Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 20-03-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Postet 20-03-19 kl 08:10 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar

Venter på boarding, Skal et par hektiske dager i Oslo.
Postet 20-03-19 kl 08:11 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Sitter foreløpig hjemme og småpusler litt med litt jobb, men mest drikker jeg kaffe. Hjernen er ikke helt våken ennå.
Postet 20-03-19 kl 08:36 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
På bussen. Mulig det er litt kaps med banen vi skal ta og det blir litt omvei. Vi får se.
Postet 20-03-19 kl 08:41 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg har vært på jobb siden kl. 7 og det er full rulle til kl. 19. Jeg innrømmer at jeg allerede gleder meg til å komme hjem og lurer på om jeg ikke kommer til å ha fortjent et lite glass vin da. Det er i hvert fall verd å tenke på.
Postet 20-03-19 kl 09:16 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn morn. Pimper te, snart klar for tysk. Har litt dårlig samvittighet fordi vi flytter klasserom av tilretteleggingshensyn, og det betyr at en kollega må flytte til rommet jeg hadde - som er eksepsjonelt uegnet til å ha vanlig undervisning i. (Vi har en fløy som er stengt pga. muggsopp, så det er kriseløsninger i fleng mens vi venter på brakkerigg som visstnok skal komme med båt fra Trondheim.)
Postet 20-03-19 kl 09:29 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Her kjennes det ut som jeg er påkjørt av toget. Heldigvis kort dag, med en unge som er hjemme alene og spyr. Jaja.
Postet 20-03-19 kl 09:48 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Trixie sin avatar
Her er det en rolig morgen. For første gang på lenge har jeg sovet godt inatt.
Skal til Oslo om noen timer, konsert i kveld.
Men først, jobb.
Postet 20-03-19 kl 09:58 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Kranglet med 10 åringen i går, han var fortsatt sur og vonbråten i morges, så stemningen var til å ta og føle på i heimen. Jeg liker ikke når ungene er sinte eller lei seg på grunn av meg, men i dette tilfellet var det dessverre helt på sin plass. Det går nok over.
Postet 20-03-19 kl 09:59 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Bah! En leilighet jeg så (og likte) i går har fått skambud i dag og jeg har ikke finansiering. Håper for min skyld at den går over takst likevel.
Postet 20-03-19 kl 10:11 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Dag 3 på sjukehuset. Dei trur dei får tatt mr i dag. Så då blir det forhåpentligvis ikkje tur hertil i morgon.
Postet 20-03-19 kl 11:07 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Våknet til en skuffende karakter i sidemål, men en mye bedre karakter i matte nå før lunsj rettet litt på håpløsheten.

Eier ikke arbeidslyst heller, vurderer å avspasere resten av uken.
Postet 20-03-19 kl 12:36 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
I alle dager, har du ikke tatt MR enda, Hjertensfryd. Nå får de jaggu få opp farta altså.
Postet 20-03-19 kl 12:43 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Mange som skal ta mr, og sjølv om eg er meldt inn og skulle hatt det i løpet av 24 timer, så fekk dei det ikkje til denne gongen. Huska strikketøy i dag, så eg får nok dagen til å gå.
Postet 20-03-19 kl 12:53 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Hjelpes så vanskelig det skulle være å få tatt den MRen da!
Postet 20-03-19 kl 13:02 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Eg har bok, strikketøy og mobil. Dauer ikkje. Berre til å gå i ventemodus.
Postet 20-03-19 kl 13:17 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Håper det går i orden med MR'en din snart!

Jeg skal snart dra fra jobb til utviklingssamtale på skolen, og i morgen reiser vi til Budapest på jobbtur. Med andre ord - straks helgefølelse!
Postet 20-03-19 kl 13:32 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er travel og gråter ikke, har kaffe og ute skinner solen! I ettermiddag skal jeg på nettverkstreff på Fornebu, blir sikkert bra. Trente i går for første gang etter jeg falt og slo halebenet. Det var ikke udelt smertefritt, men jeg er betydelig bedre i dag, så tenker jeg bestemmer at trening er bra og fortsetter med det.
Postet 20-03-19 kl 13:39 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hvis det er det nettverkstreffet jeg tror, ser det veldig interessant ut, Addison.

Jeg er på jobb, trøtt som en strømpe fordi jeg sover dårlig for tiden, men ellers tålelig frisk og opplagt. Litt logistikk i ettermiddag, før jeg skal synke ned i en frisørstol mens eldste er i bursdag og de andre hjemme. Det blir bra.
Postet 20-03-19 kl 14:32 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg er lei av å søke jobber!
Postet 20-03-19 kl 15:34 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Det forstår jeg godt, Millen! Men plutselig ordner det seg.
Postet 20-03-19 kl 19:28 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no