Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 20-12-23 kl 08:15 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
God morgen!

Jeg er meddommer i dag, det passer jo aldri særlig godt egentlig, men i det minste decent kaffe på Tinghuset. Tenkte meg ikke om og hadde min lille broderisaks i strikketøyposen i vesken - den ble beslaglagt gitt. Fornøyd med at de ga meg såpass kred at de tenkte jeg kunne utgjort en trussel med den bittelille saksen.
Postet 20-12-23 kl 08:19 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Bakedag to i dag. Skuldrene er på vei ned.
Postet 20-12-23 kl 08:19 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen. I dag var det best å holde seg på hjulene på sykkelen, ingenting feste under skosålene.
Postet 20-12-23 kl 08:20 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Hva, får man ikke brodere i Tingretten .

Amputert hjemmekontor her med null søvn og dundrende hodepine. Det er et pas teamsmøter jeg kobler opp til, ellers blir det faktisk sofa. Med håp om å bli ferdig med denne skjiten før jul.
Postet 20-12-23 kl 08:26 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal til spesialist i dag og har derfor litt bedre tid på morgenkvisten. Hunden liker konseptet.
Postet 20-12-23 kl 08:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På jobb. Kort dag da jeg har annen avtale jeg ikke fikk flyttet.
Postet 20-12-23 kl 09:39 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
På jobb. Travel, men det er siste arbeidsdag før ferie så jeg skal ikke klage alt for mye.
Postet 20-12-23 kl 09:43 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg sitter på hjemmekontor og plukker opp de siste jobbtrådene etter noen virkelig kreisi uker. Vil heller sove!
Postet 20-12-23 kl 11:05 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi ble oppfordret til å stille med noe «julete» på jobb i dag, så det er opptil flere nisseluer og julegensere. Selv har jeg øredobber som det henger små julekuler i. Siste kontordag i år for min del, så det er hyggelig med litt juleavslutningsfølelse.
Postet 20-12-23 kl 12:55 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg skal være julete på fredag tenkte jeg. Må møte opp tidlig også tenker jeg de neste 2 dagene. Går bare i minus og hun jeg skal jobbe med er morgenfugl. Foreløpig ingen vits at jeg sitter der uten noen.
Postet 20-12-23 kl 13:42 av star star er ikke aktiv
Gammel
Julegenser her også på jobb i dag. Lederen kom med flotte blomster til oss, veldig hyggelig. Travel dag, men bra!
Postet 20-12-23 kl 15:55 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no