Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 24-09-18 kl 07:20 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Avatar sin avatar
Postet 24-09-18 kl 08:32 av Avatar Avatar er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Good morning! Iskald morgen, og glemt å sette elbilen på varming, dårlig deal. Men nå er jeg på kontoret, har kaffe og tenker at dette skal bli en fin uke. Tredagers sådan! Litt mør i beina etter tråkking på loppis i 10 timer på lørdag, men mer skal det bli med Roma til fots i tre dager til ende.
Postet 24-09-18 kl 08:48 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen! I dag er det virkelig skikkelig høst, ja. Jeg bråvåkna på sykkelen ned til t-banen, kan man si.

Denne uka blir veldig travel med ekstragreier i fleng hver ettermiddag og kveld, men med høstferie deler av neste uke så skal jeg klare å holde ut.
Postet 24-09-18 kl 08:54 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Hui, i dag måtte jeg skippe løpeturen ute og heller ta den på mølle. Yr fortalte meg at det var 6 grader, føles som 0, da jeg våknet litt før 6. I tillegg var det meldt masse regn de neste 90 minuttene. Det siste stemte ikke, da - men jeg er likevel glad for at jeg endte opp inne. Mørkt var det også, da jeg gikk til bilen kvart over 6.
Postet 24-09-18 kl 09:06 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Høst, ja. Vinterbukse og vanter var kjærkomment på sykkelturen i dag.

Vi bevilget oss en litt lang morgenkaffe i dag, men det er litt av hvert å gjøre, både på kontor og i produksjon, så det er vel bare å begynne?
Postet 24-09-18 kl 09:31 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Skikkelig kald morgen ja.
Nok en hektisk uke, 3 dager på jobb bare men de dagene er jo for fulle. Har masse som må unna.
Akkurat nå sitter jeg å venter på møtedeltakere.
*svosj*
Postet 24-09-18 kl 09:32 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Sitter og ser på søte 8.klasseelever som har nasjonal prøve i lesing. Det er i overkant rolig i klasserommet og det blir litt kjedelig, for å si det sånn.

Har skikkelig vondt i nakke og skulder på venstre side etter en krevende slutt på uka med overnattingstur med tiendeklasse og fullt program hele helgen. Au

Var på operaen i går og så Spar Dame, og er fortsatt litt i stuss om hva jeg mener om oppsetningen. Det var bra, men det manglet en dypde i galskapen som portretteres, det var ikke noen inderlighet og jeg fikk ikke den gripende forestillingen jeg trodde jeg skulle få. Det ble litt mye spill og de på scenen klarte ikke å får meg til å tro skikkelig på handlingen.
Postet 24-09-18 kl 09:48 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter på jobb i dobbelstrikket ullkjole, og bør kanskje vise litt større forståelse for alle kolleger som kommer på jobb og sier at de fryser.

Jeg har vært på jobb i over en time, og burde skaffe meg kaffe NÅ!

Det har vært en utrolig deilig helg, så jeg kjenner at jeg har litt overskudd nå. Og på fredag drar familien på ferie til England. Det skal bli så deilig.
Postet 24-09-18 kl 09:54 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ull i lange baner her også, selv om jeg merker at jeg er betydelig varmere når jeg spaserer til jobb. Jeg har jaggu blitt en av de derre friskusene.

Galskap-uke igang, hvor jeg skal på to ulike turer og er opptatt hver eneste kveld med jobbgreier. Hvordan treninger, kamper og slikt skal landes er foreløpig litt uvisst, jeg satser på snille foreldre på laget.
Postet 24-09-18 kl 10:02 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Å, huttetu, jeg fikk neglebit da jeg syklet i dag!

DET er så vondt!!


Jaja, man blir fort varm igjen. Og har fått kaffe og twist, så all good!
Postet 24-09-18 kl 10:09 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Mandags morgen blues herfra, startet dagen med en stk unge og fullstendig meltdown over noe som bare ikke gikk an å fikse der og da, men har lovet at dette kan vi fikse i ettermiddag.
Men, jeg rakk toget ved å løpe, har fått i meg frokost og er på første kaffekopp. Hadde det bare ikke vært så kaldt i disse kontorlokalene...
Ja, også er jeg trøtt da såklart.
Postet 24-09-18 kl 10:09 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Har intervjumøter på konferansehotell hele dagen. Det kan jo bli interessant. Her er det også høst, men jeg er vant med kalde gamle hus - så hotellstandard kjennes lunt og godt.
Postet 24-09-18 kl 10:15 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen. Jeg er sur fordi jeg herpa skulderen min i går og det blir bare vondere og vondere og nå må jeg på legevakta og det har jeg ikke tid til.
Postet 24-09-18 kl 10:21 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn fra Gardis igjen! Flyet mitt er forsinket, men jeg jobber så det spruter, så det er vel greit nok. Epostmitraljøsen, det er meg!
Postet 24-09-18 kl 11:01 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Mandag morra blues her også. Skuldervondtene som jeg slet med i månedsvis i vinter, er tilbake, og jeg får panikk og klarer ikke tenke at det nok kan komme og gå litt uten at det betyr at problemene er tilbake for godt.

Og så startet dagen med helt død jobb-PC, og med feilsøking og låne-PC og alt som det medfører, mistet jeg mye tid. Blæh og æsj.
Postet 24-09-18 kl 11:13 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
på de med dårlig mandag.

Jeg våknet tidlig i London etter en lang sløvekveld med Netflix og kun mitt eget selskap, trente før frokost og er godt i gang med konferansedagen. Livet er ikke så dumt akkurat nå.
Postet 24-09-18 kl 12:23 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Du vet det er mandag når du bruker fire forsøk på å installere en programvare du trenger og som du trodde allerede var installert på maskinen, men som driftsleverandør har valgt å avinstallere i løpet av helgen. Det var jo en time av arbeidsdagen jeg ikke får tilbake.
Postet 24-09-18 kl 12:43 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg var faktisk ganske recharged etter helgen, men nå er det et stressnivå av en annen verden her. Huhei!
Postet 24-09-18 kl 15:21 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg er trøtt og vil hjem. Men jeg har Skypemøte fra halv fem (!) og må være her siden jeg har knust skjerm og ikke kan jobbe hjemmefra.

Sveitsere ass. Vet de ikke at i Norge går vi hjem klokka fire? Hæ?
Postet 24-09-18 kl 16:46 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Vi har vært i bisettelse, og jeg merker at det har tatt på. Koselig å møte igjen søskenbarn og annen slekt, men det kunne godt vært i en hyggeligere setting.
Postet 24-09-18 kl 16:49 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Kort dag på jobb i dag og kurs etter lunsj.
Postet 24-09-18 kl 17:12 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no