Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 03-11-21 kl 08:34 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen fra hjemmekontoret. Det kan se ut som om jeg får en dag uten for mye stress, noe som passer meg utmerket.
Postet 03-11-21 kl 08:49 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ikke kommet meg ut døra enda. Men snart.
Postet 03-11-21 kl 08:49 av star star er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

På kontoret og ser frem til en lang arbeidsdag, fulgt av frivilligarbeid. Jeg regner med å være hjemme kl. 19.30.

Jeg har sovet bedre i natt, men siden jeg har to dårlige netter å komme meg over så er jeg fremdeles litt svimmel av tretthet. Satser på at en dag med mye aktivitet kommer til å hjelpe.
Postet 03-11-21 kl 08:56 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontoret og trenger en kopp kaffe eller tre. Jeg har mer enn nok å gjøre i dag, men jeg må ærlig innrømme at jeg sliter litt med motivasjonen.

Den kommer forhåpentligvis veldig snart.
Postet 03-11-21 kl 08:56 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg jobber litt hjemme før jeg skal på kontoret. Bare litt mer kaffe, så unngår jeg også køene.
Postet 03-11-21 kl 08:58 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hjemmekontor, fortsatt fullstendig sylta. Blæh.
Postet 03-11-21 kl 09:01 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Hjemmekontor.

Skal fortsette på min egen stillingsbeskrivelse. Gårsdagens hint fra sjefen var å skrive den smart slik at han kan få meg opp i lønn.
Postet 03-11-21 kl 09:03 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
På vei til kontoret. Dagen er full av møter og avtaler. Når skal jeg få tid til arbeidsoppgavene mine? Ikke ser det ut til at jeg er blant de heldige som fikk lønnsøkning i de lokale forhandlingene heller.
Postet 03-11-21 kl 09:09 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Kjent fenomen med de møtene, Fersken. Jeg prøver å dytte inn konsentrasjonstid i kalenderen før folk kommer trekkende med møter. Det fungerer sånn av og til. Nå har ikke jeg mange faste oppgaver, men jeg skal jo helst følge opp alle disse møtene og svare på mail og sånt, da.

Kontor-kontor og skal forberede et forhåpentligvis inspirerende innlegg til gjengen jeg har fagansvar for til seinere i dag. Må bare ha litt kaffe og piff!
Postet 03-11-21 kl 09:52 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
På jobb, oppholdsvær på sykkelturen. Har fått kaffe, beroligende musikk på øret og sprudlevann i drikkeflasken.
Postet 03-11-21 kl 10:09 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Har vært og skiftet dekk i dag morges, greit å ha det gjort.

Nydelig vær her, men litt kaldt, bare et par plussgrader i morges.
Postet 03-11-21 kl 10:39 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg er også på jobb, og "passer på" noen andre sin klasse mens de jobber med oppgaver. Fint å få brukt opp undertid samtidig som jeg får unna kontorarbeid.
Postet 03-11-21 kl 10:43 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Har landet på kontoret etter ei utvidet helg i flyttingens tegn. Kjenner at pulsen er litt roligere, men noe av stresset i forbindelse med denne prosessen tar litt tid å få roet ned. Tror det skal bli bra å komme seg på trening i kveld.
Postet 03-11-21 kl 12:17 av tink tink er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no