Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 19-04-17 kl 09:27 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Anda sin avatar
Venter på narkose, og har ergo ikke fått kaffen min. Ser omtrent ut som dagens hilsen, kjenner jeg.
Postet 19-04-17 kl 09:43 av Anda Anda er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Neimen, skal du opereres Anda?

Jeg jakter på rømling i pysj som nekter å kle på seg. Nå skal hun få løpe seg sliten.
Postet 19-04-17 kl 09:46 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg sliter med innlogging på to av tre regnskapssystemer i dag, og begynner å tro at det er en konspirasjon.
Postet 19-04-17 kl 09:53 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn fra lufta – bare tre uker igjen som flypendler etter denne! Jeg er fortsatt jetlag-A-menneske, så det var slett ikke så ille å stå opp kl. 05.00 i morges. Trolig fordi jeg sovnet kl. 22 i går kveld. Nå kunne man kanskje tenkt seg at det ville vært smart å fortsette med denne typen leggetider, men til det sier jeg bare
Postet 19-04-17 kl 10:06 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Det snør og snør og snør, og hele familien var gørrsure i morges. Jeg er i gang med å jobbe men kommer innimellom på at jeg ikke har spist frokost enda og at det er derfor jeg føler meg så kvalm, men så glemmer jeg det igjen.
Postet 19-04-17 kl 10:12 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Nydelig vær i dag også, og litt mer våraktig temperatur enn i går, det er deilig.

Vi har fortsatt snekker hjemme, og Poden har fortsatt påskeferie, men i dag har han heldigvis dratt for å besøke en klassekamerat i stedet for å sitte musestille med laptopen sin i en krok av kontorlandskapet mitt hele dagen.
Postet 19-04-17 kl 10:23 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
I dag ble jeg eksponert for "BBQ chickenost" på frokostbordet. Tror mannen angret på innkjøpet sånn cirka et kvarter ut i mitt språkfrustrasjonsutbrudd.
Postet 19-04-17 kl 10:24 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Blondie. Det er en sånn ting jeg kan finne på å hisse meg opp over også.

Jeg var tidlig på jobb i dag, og har derfor rukket å drive med "free seating"-terror, dvs. tatt en annen pult enn der jeg normalt sett sitter. Man har ikke mer moro enn man lager selv.

Fancy kaffe har jeg også fått meg, og nå sitter jeg og ser ut på knall blå himmel og lengter ut. Tror det blir en liten rusletur ut i lunsjen.
Postet 19-04-17 kl 10:34 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Morgen! Lykke til, Anda!

Jeg har kaffe og er egentlig i ganske ok humør. Ny dag og sånn.,
Postet 19-04-17 kl 10:35 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Tvi tvi, Anda!

Her er det produksjon som gjelder. Og aktive purringer på utestående fordringer. Man skulle tro at når folk forhandler rabatter, så er det fordi de skal spare litt penger og ikke bruke rabatten til forsinkelsesrenter. Men neida!
Postet 19-04-17 kl 11:05 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Jeg er på kaffe nummer to og føler meg fortsatt som bildet i HI.
Postet 19-04-17 kl 11:07 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Lykke til, Anda!

Etter over en uke med seneste kvelder og late morgener var ungene overraskende lette å få i seng i går kveld og like overraskende morgenfriske.
Postet 19-04-17 kl 11:29 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er på jobb igjen, drukner i uleste mail og har skummelt men spennende intervju senere i dag.

Formen er grei nok, vet ikke helt hva som traff meg i går, men sove halve dagen i går og greit i natt var nok ikke dumt. Tror kanskje allergigreier er det som velter lasset, ikke noe pollen på fjellet og så full eksponering igjen nede i lavlandet.
Postet 19-04-17 kl 11:44 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har lekt tilbake til 90-tallet i dag, og vært innom banken med en giroutbetaling. Ikke akkurat hverdagskost, heldigvis.
Postet 19-04-17 kl 13:16 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Jeg har rukket en treningsøkt, et møte, gaveinnkjøp til morgendagens bursdagsbarn, en kaffe/lunsj med samme fyr OG en time ekstrainnsats fra hjemmekontor hittil i dag. Snart skal jeg møte en venninne til en løpetur. De dagene kroppen er i pluss, så har det sine oppturer å jobbe lite fordi man er syk, altså. Og du så viktig det er å huske på akkurat det alle de andre dagene.
Postet 19-04-17 kl 15:32 av Sol Sol er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no