Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 22-09-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Endelig en natts søvn uten hostekuler. Første natta på 2 uker så det var deilig.
Idag skal jeg bruke formiddagen på å transkribere intervjuer, så det er vel bare å komme i gang.
Resten av dagen skal brukes på koselige ting.
Postet 22-09-18 kl 09:01 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
God morgen!
Siste dag på gresk hotell, i morgen går kursen hjemover. Vi er ferdige med konferansen, så i dag har jeg fri og skal bare slappe av. Etter festing til halv tre i natt er det i grunnen like greit...
Postet 22-09-18 kl 09:16 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg har kaffe, våkne barn, og skal straks bli med femtenåringen for rekrutt-time i pistolklubben. Spennende opplegg!
Postet 22-09-18 kl 09:39 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
God morgen! Har tent opp og kaffemaskinen er slått på. Grått og vått ute. Rolig dag inne idag. I morgen skal vi til byen på cup og må pakke med ned ull og gore tex.
Postet 22-09-18 kl 09:39 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
God morgen. Har sovet på sofa i campinghytte, og skal snart få frokost laget av fem søte 06’ fotballjenter, som også har vært ansvarlig for matinnkjøp for hele helgen.

Jeg var forutseende, da, og har tatt med kaffe til meg selv, så jeg overlever.
Postet 22-09-18 kl 09:50 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Goddagen. Har fått frokost og er på vei til byen for å delta i kurs for å forebygge selvmord. Høres veldig spennende ut. Har sikret meg vindate med kollega etterpå, kan trenge litt debriefing.
Postet 22-09-18 kl 10:26 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Sol og kaffe. Skal feire bursdagsgutten en dag på forskudd. Snart ut noen ærend.
Postet 22-09-18 kl 11:06 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med bursdagen til Ru!

Straks av sted til dagens øving med korpset. Øvingshelger er morro, men slitsomme.
Postet 22-09-18 kl 11:06 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Alenehelg med ungene og vi skal på skogstur i sola. Tipper det er vått og sleipt da. Ungene utviste betydelig mer entusiasme for å ordentlige turbukser nå enn da jeg kom hjem med dem første gang. Hadde jeg bare fått kjøpt til meg selv også..
Postet 22-09-18 kl 11:26 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Gratulerer med dagen, Ru!

Jeg henger på sofaen med strikketøy, og tenker på alt jeg snart må få gjort
Postet 22-09-18 kl 12:01 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Ru-dagen!
Postet 22-09-18 kl 12:10 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Gratulerer med dagen, Ru
Jeg skal vaske bad. Jeg hater å vaske bad. Derfor suller jeg fortsatt rundt i pysjen. Har lest hele internettet, fyrt i ovnen . Har lyst å lufte vettet også, men disse regnbygene er mildt sagt uforutsigbare.
Postet 22-09-18 kl 12:39 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hurra for Ru!

Jeg sto opp 04.15 i morges for å rekke fakirflighten fra Zürich. Fordelen er at jeg alt har vært hjemme en god stund. Tipper jeg kommer til å kollapse en gang utpå dagen, selv om det føles ganske greit nå.

Det der med å tenke på alt man snart må få gjort høres jo ganske kjent ut.
Postet 22-09-18 kl 12:52 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar

Hurra for Ru!
Postet 22-09-18 kl 13:04 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Hurra for Ru! Jeg drikker kaffe, vasker hus, setter opp akvarium og underholder unger samtidig. Skal ned og kjøpe noen akvarieplanter, så vaske bad, tørke støv, bake kake og besvime i sofaen. To selskaper i morgen. Gleder meg til mandag!
Postet 22-09-18 kl 13:13 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Gratulerer med dagen Ru!

Her er huset nesten ferdig rydda, eg har strykt eit ukjent antall perleprosjekter, må handle litt mat og så er resten av helga satt av til boklesing og strikking.
Postet 22-09-18 kl 13:19 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer med dagen til alle som har bursdag!

Det er jo ikke så få av dere ... sånn 9 måneder etter julaften.
Postet 22-09-18 kl 13:37 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Blomstrer på Gardermoen, på vei hjem etter noen dager hos Frøkna fordi hun har operert albuen. Som ekte nordlendinger brukte vi kvelden i går til å fnise av katastrofe-værvarslene. Var ikke mye vær å merke der vi var, selv om det lå i rød sone.
Postet 22-09-18 kl 14:21 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Dagen har gått til tull og tøys og det har jeg egentlig ikke tid til. Studiene kaller.
Postet 22-09-18 kl 16:57 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Bursdag her og i morgen, jeg har brukt dagen på shopping. Nå skal jeg rydde litt og bake noen boller, dra på butikken og kjøpe alt det jeg glemte i sta, før sofa og Netflix.
Postet 22-09-18 kl 18:37 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Bursdagsgutt i morgen, men for første gang har jeg kjøpt bløtkake siden han ønsket seg det.
Postet 22-09-18 kl 23:41 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no