Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 25-04-17 kl 08:21 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Morgen.

Jeg er så lei av unger som er umulig å få opp. Jaja, plan for dagen er jobb, skrive innstilling til jobber, og når jeg kommer hjem pynte kaker, rydde litt før vi får kakegjester.
Postet 25-04-17 kl 08:27 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Rene julestemningen ute, med dompaper i snøkledte trær. Litt mindre koselig inne, med ting og halvfulle pappesker overalt. Om en uke skal det være klart til takst og foto, så det passer jo perfekt at jeg har konsert, dugnad og Gøteborgtur på programmet i mellomtiden.
Postet 25-04-17 kl 08:37 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
På toget på vei til jobb.
Lurer på om det finnes en magisk medisin ( ikke Georg sin) som gjør at unger gjør som de skal om morgenen og hører etter? : vetikke:

Å ja, snart kaffe.
Postet 25-04-17 kl 09:13 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Kaffe, et par plussgrader, men ikke snø, blide barn.
Postet 25-04-17 kl 09:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Her snør det fortsatt. To trøtte tryner sendt ut av huset, jeg har kaffe og en langsom morgen før jeg skal sette meg i bilen så snart trafikken har roet seg.
Postet 25-04-17 kl 09:20 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Knallsol og blå himmel. God kaffe og glad lilesøster som utrolig nok gleder seg til "prøveeksamen". Går i 10 klasse. Dette skal bli en god dag
Postet 25-04-17 kl 09:32 av Michelle Michelle er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings. Har kommet meg på jobb og fått kaffe i skrotten. Tror kanskje at jeg til og med har en slags oversikt over diverse utfordringer i maratonuka som følger.
Postet 25-04-17 kl 09:40 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er det mas, mas, mas over hele linja, selv om det ikke er mandag engang!
Postet 25-04-17 kl 09:48 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er snø i Stavanger!! Det var det ikke i vinter for å si det slik.
Postet 25-04-17 kl 09:49 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Drittdag. Stekeovnen vår har gått i stykker. Googling viser at pyrolyse kan skade ovnen, selv om ovnprodusentene ikke skriver dette noe sted. Så nå må vi ut med minst 2000 i service, og det litt krise nå som vi har konfirmasjon om få uker. Kan man servere havregrøt lagd på vann i en konfirmasjon? First Price dopapir i stedet for servietter? Nei? :krisemaksimerer:

Det eneste positive er at jeg så min helt Knausgård på vei til jobb i dag. Jeg smiler fåret fortsatt.
Postet 25-04-17 kl 09:51 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Input sin avatar
Kjipt, Divine. Jeg stemmer ja til havregrøt og dopapir.

Her er det også drittdag. Jeg er så trøtt, også må jeg på jobb. Det burde vært ulovlig å stå opp tidlig.
Postet 25-04-17 kl 09:57 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg hadde pysjunge som nektet å komme ut fra under dyna i dag tidlig før en storebror dukket opp og spurte om hun ville være med ham ned, da danset hun avgårde med lykkelige hvin. Unger, ass.

Kaffe i koppen og på vei til jobb og det er helt greit.
Postet 25-04-17 kl 10:24 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg har startet dagen med noe som kunne vært anstrengende og vanskelig, mens om viste seg å bli bare enkelt og greit. Så nå er jeg lykkelig plassert på kontoret med kaffe og eple og skal prøve å være svosjende effektiv både med jobb og med litt fotballorganisering, som det av og til må være lov å dytte inn i arbeidsdagen. :sparker:
Postet 25-04-17 kl 10:38 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Jeg er ganske fornøyd med dagen så langt, og det er bra, for det blir en lang dag (har overtatt en kveldsvakt på leksehjelpen i bytte med min vanlige ettermiddagsvakt). Begynner å føle at jeg har fått overført det meste av oppgaver og info på jobben min til dem som skal overta, og det er jo bra, for det er bare tre dager igjen. Og snekkeren i gangen vår har ganske bra kontroll, virker det som, så han skal også bli ferdig i løpet av uken. Gleder meg til å ha en fungerende gang igjen, og å kunne støvsuge/vaske vekk alt støvet som genereres!
Postet 25-04-17 kl 10:55 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har fremleggelse av et prosjekt i morgen, og burde vært stressa, men er visst ikke det. Årsaken er nok at min svært pliktoppfyllende kollega tar så mye ansvar at så lenge stressnivået hos ham ikke er høyere, så tror jeg det skal gå helt fint.

Forrige uke var helt ekstremt hektisk, så vi driver fremdeles og puster ut etter den. Dog skulle jeg ønske meg at det var meldt finere vært på hytta til helgen. Det er jo langhelg og greier.
Postet 25-04-17 kl 11:06 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Grei/lat mamma som lot ungen se på ipad i stedet for å få ham tidlig i barnehagen ble behørig straffet med sinna unge da vi til slutt måtte gå. Joda.. Resten av dagen skal tilbringes på lesesalen over noen kvadratkilometer pensum. Jeg har sovet skikkelig dårlig i natt, så det blir nok koselig. (Vel, jeg har vel mer lyst til å gråte. Kaffe!!)
Postet 25-04-17 kl 11:31 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg hater russens musikkanlegg igjen. Same procedure etc...
Postet 25-04-17 kl 11:46 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Nå forsvant et møte fra kalendere min. Og jeg ble plutselig litt handlingslammet.
Postet 25-04-17 kl 12:01 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er på vei til å bli skikkelig forkjølt, og nå er bjørkepollenet på gang. Herlig sammentreff med tidenes mest hektiske uke, besøk fra vest, festival i helgen med spilling og jobbing, samt forberedelse til skummelt intervju over langhelgen. Nevnte jeg skattemeldingen? jaja, man overlever vel.
Postet 25-04-17 kl 13:01 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Too good to go er en fin oppfinnelse ett brød, 4 rundstykker og 4 skiver med ost og omelett til kveldskosen for 40kr. Hurra!
Postet 25-04-17 kl 19:20 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no