Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 04-03-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Våknet ti på fire, så jeg har fått ordnet mye på morgenkvisten. Ha en fin mandag!
Postet 04-03-19 kl 07:41 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Oi, det var tidlig, Blondie!

God morgen! Jeg er på jobb, har kaffe og ting å gjøre. En helt vanlig mandag, med andre ord.
Postet 04-03-19 kl 08:49 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Effektivt, Blondie, jeg nekter å forholde meg til verden selv om jeg er våken på det tidspunktet.

Enormt travel helg, så nå gleder jeg meg til å drikke kaffe i fred og ro på jobb. En liten stund, før jeg på slå på duracellmotoren der og. Puuuust.
Postet 04-03-19 kl 08:56 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Her sover ungene, det er vinterferie. Jeg har vært ute og måket, skal delta på et jobbintervju om en times tid. Er uten bil, men mamma plukker meg opp etter at jeg ombestemte meg i forhold til å gå. Det ble plutselig et forrykende uvær her. Jeg håper det roer seg til i ettermiddag når jeg skal ut å fly.
Postet 04-03-19 kl 08:57 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Vinterferien er over og regnet er på plass. En passe travel uke venter.
Postet 04-03-19 kl 09:19 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Skal i begravelse til mor til ei venninne i dag. Jeg sliter virkelig med begravelse og gruer meg intenst. Andre mor på relativt kort tid. Tror jeg må innse at jeg er kommet i en alder der foreldre dør.
Postet 04-03-19 kl 09:39 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Så trist Milfrid jeg tror vi aldri venner oss til begravelser.
Jeg er på jobb og føler det så her: " arbeidslyst kom til meg, her skal du motstand finne".
Heldigvis jobber jeg 50% denne måneden og det hjelper på å gå hjem rundt 12.
Postet 04-03-19 kl 09:44 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Ru sin avatar
Tilbake til hverdagen med morgenmas for å komme seg avgårde.
2 måneder til konfirmasjon. 4 mnd til ferie. Og før det er det heldigvis påske. Da skal jeg ha fri.
Postet 04-03-19 kl 10:00 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Nei, vi venner oss vel aldri til begravelser. Det vekker vonde minner hos meg, og noen ganger føler jeg at jeg gråter mer enn de nærmeste til den som begraves. Så jeg forsøker å tenke på alt annet og distansere meg og i det hele tatt.
Postet 04-03-19 kl 10:06 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Milfrid!
Postet 04-03-19 kl 12:25 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
På vei hjem.
Postet 04-03-19 kl 13:33 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Milfrid sin avatar
Begravelsen var veldig fin, jeg klarte å ikke gråte før jeg skulle gi en klem til venninnen min etter begravelsen.

Ellers har jeg blitt forkjølet. Det passet selvfølgelig veldig bra. Not.
Postet 04-03-19 kl 23:51 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no