Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 11-02-17 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
Jeg er alene på et hotellrom og kunne ha sovet nå, men nei da. Ble litt mye vin igår og da våkner jeg alltid for tidlig. Men det var verdt det og hadde en utrolig hyggelig kveld med tre gamle kollegaer i Trondheim. Vi var på restauranten Troll og anbefaler stedet. Kvelden tre-retter med vin kostet 600 kroner. Skal idag rusle i byen, møte venninne på kafe og en tur på IKEA før jeg setter kursen hjem. Miniferie!
Postet 11-02-17 kl 08:34 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Miniferie høres topp ut, vixen!

Jeg hadde tidligvakt i dag, men til min store glede kom første barn tuslende 0720! Det er jo reine luksusen. Nå skal mann og barn snart på dansing, eldste ville være med og følge lillesøster. Det vil si alenetid på mor! Som vel skal brukes til husarbeid, men likevel da!
Postet 11-02-17 kl 08:45 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Morgen! Jeg er på jobbtur og våknet litt for tidlig, fordelen er at jeg får en hel time med frokost og kaffe dør opplegget starter.
Postet 11-02-17 kl 09:04 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg skal snart dra å levere svelerøre til fotballturnering, også skal jeg å kjøpe morsdagsgave til mamma. Og resten av dagen skal jeg se på lillebror spille fotball, det blir sikkert gøy.
Postet 11-02-17 kl 09:18 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Vi skal på svømmekurs igjen, varer bare en halvtime, så det står vi i. Så blir det visst en rask tur til et senter for å se etter jakke til eldste siden vi fikk skikkelig vinter med snø og jammen må vi visst skaffe bensin til snøfreser også og så skal naboen lære meg å kjøre den. Det er dagens planer.
Postet 11-02-17 kl 09:28 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Vert oppe sidan kl 6. Litt groggy.
Postet 11-02-17 kl 09:36 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg skal straks til frisøren. Mann har dratt avgårde med mellomste som skal spille kamp. Minste skal i bursdag senere i dag og droppet spilling med korpset (noen ganger må man prioritere venner også - korps og håndball har nesten alltid førstepri). Det er til en kompis på gamleskolen. I går var han pottesur på meg fordi han ikke fikk lov til å bli med en ny kamerat hjem fordi han skulle på trening. Morsomt at han får seg nye venner, da.
Postet 11-02-17 kl 09:42 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg er på plass i håndball hallen klar for cup. Som tilskuer, that is.

Skøytedisko på den lokale isen i ettermiddag, det tror jeg blir stor stas!
Postet 11-02-17 kl 10:00 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg skal følge sønnen i bursdag som skal avholdes i barnehagen, og siden kroppen reagerer helt ukritisk på stedet alene så er jeg kvalm med bankende hjerte alt. Har hatt en fornuftig og rolig prat med meg selv på badet, men jeg hører ikke etter.
Postet 11-02-17 kl 10:03 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Åh Pappalille!
Postet 11-02-17 kl 10:07 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Huff, Pappalille.

Det er åtte blå ute, og vi er klar for en kald dag på nedoverski. Fire lag ull pluss skijakke og ullbuff bør holde. Håper jeg.
Postet 11-02-17 kl 10:18 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Pappalille:

Jeg er alene hjemme med pøbelhunden, de andre to er på fjellet på årets morsomste og hyggeligste tur, men siden jeg er full av gørr og bakterier i lunger og bihuler, er jeg hjemme,
stakkars meg. Planene for dagen er å stå opp av sengen for å legge meg i sofaen, se flere/mange episoder av Game of Thrones og tur med pøbelhunden. Den blir nok ikke veldig lang. :snufsoghost:
Postet 11-02-17 kl 10:22 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
God bedring, pøbelsara.

Jeg har hatt en skikkelig kjip natt, så jeg er kjempetrøtt. Skulle ønske poden var mer velvillig innstilt på kino i dag så vi kunne gjort noe lavterskel. Han prøver å si at vi enten må være hjemme og spille hele dagen eller gå og bade.
Postet 11-02-17 kl 10:28 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
I hear you, Pøblis. Jeg skulle vært på hotellsamling med jobben, men ligger i stedet hjemme med feber. Mannen har dratt i utdrikningslag og jeg er takknemlig for store barn som pjusker med sin mor og som har satt i gang med arbeidslistene deres far hadde laget før han dro. Så her ryddes rom, hund luftes og gulv støvsuges uten at jeg trenger å løfte en finger. En av oppgavene på begges lister var å lage kaffe til meg, så jeg skal nok klare meg helt fint.
Postet 11-02-17 kl 10:29 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Ankerskogen og synkronhelg, hele helgen - det er stas og det er litt slitsomt, men har planer om å få lagt inn noen timer med lesing og litt fritid innimellom for mor, så det løser seg nok.

Pappalille, Pøblis og Adrienne, jeg følger virkelig med dere.
Postet 11-02-17 kl 11:38 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Her er mann og barn på skiskole medan eg tar det litt rolig her heime. Skulle gjerne vore med, men det gjekk ikkje i dag. I tillegg har eg a) rota med datoen for fastelavn og b) brent opp motoren på Kenwooden på ein bolledeig. Så nå kan resten av helga bare bli betre.
Postet 11-02-17 kl 12:10 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
God bedring til sjuklingene!

Majoriteten av familien er på dugnad, jeg rydder og vasker i kjeller og skap. Mye rart å finne.
Postet 11-02-17 kl 12:12 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Så mye for aleinetid. Endte med å kjøre dansetransporten selv. Jaja, neinei. Hjemme igjen og har fått mat og kaffe.
Postet 11-02-17 kl 12:18 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God lørdag! Jeg har ikke kommet lenger enn til såvidt ferdig med frokosten, sammen med fjortenåringen, så det er en sivilisert helg så langt. Nå sitter vi i pysj/morgenkåpe i sofaen mens han spiller Ni No Kuni og jeg leser FP.
Postet 11-02-17 kl 12:19 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Morgen ja.
Tøff natt.
Skal bort til middag, lese pensum og ikke så mye mer.
Håndball i morra.
Lade opp til ny jobb i neste uke.
Postet 11-02-17 kl 12:29 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Vi er kommet like langt som dere, Skilpadda.
Postet 11-02-17 kl 12:29 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Snartur innom kontoret, etter dagens innebandymatch på Bjølsen. (Vi vant så klart. ) Straks litt shopping med tenåringen, og så skal jeg jaggu flate ut på sofaen.
Postet 11-02-17 kl 12:32 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Ni No Kuni er fantastisk. Bursdagen er over og jeg overlevde helt fint. God bedring til Pøblis og Adrienne.

Og til Fine Folk.
Postet 11-02-17 kl 14:03 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Så godt det gikk bra, Pappalille.

Svømmekurset ble ingen suksess i dag. Vannet er så kaldt at han fort ble blå og hakket tenner.

Fått handlet masse mat, eldste baker horn, jeg har skuffet snø og skal snart rydde hus og lese avis.
Postet 11-02-17 kl 16:42 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no