Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 25-09-18 kl 07:20 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar

Frokost i barnehagen idag, det blir bra så lenge de har kaffe.
Postet 25-09-18 kl 07:54 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Våknet i hotellseng i Nederland. Deilig rom og om litt er det frokost. Så jobb.
Postet 25-09-18 kl 08:10 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Che sin avatar
Jeg skal på jobbintervju. 3.gangsintervju, faktisk. Usikker på om det er en jobb for meg. De har satt av to timer til intervjuet. Antar jeg finner det ut i løpet av de timene.....
Postet 25-09-18 kl 08:41 av Che Che er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen. Jeg våknet av meg selv kl. 5.30 og er kvitrende våken. Noe er galt, men det får jeg vel bare leve med.

Lykke til Che. Det høres ut som et hardkjør.

Relativt ordinær dag, arbeid, middag og foreldremøte. Og sånn går nå dagene.
Postet 25-09-18 kl 09:02 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Lykke til, Che! Det er noe med at de ikke bare skal velge deg. Du skal ønske å velge dem også.

Jeg har gode dager for tiden, men det merkes jo at det går mot høst. Mørket er ikke min beste venn, så det er bare å stålsette meg.

Men først og fremst trenger jeg kaffe. I dag sitter jeg hos en kunde som har veldig god kaffe, så det er jo litt ålreit.
Postet 25-09-18 kl 09:26 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
vixen sin avatar
Lengter etter høstferie. Mannen er syk og har vært det i en og en halv uke. Jeg prøvde å si at han måtte til legen i forrige uke, men neiida. Men han krøp til korset og ringte legevakt på søndag. Crp på over 200 og dobbeltsidig lungebetennelse. Legen igjen igår og ny kontroll på onsdag. Han er skikkelig dårlig og jeg begynner å bli litt stressa over høstferien som starter 6. Oktober. Jeg har mye å gjøre, men alt faller på meg så jeg må bare prioritere før skuldrene plasserer seg permanent inni ørene mine.
Postet 25-09-18 kl 09:30 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Lykke til Che!

Jeg har litt tunge dager på jobb for tiden. Motivasjonen er laber, og etter en dårlig nyhet i går ble den enda mer laber. Sa til mannen i går at hadde det ikke vært for at jeg har unger, mann og økonomiske forpliktelser, så skulle jeg sluttet og reist rundt i fjellheimen for å "finne meg sjøl".
Postet 25-09-18 kl 09:50 av Frk_Fryd Frk_Fryd er aktiv nå
Gammel
Candy Darling sin avatar
Sitter i flyet. Problemet er at det har jeg gjort i en time, og vi er fortsatt på OSL.

Spesielt morsomt når man har dagsmøte på Arlanda og skal hjem igjen om bare noen timer. Jaja. Neinei.
Postet 25-09-18 kl 10:22 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Lykke til Che, høres ut som det er intervju med case eller gjennomgang av tester.

Frokost i barnehagen var bra, men minsta gråt da vi gikk og det er bare ikke gøy.
Postet 25-09-18 kl 11:08 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Che sin avatar
Sitat:
Lykke til, Che! Det er noe med at de ikke bare skal velge deg. Du skal ønske å velge dem og
Ja, det er vel det som er utfordringa. Jeg er jo veldig glad i jobben min i dag - jeg vet hva jeg har. Vel, intervjuet er ferdig. Det får stå sin prøve om de velger meg eller ikke - så får jeg evt bestemme meg. Det er jo 1 oktober nå til helga, så de ønsker nok at man skal bestemme seg raskt....Svaret skulle man få på torsdag.
Postet 25-09-18 kl 11:08 av Che Che er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Kjipt, Candy. Jeg sitter prøvevakt og har rundet internett.
Postet 25-09-18 kl 11:12 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Kjenner følelsen, Frk. Fryd.

Jeg har første dag på kontoret på en uke, etter reise og bisettelse, og startet friskt med kundemøte. Nå er jeg tilbake, har fått kaffe og Napoleonskake, og prøver å finne igjen motivasjonen til å starte på de egentlige arbeidsoppgavene mine.
Postet 25-09-18 kl 13:05 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Jeg har syklet 3mil til jobb og er fornøyd med det etter at all verdens av unskyldninger surret rundt i hodet når jeg våknet 05.55 og visste at det var kaldt ute.

I går var jeg hos en lege i 1,5 time for å gå igjennom hele meg. Masse blodprøver ble tatt og jeg må tisse på en bøtte i løpet av en dag for å sjekke jod. Jeg har vært så trett og sliten og ikke like blid som vanlig de siste 3 årene så greit å finne ut om det er noe som går å fikse.
Postet 25-09-18 kl 13:13 av Pelen Pelen er aktiv nå
Oppdatert 25-09-18 kl 22:11 av Pelen
Gammel
Polyanna sin avatar
Såpass, Pelen! Det er litt omfattende å teste fpr jod, det er kanskje derfor så får gjør det, enda veldig mange har mangler?

Her kan du få en pekepinn, forresten: https://www.melk.no/jodkalkulator/
Postet 25-09-18 kl 14:21 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Nå tok jeg testen, Polyanna og jeg får i meg for lite jod. Vi spiser nesten bare rød fisk og jeg får ikke i meg så mye melkeprodukter.
Postet 25-09-18 kl 20:47 av Pelen Pelen er aktiv nå
Gammel
Polyanna sin avatar
Det er veldig vanlig, visstnok.
Postet 25-09-18 kl 22:39 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no