Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 09-05-18 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Jeg har sovet dårlig i natt og nå gidda jeg ikke å ligge lengre etter å ha vært våken siden kl 5.

Langhelg i sikte, det blir godt.
Postet 09-05-18 kl 07:24 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Pøblis sin avatar
Russen ventet på bussen sin på en terrasse nær meg til kl 0130 i natt. De spilte russelåter på full spiker mens de ventet.
Postet 09-05-18 kl 08:14 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er nok velsignet med fine russ i nærheten, for her sover de minst like mye som oss. At jeg er mor til den ene er nok sterkt medvirkende.

Denne uka er så fin og stutt!
Postet 09-05-18 kl 08:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Ingen langhelg her, må jobbe fredag, men blir godt med fri i morgen, sove lenge og bare slække hele dagen. Kun minstemor som har fri fredag, hun lyste opp da hun skjønte hun får huset for seg selv en hel dag.
Postet 09-05-18 kl 08:56 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen, sovet dårlig inatt jeg og. I tillegg er jeg på vei til å bli syk eller så er det pollen som gjør det.
Langhelg her så vi reiser bort, så da blir det pakking og ordning,
Postet 09-05-18 kl 09:01 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
Ikkje langhelg her heller. Men men. I dag er det prøvemuntlig for to grupper, så eg får kjørt meg for eg skal stille intelligensene spørsmål fra eit tomt hode. Jaja. Elevane er sikkert glad dess mindre eg orker å grille dei.
Postet 09-05-18 kl 09:02 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen
På jobb, hektiske uker.
Ingen langhelg heller men Ok.

Noen som vet ang eksamen? Vi skal ha eksamen Tim onsdag men vet enda ikke om vi får gå opp fordi vi ikke har fått svar på oppgaven vi har levert. Det må da finnes regler for sånt?
Postet 09-05-18 kl 09:05 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi reiser i ettermiddag og nesten ikke noe er pakket. Skal først på jobb, så satser på at mannen pakker mesteparten før jeg kommer hjem. I går var det en fire timer lang musikkøvelse, så der gikk den kvelden.
Postet 09-05-18 kl 09:13 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det finnes regler for sånt, Trixie, ring studieadministrasjonen. Lykke til!
Postet 09-05-18 kl 09:19 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Lykke til Trixie.

Dagens møtebonanza er snart i gang. Møterommet er klart og maten er kommet. Om jeg er veldig heldig så får jeg en pause mellom dette møtet og det som begynner kl. 15.

Men jeg er fremdeles blid etter å ha drukket bobler med hyggelige FP damer i går. Og så traff jeg sjefen på flyet hjem og klarte å gi et fornuftig og veldig arbeidsomt inntrykk, tror jeg.
Postet 09-05-18 kl 09:59 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornmornmorn. Her er det post-bursdag. Stas med fest og ståhei, men man blir jo dobbelt så sliten etterpå. Særlig når man begynner å dra på åra. :knirk: Men altså, bare en dag igjen før lillefri.

Arbeidssomt inntrykk er svært bra, Blå, særlig med bobler i magen (og hodet?).
Postet 09-05-18 kl 10:17 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Tidlig oppe i dag. Minsten hadde sin fjerde MR på 1 år. Men kontrollen er ikke før neste uke. Hvis det viser seg å være brudd så blir jeg irritert.
Postet 09-05-18 kl 11:49 av star star er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Sitter på legekontoret og venter på å få tatt vidundermedisin mot allergi aka kortison sprøyte.
Postet 09-05-18 kl 12:46 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Puh! Dette har vært en dag med et par svært ubehagelige møter og noen veldig hyggelige. Godt at rektor og jeg samarbeider godt.

Nå er det langhelg. Jeg skal skifte til shorts og singlet.
Postet 09-05-18 kl 17:22 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Ingen langhelg her, men skal tur/retur Stavanger i morgen. Synd det er meldt pøsregn der.
Postet 09-05-18 kl 21:38 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no