får vel gjøre noe annet enn å henge her..
Postet 14-11-19 kl 11:54 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg kjenner jeg blir så oppgitt over den nye Krf-lederen, og lurer på om det beste er å tie ham ihjel eller å argumentere i mot.
Postet 14-11-19 kl 13:39 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Adventsaktig ja, lillesøster har erklært at hun ønsker seg julebord hjemme. Er litt usikker på hva hun legger i det begrepet. Kan være alt fra juleduk på bordet til dessertbuffet med 11 ulike sorter.
Postet 14-11-19 kl 14:14 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Enig annemende.
Postet 14-11-19 kl 14:14 av Mams Mams er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no