Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 20-09-19 kl 08:29 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Pamina sin avatar
God morgen, det er fredag, jeg skal på kurs hele dagen og ser fram til en dag jeg kan få tenkt litt lange tanker uten å bli avbrutt.
Postet 20-09-19 kl 09:18 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg har sovet godt og skal ha kort arbeidsdag og så hjem for å lage mat til venninnemiddag. Sannsynligvis får jeg mulighet til å spise lunsj med datteren også, så det er en ganske fin dag.

Det er regn og vått ute og jeg nyter å være inne og ha en fargerik blomst i vinduskarmen.
Postet 20-09-19 kl 09:20 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er lettere euforisk etter gårsdagens fotballkamp - for J15. Det skal ikke så mye til for å glede meg.

Men det slutter ikke der - jeg kommer på jobb og så har vi fått tildelt et viktig oppdrag, og sjefen for det hele har sendt en forespørsel til min sjef om ikke jeg burde få ansvar for dette. Ganske stolt og glad nå, altså.
Postet 20-09-19 kl 09:29 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Fredag, og inngang til gressenkehelg. Jeg tenker at jeg tar med gutta ut og spiser i dag, før jeg skal på et arrangement under litteraturfestivalen i byen. I morgen er det bursdagsfeiring hos naboen, og innimellom der skal jeg pusle med jord, drivhus og planlegging av vintersåing.

Men først jobb, var det visst! :svosj:
Postet 20-09-19 kl 09:30 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Så bra, Tjorven! God grunn til å være stolt, tenker jeg!
Postet 20-09-19 kl 09:31 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Så gøy, Tjorven!

Jeg er ganske langt unna en slik eufori, men jeg har gjemmekontor og synes det er aldeles fortreffelig. Sitter i turbukse og jobber på spreng nå, tanken er at jeg skal rekke en skogstur i finværet før middag med familien i kveld.

Det er forøvrig gøyalt arrangement i byen i helga og jeg har veldig lyst til å få det med meg, men da må jeg dra alene.
Postet 20-09-19 kl 09:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg er så ufattelig sliten at det var virkelig tungt å reise seg fra pulten og gå til undervisning. Heldigvis skulle elevene gjøre oppgaver nå på starten, så jeg rekker å få kroppen litt mer i gang.
Postet 20-09-19 kl 10:10 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har bursdag og har blitt feiret på morgenkvisten, og så har jeg innvilget meg selv en fridag.
Postet 20-09-19 kl 10:25 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen Toffskij.

Fri på fødselsdagen høres ut som en veldig god ide.
Postet 20-09-19 kl 10:27 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Plutselig ble dagen et eneste langt møte, så vidt tid til lunsj.

I helgen er det seminar igjen, før stor konsert neste helg.
Postet 20-09-19 kl 10:28 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Våkna med sterk angst og aner ikke hvorfor. Heldigvis lettet litt.
Gleder meg til helg uten noe som helst på planen. Ja bortsett fra å fortsette ryddinga, men det kan jeg jo ta når som helst.
Postet 20-09-19 kl 10:32 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg skulle egentlig til Praha i helgen, men reisefølget (mamma) ble syk. Det positive er at jeg da får med meg ettårsdagen til minste nevø.

Men først heldagskurs.
Postet 20-09-19 kl 10:32 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer til Toffskij! Fridag på bursdag er veldig smart.

Jeg er fortsatt sjuk, jeg da. Og hver gang jeg tror jeg er bedre kommer det et tilbakeslag. Hvile, kanskje.
Postet 20-09-19 kl 10:47 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer, Toffskij
Postet 20-09-19 kl 11:00 av star star er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg har fått bursdagsfrokost, masse hilsener og til og med sang fra elevene mine. Bursdag er jammen koselig!

Gratulerer til Toffskij!
Postet 20-09-19 kl 11:03 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen Albertine.
Postet 20-09-19 kl 11:16 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Kikket på et hus i går og tenker og tenker i dag. Usikker på hva jeg vil. Budet nå står til kl 12, ikke mitt. Bli der vi er eller flytte, tro?
Postet 20-09-19 kl 11:30 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer, Albertine
Postet 20-09-19 kl 11:46 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med dagen til Toffskij og Albertine!
Postet 20-09-19 kl 11:55 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Hvordan går det star?
Postet 20-09-19 kl 17:44 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Bedre, oslo78.
Litt spent nå siden det var litt action på jobb og det nå er stille rolig hjemme.
Postet 20-09-19 kl 18:30 av star star er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Se en tvserie eller ring til noen!
Postet 20-09-19 kl 19:06 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Ah helg! For tre timer siden delte jeg ut vitaminbjørner og sprit til tastatur på kontoret, nå sitter jeg på utecafe i københavn med mannen og et glass rosé og venter på middagen. Ikke så varmt at det gjør noe men kortreist kjærestehelg er ikke så verst.
Postet 20-09-19 kl 19:08 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Å jadda. Slakt i sofaen med Netflix og så blir det rydding med høy musikk etterpå.
Postet 20-09-19 kl 19:35 av star star er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Helg! I Cannes, med jobben, vin og sol. Kan ikke klage!
Postet 20-09-19 kl 20:37 av Martis Martis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no