Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 11-01-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God morgen! Jeg er straks på trening. Det trengs skal jeg overleve denne helga med fest to dager på rad. Men det blir gøy!!
Postet 11-01-19 kl 08:10 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Fredag! Det jeg gleder meg mest til i helgen er å slappe av hjemme mens jeg er frisk, og kanskje få en skitur på søndag.

Men først kaffe og jobb. I den rekkefølgen.
Postet 11-01-19 kl 08:46 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Skitur ja! Det er ein ide!! Eg skal blir ferdig med å rette fordypningsoppgaver i dag. Er egentlig snart i mål, men så er det hen med plagiatet, hen som eg må sjå på ein gong til for eg veit ikkje om eg kan la han stå, og ein del sånt.... Men det går vel. Ha ein fin dag!
Postet 11-01-19 kl 09:34 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen, har kaffe, er på jobb.
Postet 11-01-19 kl 09:38 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Kan egentlig bare signere Annemede.
Postet 11-01-19 kl 09:53 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Ferdigtrent og på jobb etter en urolig natt. Vanvittig vind her; det har rusket i huset og jeg våknet flere ganger. Bra det er fredag ...
Postet 11-01-19 kl 09:57 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg mellomlanda i det som jeg tror er din by i går, Stompa. Det rista godt!
Nå er jeg på plass i en by lenger nord, og venter på at dagens morsomme arbeid skal begynne.
Postet 11-01-19 kl 10:18 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har for mye å gjøre og da henfaller jeg til apati. Blir noen sene kvelder i helga, er jeg redd. Er heldigvis i betraktelig bedre form enn tidligere i uka, når jeg knapt nok klarte å stå på beina.
Postet 11-01-19 kl 10:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn! Jeg har en hel del å gjøre før det blir fredag, får man vel si, men det blir fint med helg når vi endelig kommer dit!
Postet 11-01-19 kl 10:35 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings! Litt sein på jobb, men levering av snart-seksåring som skulle feires i barnehagen var så koselig at jeg er glad og fornøyd. "Det er meg! Jeg har bursdag!"

Blir nok en litt for kort dag, mistenker jeg, for å ordne ymse til samme barns feiring i morgen. Jaja, jobbe mer neste uke.
Postet 11-01-19 kl 10:37 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen fra gjemmekontoret! Skal straks ha skype-møte med ny sjef, hen virker som en bra person! Gleder meg til helg, håper på søvn, dagslys og litt fysisk aktivitet.
Postet 11-01-19 kl 10:50 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Her ble alle skoler stengt i dag pga varslet storm, men den stormen har ikke kommet enda, så egentlig kunne det bare vært vanlig skoledag. Men jeg skjønner avgjørelsen og støtter den. Selv har jeg ikke jobb på skolen i dag så jeg er på min andre jobb i dag.

Ser fram til en rolig helg.
Postet 11-01-19 kl 12:37 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg har hjemmekontor grunnet byggearbeider (eller egentlig rivearbeider) på jobb, og tester ut å sette av én og én halvtime til å jobbe med konkrete ting, det fungerer supert.

Nydelig vær er det også. Burde kanskje gå en lunsjtur for å få litt dagslys?
Postet 11-01-19 kl 12:45 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Uflaks at du hadde den andre jobben da, polarjenta. Lærere kan få gratisabonnement på studierett, har eg lært i dag.
Postet 11-01-19 kl 12:45 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Jeg har blitt syk med halsvondt, hodepine og feber. Ligger på sofaen og drikker varm te. Har en lang historie med streptokokker i ungdomstiden men mandlene ble fjernet i tidlig 20-åra så jeg prøver å undertrykke mitt behov for å springe til legen ved minste vondt i halsen.
Postet 11-01-19 kl 13:16 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Hondacrv; Det er forventet at lærerne skal jobbe, men de fikk velge om de skulle være hjemme eller på skolen. Vi må jo gjøre det som forventes av oss uansett. Og her jeg er så er det rolig, og jeg tenker jeg stikker hjem om ikke så lenge uansett.
Postet 11-01-19 kl 13:23 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Pingis, jeg bor i Bodø. Det var faktisk så ille i går at de stengte moloen og småbåthavna; Det Har jeg aldri hørt om før.

Jeg drikker kaffe og venter på Herremannen, som er og blir knødd stive muskler. Har ukeshandlet, gleder meg til å komme hjem nå!
Postet 11-01-19 kl 18:54 av Stompa Stompa er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no