Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 23-01-24 kl 08:29 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
annemede sin avatar
God morgen. Kan endelig sykle igjen. Så tuller sykkelen. Kom på jobb - svart på nevene.
Postet 23-01-24 kl 08:39 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Bart på veiene, mørkt og vått. Alt som vanlig her altså.
Postet 23-01-24 kl 08:44 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det var i hvert fall ikke bart på fortauet hos oss. Tvert imot var den en hellende skøytebane, så jeg måtte gå ut i veien isteden. Det fikk meg til å tenke på følgende artikkel: https://agendamagasin.no/artikler/ka...gFXcQUhKPwFXqg

Jeg er jo normalt sett veldig glad i kollektivtrafikk, men lurer litt på om kollektivtrafikken ikke liker meg. Nå har jeg hatt en del jobbreiser i det siste, og det har vært veldig forsinket hver gang. Det toppet seg i går da han som kjørte ekspressbussen glemte hvilken retning han skulle kjøre i, og etter et busstopp startet å kjøre sørover selv om vi skulle nordover. Han uttrykte heller ikke at han hadde gjort noe feil, men jeg måtte frem og gi beskjed. Det gjorde jeg heldigvis rett før en avkjøring, men det tok jo godt over 20 minutter ekstra. I tillegg til de 40 minuttene forsinkelse vi hadde med oss fra starten. Ja, ja. Jeg burde egentlig lære at jeg ikke skal ta så mange jobbreiser i januar. (Vi skulle kjørt tog hjem, men det ble innstilt. )
Postet 23-01-24 kl 08:50 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Skøytebane fra bussen og til jobb. Var ikke strødd på en flekk.
Var tidlig på i dag så blir vel ikke mye gjort når jeg kommer hjem.
Postet 23-01-24 kl 09:03 av star star er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
Jeg gikk ut MED brodder i dag. Riktignok bare de små med to pigger hver, men det hjelper.
Postet 23-01-24 kl 09:25 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hadde brodder, men orka ikke ta på fordi det var flatt og jeg seriøst trodde de hadde strødd. På vei til buss hadde jeg de på fordi det er bakke, men der var det også strødd.
Postet 23-01-24 kl 09:35 av star star er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Her er det heldigvis helt fritt for snø og is nå. Fin løpetur til jobb uten snø, regn og storm. Heldagsmøte i dag og. Akkurat nå går en i teamet mitt gjennom noe jeg ikke trenger å fokusere på Deretter ut og spise med gjengen her.
Postet 23-01-24 kl 10:12 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Her er det bart, jeg har åp meg nye Hookasko og snart er det vår.

Vi har hentet ned babyseng og sengetøy fra loftet, kjøpt ny dyne og madrass, arvet et så godt som nytt stellebord, så nå er snart alt klart til barnebarnet kommer.
Postet 23-01-24 kl 11:14 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Så koselig 007.

Jeg har en helt strålende dag på jobb. Jeg har skiftet til ny avdeling og er på et sted med en helt annen kultur for sosialt samvær og samarbeid og kommunikasjon. Og det passer meg så utrolig mye bedre enn der jeg var. Jeg føler at jeg blomstrer og blir satt pris på og er overbevist om at dette gjør meg til en bedre arbeidstaker.
Postet 23-01-24 kl 12:39 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Blå: Det var veldig gode nyheter. Samarbeidsklimaet på jobben har så utrolig mye å si.

007: Det må være veldig spennende å skulle bli besteforeldre. Er alt dere har ordnet til å ha hos dere selv eller skal det overleveres til de vordende foreldrene?
Postet 23-01-24 kl 14:45 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Det er speilholke opp mot t-banen der jeg bor, men jeg har VERDENS BESTE brodder, så jeg kunne småløpe opp bakkene som vanlig.

Og for meg har virkelig trafikk-kaoset bare gått i bue rundt meg. Tror jeg hadde 5-10 min forsinkelse på den verste dagen forrige uke.

Lurer på hva uflaksen skal treffe meg på i stedet.
Postet 23-01-24 kl 14:55 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Vi skal ha seng og stellebord hos oss, for de er ofte på helgebesøk.
Senga blir jo lille sin seng når han er på overnatting, akkurat slik de andre i familien har. Og vi har rikelig med plass på både bad og «gutterom».
Postet 23-01-24 kl 15:19 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har gitt bort broddene mine til Secunda (Doc Martens er GLATTE), men må nok skaffe meg mitt eget par også.
Postet 23-01-24 kl 16:24 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Nokså bart her tror jeg? Snøen forsvinner fort nå, kan se plenen!
Postet 23-01-24 kl 16:37 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har knapt beveget meg ut uten brodder siden en gang i fjor. Sånn er det når man bor øverst i en bakke i skogkanten.

Ville fikk vintersko med utfellbare brodder i vinter, det tror jeg var et godt kjøp.
Postet 23-01-24 kl 20:37 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Liker godt at konkuranseinnstinktet ikke forsvinner selv om man blir gammel, Polyanna. Så du har VERDENS BESTE brodder
Postet 24-01-24 kl 07:51 av him him er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no