Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 23-09-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
God søndagsmorgen. Bare meg oppe foreløpig, kaffe i mummikrus, rundstykker til varming og endeløse mengder med nedbør ute. Jeg visste vi fikk kjenne på paybacktime etter tørr mai, juni og juli. Ingen planer for dagen enda. Kanskje stikke innom boligmessen, eller kanskje bake noe, eller kanskje bare, eller bare ikke.
Postet 23-09-18 kl 09:25 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Bikkja og jeg er oppe, han sover og jeg binger. Noe husarbeid burde bli gjort iløpet av dagen, men været sier skogstur.
Postet 23-09-18 kl 09:47 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Bare meg opp her også. Eneste planen er at jeg skal hente foreldrene mine på flyplassen km 11, de har vært 2 uker på Kreta, blir nok en overgang å komme hjem til dette høstværet.
Postet 23-09-18 kl 10:39 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Urolig natt men sov til nå.
Idag venter med transkribering, og en tur ut i sola.
Men først, frokost.
Postet 23-09-18 kl 10:44 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn! Her er jeg den eneste som er våken. Minste har bursdag, vi blir 18 til bords så det er vel bare å sette i gang. Både hus og beboere må nok gjøres litt mer presentable.
Postet 23-09-18 kl 10:48 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg har hoppet rett i treningsklær. Da kan jeg ikke la være å gogge meg en tur. Nydelig vær, da.

I går ettermiddag hadde en kamerat invitert til middag i skogen. Utrolig vakkert. Eldste ble igjen der oppe for å overnatte, vi andre gikk hjem.
Postet 23-09-18 kl 11:03 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Kaffe i koppen, snart fellesfrokost med hele gjengen og pensumlesing.
Også må vi vel ut en tur og så middag borte og få fårikål.
Postet 23-09-18 kl 11:09 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
God morgen! Øsregn og vind ute, kakebaking og rydding inne. Storinnrykk av familie om kun kort tid.
Postet 23-09-18 kl 11:48 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Hepphepp, klesvask og fjelltur! :svosj:
Postet 23-09-18 kl 12:44 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hallois fra Gardermoen! Snart på vei til London. Oppdaget i tide at jeg hadde minstejentens pass i vesken i stedet for mitt. Senkede skuldre nå!
Postet 23-09-18 kl 13:06 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Strålende sol i Grimstad hvor vi er på speiderkonkurranse. Nybakt tiåring fornøyd.
Postet 23-09-18 kl 14:10 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ferdig med sesongens kioskvakt for håndballaget. :check:

Nå skal jeg lage lammeskank som skal bakes i 4 timer. Det har jeg ikke gjort før, så det blir sikkert bra.
Postet 23-09-18 kl 14:19 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Åh, det er godt, Tjorven!

Selv iser jeg av fryseren i finværet. Jaja, det måtte gjøres, og dessuten ble det til fiskegryte til middag (ukjente skatter i skuffene).

Men en tur ut må jeg få til!
Postet 23-09-18 kl 16:13 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Her er det jobbing med historielekse for meg. Gruer meg til å filme meg selv når jeg skal presentere dette her, er ikke noe god på slik.
Postet 23-09-18 kl 16:45 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Er hjemme alene i hele dag, har sovet lenge, vasket en maskin med klær, mobilsurfet og lest bok. Nå må jeg dytte inn timene for forrige uke. Kommende arbeidsuke blir kort, på torsdag morgen drar mannen og jeg til Roma, bare oss to!!
Postet 23-09-18 kl 17:25 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har kjørt minsten til kamp. Første kamp som offisisell keeper. Slapp bare inn 9 mål, men har mye å jobbe med. I andre enden satte gutta inn 21 mål. Det hadde vi ikke trodd da det sto 1-1 etter 10 minutter.

Nå er minsten i bursdag og jeg er på Mækkern på Majorstua. Svak sjel... Skal straks finne meg en kaffe før poden skal hentes.
Postet 23-09-18 kl 18:27 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Nå har skankene snart kokt i 4 timer, og det lukter himmelsk.

Det er så fint vær at jeg skal tvinge mann og dønn ut på tur etter middag. Mannen kommer nok helt frivillig, men sønnen må det nok forhandles med.
Postet 23-09-18 kl 18:28 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Jeg har vært ute!

Kraft av rekeskall er under kok, så da blir det snart fiskesuppe med fiskerester fra fryseren. Men mens den koker, skal jeg nyte noen solstråler til fra terrassen.
Postet 23-09-18 kl 19:34 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg har vært på padletur ned Akerselva! Kjempegøy, både for dem som har padlet før og alle andre. Oslo, ass.
Postet 23-09-18 kl 19:38 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Så gøy, Candy! Åssen ble det organisert? Meldte man seg på et sted?
Postet 23-09-18 kl 20:32 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
De heter Mad goats, de kjører mange turer i helgen. Gøy for ungan også!
Postet 23-09-18 kl 21:21 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Så kult, Candy!

Fiskesuppa ble en suksess. Jeg kjørte blendervarianten for å gjemme evt. skumle grønnsaker, så da gikk den ned hos begge barna også.
Postet 23-09-18 kl 21:40 av Eia Eia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no