Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 28-12-23 kl 05:32 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Kanina sin avatar
Jeg ligger og venter på at hunden skal mase meg ut av senga.
I går kom jeg meg endelig til gravstedet. Alt var nedsnødd. Pappas grav var en stakket stund den eneste som hadde lys og pynt synlig, inntil det nok blir dekket av snø igjen.
Planen i dag er å gjøre minst mulig egentlig.
Postet 28-12-23 kl 07:54 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
En smule ufyselig føre. Gikk greit fram til siste halvdel etter at jeg kjørte av. Vindusvarme på full guffe og bruk av vindusviskere med omhu.
Ikke full dag og så skal jeg knekkes litt etterpå.
Postet 28-12-23 kl 09:34 av star star er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
I dag får vi ingen gjester og vi er uten planer. Jeg skal slappe maks av! Vi har bare hatt koselige besøk altså, men i dag blir en pysjamasdag.
Postet 28-12-23 kl 09:40 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Støl etter styrkeøkt i går. Halvannen uke mellom øktene er litt lenge, kjenner jeg ...

Men jeg har romjulsfri, og ingen planer for dagen annet enn å fullføre en prosjektrapport for frivilligjobben og starte på nytt strikketøy.
Postet 28-12-23 kl 09:41 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Vi reiste hjem i går kveld i stedet for i formiddag, og det var et godt valg når jeg ser på snøværet ute. Dagens eneste planer er litt jobbing fra hjemmekontoret, og en tur ut på besøk i ettermiddag (da er det forhåpentligvis måkt).
Postet 28-12-23 kl 10:26 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Alle har vært syke i huset fra uka før jul og til nå. Jeg er sist, men tror at det ble en lett runde på meg. Later som iallefall. Ut og prøve hest med hestejenter nå straks, så ribbe til middag.
Postet 28-12-23 kl 11:44 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har gjemmekontor. Det er veldig stille og rolig. En i overkant heftig julehelg er tilbakelagt, jeg kjenner jeg trenger roen. Nå jobber Ken (Wood) flittig med en rundstykkedeig. Selv skal jeg ta på meg regntøy og brodder og gå en tur i dagslys snart.
Postet 28-12-23 kl 11:49 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har skoledag og dermed fri. Har foreløpig bare sløvet, men skal straks kle på meg og fra for å ta en kafevakt på romjulsturneringa i fotball.
Postet 28-12-23 kl 12:25 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har hyttekontordag.

Veldig fornøyd med planleggingen min. I går var det fint vær og vi fikk en god skitur. I dag snør det og er grått og det passer helt strålende å sitte inne og se på været og få unna litt arbeid.
Postet 28-12-23 kl 13:18 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Hjemmekontor i dag; travelt rett og slett.
Postet 28-12-23 kl 15:15 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg rakk knekketimen min. Så mørkt ut en stund. Nå er jeg slakt I sofaen.
Postet 28-12-23 kl 15:31 av star star er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg kom meg ut på goggetur i stiv kuling, regn og glatte fortau. Forkjølelse før jul har forvandlet meg til en flodhest.
Postet 28-12-23 kl 18:11 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no