Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 07-02-17 kl 07:22 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Riktig!

I dag har jeg syklet mange meter på urørt nysnø. Det var en fin og hvit opplevelse. Jeg har jammen en fin sykkelvei!

Ja, til arbeid! :svosj:
Postet 07-02-17 kl 08:06 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Skal vi se jeg har fått syklet til jobb, jeg har fått strikket på båten og jeg har allerede avverget krise på jobb og klokken er bare rett over 8. Huhei så dette går.
Postet 07-02-17 kl 08:06 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har vært og spist frokost. Nå skal jeg dove frokost tenker jeg. Fint å være på hotell, og skulle på et kurs som ikke starter før 12.30.
Postet 07-02-17 kl 08:08 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg diggar å høyre om jobben din, frøy!

Eg er framleis ved frokostbordet, timer først klokka 1000. Her er det kaldt og litt snø så nå minnar det om vinter her.
Postet 07-02-17 kl 08:22 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Krisen var forresten en El-kjel som noen hadde slått av slik at det var begynt å bli kritisk kaldt i enkelte klasserom, den er nå på og det skal bli bra utover dagen.
Postet 07-02-17 kl 08:27 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er iskaldt i Stavanger i dag og bart. Ikke et snøfnugg i sikte. Og det er egentlig like greit. Sol og iskaldt er det meldt i mange dager framover.
Postet 07-02-17 kl 08:35 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn! Jeg er på jobb, lang liste med to-dos. Var valpevakt ( ) på kontoret i går etter lunsj, produktiviteten gikk ned bittelitt kan man si - får ta det igjen nå. Har kaffe og bittelitt motivasjon.
Postet 07-02-17 kl 08:37 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Skikkelig snøstorm på Sørlandet, helt ille rett og slett. Tror muligens eldste må ha mer vintertøy om dette fortsetter.
Postet 07-02-17 kl 08:46 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg konstaterer at å sove frokost er jeg ikke spesielt god på. Så nå har jeg dusjet, snakket med pappa for å høre hvordan det gikk med storebror hos tannlegen, og nå venter jeg på at kl skal bli 10 sånn at jeg kan ta meg en tur i glasshuset.
Postet 07-02-17 kl 09:01 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hodet-over-vannet-dag på jobb i dag. Ting ser ut til å endelig roe seg litt. Det er utrolig godt.
Postet 07-02-17 kl 09:10 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg har kommet meg til skolen.
Helt greit å sitte inne på denne kalde dagen.
Postet 07-02-17 kl 09:12 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Så bra Mex!!

Jeg er fortsatt i vannskorpen, men det går greit. Har jo ikke lederansvar, heldigvis og dessverre. Har dog blitt spurt om å bli nestleder i skolekorpset, så det kan fort bli fylt opp på fritiden. Føler litt på at jeg må si ja, vi har ikke overengasjert oss i styre og stell så langt.

Snør til og fra her, er kaldt ute og inne. Men litt mer dagslys gjør susen.
Postet 07-02-17 kl 09:51 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Iskald sno i Oslo i dag. Jeg ser ut av vinduet på snøen som fyker vannrett forbi i 6 etg. har masse å gjøre, men alt er gøy, heldigvis!
Postet 07-02-17 kl 10:52 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Temmelig surt og kaldt, ja. :hutre: Jeg har vært med fjortenåringen til øyenlege på morgenkvisten, men er nå i full gang med full to do-liste og nær full møtekalender. Hepper i vei så godt jeg kan!
Postet 07-02-17 kl 12:02 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Det er så fint og hvitt ute! Litt kaldt, ja, men dog.
Postet 07-02-17 kl 13:36 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Her er frokost og lunsj unnagjort for lenge siden. Jeg har styrket meg på en ekstra kopp kaffe før jeg skal avrunde arbeidsdagen. Må bli tidlig ferdig for å rekke å bli med snuppelure i 5-årsdag. Det har blitt en tradisjon at mamma eller pappa også er med i barnehagebarnas selskap, og det er jo egentlig ganske hyggelig.
Postet 07-02-17 kl 14:21 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg har så lyst til å gå på ski!

Men så må jeg hente barn, så det blir mølle i stedet.
Postet 07-02-17 kl 15:37 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg sitter på lesesal. Pga dumme magen så kan jeg ikke drikke kaffe, så jeg måtte også sove frokost etter levering av unger og frokost Studentlivet er ikke fullgalt flere måneder før eksamen, men jeg har lært at man tar med seg Ørepropper på lesesalen. Det var ikke høylytte tastaturlyder på lesesaler sist jeg var student! :knirk:
Postet 07-02-17 kl 16:19 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Hvor ble arbeidsdagen av? Ja, ja. Fikk bestilt refleksvester i det minste...
Postet 07-02-17 kl 16:20 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no