Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 27-09-18 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Pelen sin avatar
Tidlig på jobb i dag.
Postet 27-09-18 kl 08:14 av Pelen Pelen er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! På jobb, har kaffe og ordre å fakturere.
Postet 27-09-18 kl 08:48 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Eldste hadde feber i natt og minsta påstår hun har vondt i magen, så her vurderer jeg ståa over en kopp kaffe før jeg konkluderer.
Postet 27-09-18 kl 08:53 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Sitter på stappfull buss. Virker som 1-kroners kampanjen virker så langt. Skal få nødvendig vitaminpåfyll nå på morgenkvisten og så er det å rydde opp i gamle saker på jobb.
Postet 27-09-18 kl 08:54 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Venter på toget til jobb, og der venter kaffe, frokost og masse å gjøre.
Postet 27-09-18 kl 09:03 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gårsdagens maratondag ble enda litt brattere enn jeg hadde tenkt, og nå sitter jeg på jobb og venter på at pc’en min skal reinstallere seg. Hipp hurra!

To arbeidsdager og så er det høstferie i England. Det håper jeg blir bra. (Sommerens ferie med 4 familiemedlemmer som vil forskjellige ting var ikke bare avslappende. )
Postet 27-09-18 kl 09:10 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Halv jobb dag, halv studiedag.
Snart 8-åringen var en fryd å ha i hus i går. Ingen krangling med leksene, ingen krangling over leggetid, lekte med den yngre fetteren sin, ute, i nesten 2 timer uten å sutre over at det var kjedelig.. Jeg lurer på om han har blitt overtatt av et romvesen eller noe ..
Postet 27-09-18 kl 09:47 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Maratondag her også. Opp kl. 5. Trening 6.30-7.30. Jobb frem til kl. 17, avsluttet med et tre timers møte der i hvert fall to personer kommer til å være sinte og så leksehjelp til kl. 19. Det er litt sånn at "sove kan vi gjøre i graven".

Men, jeg er i godt humør etter trening og har fått kaffe og youghurt, så så langt er alt i rute.
Postet 27-09-18 kl 09:52 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Konferanse idag, med veldig intr tema så det blir nok bra.
Slo hodet kraftig på jobb igår så veska full av piller, håper de funker.
Postet 27-09-18 kl 10:07 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Litt mindre kreisi på jobbfronten, men det er nok å henge fingrene i likevel. I det minste er jeg hjemme og koser meg med sofakrokkontor.
Postet 27-09-18 kl 10:50 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Ikke-fungerende PC er så fint, når man har basert hele timen sin på videoklipp og dokumenter på nett. Plan for dagen: Tigge ny hos IT-mannen. Spise frokost og ha ei økt til.
Postet 27-09-18 kl 10:52 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Her er der crazybanana, men jeg har i hvert fall gått fra fullpanikkjeganerikkehvajegholderpåmed til jegvetjohvajegskalgjørejegmåbarefådetferdigtilfris ten. Det er et lite steg i arbeidsflyten, men et stort steg for peace of mind.
Postet 27-09-18 kl 13:51 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Høres veldig kjent ut, Candy! Selv har jeg akkurat blitt kvitt min rolle som accidental-prosjektleder-uten-tid, og er blid som en lerke!
Postet 27-09-18 kl 14:08 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Dag tre på rappen med medarbeidersamtaler gjennomført, jeg er kokt i hodet og veldig blid.
Postet 27-09-18 kl 16:31 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Imponerende, Mave!

Jeg har sagt fra til elever at jeg blir borte etter høstferien, og fått veldig hyggelige reaksjoner på det.

Nå skal jeg bare rette en 60 besvarelser i høstferien.
Postet 27-09-18 kl 18:14 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Fy flate, så sliten jeg er! Har vært 12 timer på jobb, seks av dem i en buss - har vært på Hamsunsenteret med norskelevene mine og en annen klasse. Veldig bra opplegg om Hamsun - berømt og fordømt, med fokus på Markens grøde. Men slitsomt at det er så langt å kjøre.
Postet 27-09-18 kl 20:06 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no