Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 27-07-20 kl 07:25 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg har 15åring i dag. Vi har feiret på forskudd så i dag blir det rolig med middag ute og litt kake.

Gratulerer med din 15åring hondacrv.
Postet 27-07-20 kl 08:59 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hurra for 15-åringene!

Jeg får besøk av mine små grandnieser i dag, så jeg får hendene fulle. Begge er under halvannet år.
Postet 27-07-20 kl 09:01 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Gratulerer til bursdagsbarna!

Kos med smånieser Blondie.
Postet 27-07-20 kl 09:05 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer til bursdagsbarn.

Og det høres gøy, og anstrengende, ut Blondie.

Jeg er på jobb på første gang på en måned. Men siden det fremdeles er på hjemmekontor så er det ikke store endringen. Jeg prøver hardt å få oversikt over det som ligger på eposten og alle mulige andre kanaler.
Postet 27-07-20 kl 09:20 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Første dag på jobb her også, men jeg er på kontoret. Mitt mål for dagen er å ikke sovne, og deretter rydde i mailboksen.
Postet 27-07-20 kl 09:47 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Grattis til bursdagsbarna.
I dag kommer barna hjem, blir bra.
To dager hjemme før vi setter kursen mot Sørlandet. Så dagens planer er å ordne litt istand og fylle opp kjøleskapet.
Postet 27-07-20 kl 10:40 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Hjemme alene og det regner. Men jeg holder på med styrearbeid til festival som skal gå av stabelen til helga så det passer fint. Holder nå på å lage rutiner for smittevern og renhold for dugnadsgjengen. Vi har måttet kuttet kraftig i antall publikummere, men hyggelig at vi får det til uansett. Det er kjekt når det er såpass lite at vi kjenner alle som kommer omtrent og kan plassere samme hytte/husstand rundt samme bord. Fire konserter på to dager er overkommelig. Og bra for utøverne at de faktisk får gjennomføre oppdrag. Selv om vi blir under hundre publikummere på kveldskonsert. Har nå begynt å komme inn rare forespørsler om rekvisitter så prøver nå å finne noen med en løvblåser, røykmaskin og hoppeball.
Postet 27-07-20 kl 11:16 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer til 15-åringene.

Blått og sol, men skal visstnok regne senere.
Postet 27-07-20 kl 11:29 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Mandag og siste ferieuke.
Jeg har fått meg et diiigert munnsår som er så vondt at jeg har sykdomsfølelse i hele kroppen. Disse salvene man får kjøpt på apoteket lindrer bare litt lokal smerte, men lindrer ikke smerte i hele kjevepartiet. Dritt.
Postet 27-07-20 kl 12:28 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med 15-åring, polarjenta!

Har begynt å pakke for avreise i morgen formiddag. Ulempen med stort bagasjerom er at man tar med alt for mye.
Postet 27-07-20 kl 13:48 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det blåser skikkelig her i dag. Yngste mente at bølgene på sjøen gikk feil vei, altså utover.
Nå har de vannkrig med vannballonger.
Postet 27-07-20 kl 14:26 av star star er ikke aktiv
Gammel
amo sin avatar
Gratulerer med bursdagsbarnet. Her er det første dag på jobb etter ferie. Lillesøs kom hjem etter 13 dager hos kjæreste i Brummundal. Galne oss som droppet henne av i Oslo på ferie, men mannen hadde hilst på kjærestens far i Bergen. Heldigvis ble hun ikke kidnappet og sendt til øst europa. Puhh.
Postet 27-07-20 kl 16:03 av amo amo er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi har klatret Via ferrata i Loen i dag. Guttene og mannen spratt opp, jeg var ikke like lett til fots. Ble intervjuet av Vestlandsnytt på toppen, så om dere ser ei slita dame med i rosa skjorte og to ungdommer ved siden av kan det være meg.
Postet 27-07-20 kl 17:24 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no