Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 18-12-16 kl 07:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
tink sin avatar
God morgen folkens. Venter på at badet skal bli ledig, etter en sykedag må jeg bare virke. I dag skal vi nemlig på juletrejakt, etterfulgt av grøt med naboer for noen og lutefisk for andre. Dette blir bra!
Postet 18-12-16 kl 08:10 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg skal på vakt i hallen.
Postet 18-12-16 kl 08:19 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Her starter dagen som i går, med masse regn. Vi fikk såvidt begynt med juleryddingen i går. Vi valgte heller å dra på kafé og sløve i går, men i dag skal det jobbes. satser på å få gjort unna stua og kjøkkenet iallefall.
Postet 18-12-16 kl 08:44 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Nydelig vær, ingenting vi må, så kanskje tar vi oss en tur ut rett og slett.
Postet 18-12-16 kl 10:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Snufs. Nys. Urk. Kjempemoro.
Postet 18-12-16 kl 10:10 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Sjuk her og. Får dope meg ned, ungene må luftes ute en tur i dag og jeg har lovt vi skal pynte pepperkaker. Satser på å sende mann og barn ut, så jeg kan lage melisglasur og fordele i sprøyteposer og la unga fikse sjøl når de kommer inn.

Sånn mentalt har jeg i grunnen tatt ferie, det gjenstår et par filmer og julequiz-timer, jeg har ikke ork til noe annet.
Postet 18-12-16 kl 10:16 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hosten min er heldigvis på retur. Gutta er ute av huset til i ettermiddag og jeg skal prøve å rydde litt, men også få tatt en lur. Ble ikke særlig med søvn i natt.

God bedring, Toffskij og Matilda.
Postet 18-12-16 kl 10:19 av star star er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Takk. Håper du får hvilt, star!
Postet 18-12-16 kl 10:26 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God bedring til sjuklinger! Her er jeg og eldste fortsatt syke, så dagens planer er skrinlagt akkurat som gårsdagens. Sånn er det bare. Satser på litt kakepynting og kanskje få laget et slag til hvis energien er der, og så skal vi se håndball hvis ikke ungene protesterer alt for mye.
Postet 18-12-16 kl 11:44 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
God morgen, og god bedring alle sjuklinger!

Fin søndagsmorgen her, eldstedatter har lagd havreflarn, jeg har lagd salt karamellsaus og vi har skrevet bursdagsinvitasjoner til tvinsa sin 4-årsdag - første bursdag som skal feires med venner hjemme. (de har planlagt og gledet seg et halvår allerede ) Nå tar vi en familietreningstur før vi lager mere konfekt. Advent, ass.
Postet 18-12-16 kl 11:54 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Tenk at de blir fire år, Palmen! Så store allerede.

Satt på et par vaskemaskiner, vasket litt her og der og nå må vi ut rett og slett.
Postet 18-12-16 kl 12:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Ikke syk her, bare lat.

Jeg har langtidsstekt ribbe i ovnen. Den var veldig dyr (iddjoten meg kjøpte fra ferskvaren og spurte ikke om prisen), så jeg er livredd for å gjøre det feil. Har aldri langtidsstekt ribbe før.

Jeg skulle på løpetime på Elixia, men gadd ikke, så nå har mannen og jeg planer om å gå en tur i stedet. Men per nuh sitter vi i pysj og hører julemusikk. Han pakker inn gaver og jeg gjør forefallende innimellom surfing og kaffedrikking.

Guttungen er hos avlaster, så det er stille og rolig her. Ikke det at han bråker så mye når han er her, men han er en typisk misfornøyd fjortis, så det blir mye klaging.
Postet 18-12-16 kl 12:52 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Så fint bilde, divine!!!
Postet 18-12-16 kl 13:24 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Sløv dag så langt. Huset er sånn passe ryddig og rent, og har ikke annet å gjøre enn å vente mellom hver vask i vaskemaskinen. Det ligger noen hauger med klær på vent, men de går ingen steder og trenger ikke å passes på.
Postet 18-12-16 kl 13:52 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
127 sydhavsprinser i boks, og dobbel porsjon kakemenn. Nå lurer jeg på om jeg skal prøve meg på Sarah Bernard i makronform type, så en oppskrift der to var lagt mot hverandre med gul krem i midten, og så dyppet halvveis i sjokolade. Men finner jeg den?
Postet 18-12-16 kl 13:55 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Postet 18-12-16 kl 14:21 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Tuuuusen takk, ingling!

Oi, skal jeg bake eller strikke ferdig strømper?
Postet 18-12-16 kl 14:30 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg tenkte å gi bort noen Sarah Bernhardt i gave, hvordan pakker jeg dem best mulig? I glass eller i boks?
Postet 18-12-16 kl 14:31 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
De er enormt gode, anbefales! Jeg oppbevarer dem i fryseren, men de holder 2-3 dager i kjøleskap (teoretisk sett ), så i et glass som står kjølig burde gå bra!
Postet 18-12-16 kl 14:36 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Hei søndag.
Jeg var tidlig oppe og har vært lagleder for en fantastisk gjeng jenter som imponerte stort under dagenes to kamper. Det var en sånn ståpåvilje, innsats, og glede at jeg tror de fleste foreldrene som var tilstede var dypt imponert og rørt de med.
Nå er jeg også ferdigtrent og det skal sløves resten av dagen. Håndball må vi også se.
Postet 18-12-16 kl 14:37 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
God bedring til alle medsjuklinger!

Jeg går litt sakte, men har bakt kokosmakroner og er snart ferdig med sandkaker også. I ettermiddag skal storesøster bake Stollen med to klassevenninner og så er vi strengt tatt ferdige med baking.

Jeg er ikke i form og må nok ty til noe lemsip snart kjenner jeg, men har mye å gjøre på jobb så jeg må nok kreke meg av gårde i morgen.
Postet 18-12-16 kl 15:13 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Først skulle jeg trene løpeintervaller på senteret, det ble endret til tur med mannen som ble endret til en bitteliten joggetur som ble endret til ... eh ...sofasliting.

Akk ja. Sånn kan det gå.
Postet 18-12-16 kl 15:17 av Divine Divine er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no