Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

17. maikaffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

17. maikaffe

Postet 17-05-17 kl 09:18 av Kaffestuggu

Vi har bakt i anledning dagen. En fantastisk dag ønskes alle stuggus gjester.

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen.

En tenåring sendt av gårde. Nr to spiser frokost. Jeg dekker lunsjbord og mannen må snart stå opp. Alt er med andre ord i rute.
Postet 17-05-17 kl 09:25 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Gratulerer med dagen! Vi har avlevert Secunda på skolen, nå slapper vi litt av før vi skal ned og se på toget. Temmelig kjølig, men regnet har visst gitt seg.
Postet 17-05-17 kl 09:40 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Gratulerer med dagen.

En unge våken, han gikk ned for gratulere storebroren med dagen. Jeg er noe usikker på hvor populært det er.

Foreløpig oppholdsvær her, lov å håpe at det holder seg sånn til toget er ferdig.

Ha en fin dag alle.
Postet 17-05-17 kl 09:40 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Gratulerer med dagen! Suksessterte og lemon m. pai er klar. Straks legge på frokostbuffe da vi blir 18 til frokost. Gutta har dusjet og er pyntet. Inn i bunaden og jeg er klar!
Postet 17-05-17 kl 10:03 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Nysteikte horn er snart klare til frukosten. Alle 4 er påkledd. Sola skinner og flaggene er heist. Ganske så fint akkurat no. Ungane skal ikkje avgårde før 11.
Postet 17-05-17 kl 10:03 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Her er tre av fire klar, bare jeg sitter her i underskjørtet og venter på at det skal bli på tide å få på bunaden. Snart klart for barnetog og feiring og så hjem for å spise pinnekjøtt.
Postet 17-05-17 kl 10:14 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Gratulerer med dagen, alle. Siden vi har konfirmasjon på lørdag, har vi bestemt oss for å bare være hjemme og pusle. Jeg har vært på en liten løpetur og sløver nå litt med kaffe og TV før jeg skal lage pavlova. Det kommer jeg vel til å bruke dagen på, siden jeg ikke har lagd det før.
Postet 17-05-17 kl 10:33 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Gratulerer med dagen! Vi har ingen planer før skolearrangement kl 14.30. Ganske så rolig og fredelig her, med andre ord. Kaffe på terrassen akkurat nå.
Postet 17-05-17 kl 11:01 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Gaia sin avatar
Gratulerer med dagen! Jeg har hatt morgenvakt på skolen. Nå er det en times avslapning før vi får folk til lunsj.
Postet 17-05-17 kl 11:31 av Gaia Gaia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Medlemmene i 17. mai-komiteen som organiserer er på segway. Supermorsomt.
Postet 17-05-17 kl 11:41 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Gratulerer med dagen! Jeg har laget ferdig en Kvæfjordkake og drosjeavlevert den på skolen og reist hjem igjen for å spise frokost. Man føler seg ganske underpyntet i jeans og skinnjakke på 17. mais formiddag! Mannen har strøket bunadsskjorte som Poden skal ha på, og jeg skal stryke min egen etter frokost.
Postet 17-05-17 kl 12:48 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Noenognitti i toget. Znorkork. Alle som skal ta buss fra Rådhusplassen står og stamper, så toget står helt stille. De måtte jo skilt togene mye før så vi andre som bare skal ut kunne kommet unna, så blir det bedre plass til alle.
Postet 17-05-17 kl 13:51 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Vår skole var nr. 11, og det er akkurat passe. Vi var hjemme igjen i tolvtida, sånn at det blir masse tid til slækking og morsom matlaging. Ganske kjølig og sur 17. mai, må jeg si!
Postet 17-05-17 kl 15:04 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Gratulerer med dagen!! Er hjemme etter en lang dag med marsjering og spilling, oppmøte 6:45 og så gikk det slag i slag som vanlig. Tre tog, uant antall ganger gjennom alle marsjer og nasjonalsanger. Bunadene er meget fuktige, de første 1,5 togene høljregnet det. Så de er tatt av og hengt til tørk, selv om vi skal på middag til venner, da blir det å finne noe annet å ha på. For en utmattende dag, føles som en lang og tung treningsøkt. Men, det er jo stas også! Og godt når det er over!
Postet 17-05-17 kl 16:12 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Gratulerer med dagen!

Det var veldig rart å tusle i seng i går, for da hadde allerede de første 17.mai-bildene begynt å sirkulere på Facebook. Sånn går det når man er sju timer på etterskudd. Temperaturen har falt femten grader siden i går og jeg venter bare på at tordenbygene skal melde sin ankomst.

Ønsker alle en flott nasjonaldag!
Postet 17-05-17 kl 18:12 av Albertine Albertine er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no