Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 12-07-18 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
God morgen! Nok en vakker og varm dag jeg kan "nyte" gjennom kontorvinduet. Nå er jeg klar for fri altså!
Postet 12-07-18 kl 09:13 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Varmt ute, håper jeg kommer meg på stranda i dag og i morgen er planen.
Neste uke går turen til fjellet så da er det kjekt å nyte stranddagene her.
Postet 12-07-18 kl 09:23 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Sovet dårlig i natt også. Såpass tykk i halsen at det føles som om jeg ikke får nok luft og det er vanskelig å slappe av. Min første gang med ordentlig halsbetennelse faktisk. Jeg skal egentlig ta toget etter resten av familien som er i Oslo på ferie på lørdag, men må bli feberfri og litt bedre opplagt.
Postet 12-07-18 kl 09:51 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Vixen!

Dagens plan er nok et svaberg og bading.
Postet 12-07-18 kl 09:57 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi våknet opp på spa-hotell sør i Estland. Vi har et ukjent antall bassenger og saunaer å utforske. Vi klarer oss helt fint!
Postet 12-07-18 kl 09:58 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har 17-åring i dag.
Postet 12-07-18 kl 10:01 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
F-2. Nå skal det ryddes og fikses på kontoret, hjemme pakker og rydder jeg på andre uken. Jeg har gått grundig til verks og sorterer og dyprydder i alle skap og skuffer og esker. Er det mulig å samle på så mye drit? Pinner, steiner, ødelagte leker...
Postet 12-07-18 kl 10:08 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God dag fra Thailand
En rolig hotell-dag i dag med bading og spilling. I går hadde vi heldagsutflukt med elefantbading og bambusrafting. I morgen er det litt mer action som venter med vanlig elverafting.
Er en god del regn, men heldigvis opphold og fine perioder også. sjelden sol fra klar himmel, men det er i grunn helt greit, for da blir det altfor varmt.
Postet 12-07-18 kl 10:40 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen fra Trøndelag. Nå regner det, men ellers vørt strålende vær og i går var vi tom på stranda. Alle badet bortsett fra meg for jeg syntes vannet var for kaldt.
Idag skal mannen og jeg 2 døgn på hotell i nærheten og barna blir igjen hos svigers.
Det skal bli godt kjenner jeg.
Postet 12-07-18 kl 10:51 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg skal ha en rolig arbeidsdag uten altfor mye møter og distraksjoner. Det er ganske deilig, det! Smådisig, kjølig morgen, men det blir nok varmt etter hvert.
Postet 12-07-18 kl 11:29 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Veldig lavt skydekke og merkbart kaldere i dag. Min mor har reist vekk for noen dager, så vi hele huset for oss selv
Postet 12-07-18 kl 11:52 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God formiddag! Jeg ble vekket med sang og gave i dag, jentene har ferie men stod opp grytidlig for å glede sin gamle mor. F-2 her også, aner ikke hvordan jeg skal få avrundet noe som helst før ferien, nærmest alene på jobb etter tre måneder her, og kundene skal visst jobbe hele sommeren, virker det som.
Postet 12-07-18 kl 12:03 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Gratulerer til Addison og Blondies 17-åring! x2

Jeg er bevilget en dag i lekerommet og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Så mange ideer, så lite tid!
Postet 12-07-18 kl 12:29 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Vi har sløvedag hos svigers i England. Det er «bare» noen og tjue grader her, så jeg nyter å ikke være halvdød av varme hele tiden. I kveld blir det pubmiddag.
Postet 12-07-18 kl 18:22 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Pubmiddag høres nydelig ut, Divine.

Her er det nærmere 30, føles slik. Ble veldig mørkt, og innover i landet er det nå lyn og branner, men ser ut som det ikke ble noe av her.
Postet 12-07-18 kl 18:56 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Her er det tåke, så vi droppet Svartisen og har fisket i stedet i dag. Veldig kjedelig med den tåken, jeg hadde jo planlagt midnattssol i saltstraumen i kveld. Kystriksveien altså, for en natur!
Postet 12-07-18 kl 19:04 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi er hjemme etter super Nord-Norge-ferie! Fikk jammen ikke bruk for regntøy eneste dag, og flere dager var det strålende sol. Da er det jammen ikke mye som er finere.
Postet 12-07-18 kl 20:31 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Hurra for bursdagfolk!

Her er det den store hagemøbelkjøpedagen, først har vi kjøpt ny utesofa på salg (og den er deilig! Jeg vil aldri gå ut av den!), og så fant jeg endelig en brukt smijernsbenk, så nå blir det så fint i hagen, atte.
Postet 12-07-18 kl 21:33 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Fortsatt tidlig på dagen her. Vi begynner å komme i orden i vårt nye USA-hjem. Utrolig hvor mye mer hjemmekoselig det ble etter en tur på Ikea I går rotet vi oss inn på noe som vi trodde var en interiørbutikk men som viste seg å være en kjempeutgave av Obs bygg Vel det ble tomatplanter til hagen da
Postet 12-07-18 kl 23:07 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Dere var sikkert på Home Depot, Selma. Sikkert spennende å skulle innrede og komme i orden og finne frem. Husker det godt fra mine år der borte. Snart kjører dere snarveier og er godt kjent.
Postet 12-07-18 kl 23:22 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Vi var på Home Depot ja. Nettsiden viste puter og andre småvarer, men butikken vi fant hadde verktøy, dører, vinduer ol
Postet 12-07-18 kl 23:58 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Ja, de har allverdens der.

Walmart og Target har mye bra til hus, særlig Target. De har forresten mye annet også.
Postet 13-07-18 kl 00:15 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no