Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 13-07-18 kl 07:00 av Kaffestuggu

Et flertall av leserne er så langt positive til forumendringene som er på gang!


Morgenferske FP-nyheter til kaffen finnes på https://nye.foreldreportalen.no

Mer om bakgrunnen for endringene og lesernes reaksjoner, finner du her: http://www.foreldreportalen.no/forum...69#post4710969

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
Førstemann i dag også! God morgen!

Siste arbeidsdag før ordentlig ferie. Jeg er klar!
Postet 13-07-18 kl 09:04 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Nok en fin dag, noen ærender på morgenen, ellers stranda.
Familiegrillings i kveld, det blir hyggelig.
Postet 13-07-18 kl 09:49 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Siste dag før F her også, er dødstrøtt men glad for at det snart blir to uker med aircon og mørke netter. All inclusive er vel ikke spesielt politisk korrekt i disse dager, ei heller reisemålet, men det er det vi trenger i år! Sol, hav, basseng, trening, spise og drikke. Og lese bøker.
Postet 13-07-18 kl 09:53 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er bare en uke siden jeg startet min ferie, men det føles som en liten evighet. Denne ferien var særdeles velkommen og jeg føler jeg utnytter den godt.

I dag er det mer basseng og sauna på spa-hotellet i Estland. Selv den bortskjemte tenåringen er nå enig i at dette var ganske luksus (til en overkommelig pris for oss foreldre).
Postet 13-07-18 kl 10:06 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Spahotell høres deilig ut!

Vi skal i 60-årsdag i ettermiddag i nabobyen, bryggefest. Synd jeg må kjøre, men det blir sikkert hyggelig.
Postet 13-07-18 kl 10:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er på dagstur alene i dag og nyter. Jeg har fine unger, men det er anstrengende å henge sammen 24/7 i flere uker. Nå må jeg ha påfyll.
Postet 13-07-18 kl 10:34 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
Meg, på bussterminalen i Antibes, for tre dager siden: «Når må jeg ta ekspressflybusen fra Antibes for å være på flyplassen i Nice senest kl 10:15?»
Hyggelig skrankemann: «Da må du ta bussen kl 9:15. Turen tar 55 minutter.»
Jeg: «Er bussen vanligvis i rute?»
Han: «Selvsagt, madame.»
Naive meg: «Så bra»

Hvor er jeg nå? På flybussen. Hvor forsinket er bussen hittil? Ca en halv time.
Hva gjør jeg? Biter negler virtuelt, for å ikke uroe ungene. Dere får være heiagjeng og krysse fingrene for at vi rekker det likevel.
Postet 13-07-18 kl 10:47 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til Teofelia.
Postet 13-07-18 kl 10:48 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg er fremdeles syk og sofaliggende. Starter ferien i dag og det er en rævva start. Ikke fått gjort noe denne uka og planen om å ta toget til resten av familien i morgen går i vasken. Kjipt!!!
Postet 13-07-18 kl 11:02 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Aiaiaiai, Teo, sånt er ikke gøy! Oftest rekker man jo flyet likevel, da, krysser fingrene!

Her er det nok en tentativ arbeidsdag. Det er vel bare å hufse seg i gang.
Postet 13-07-18 kl 11:03 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Kjipt, Vixen! Håper det snart snur.

Håper dere rekker flyet, Teo!
Postet 13-07-18 kl 11:49 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
Plutselig var vi i rute igjen, da vi tok inn hele forsinkelsen på et blunk påmotorveien. Så vi fikk riktig god tid på flyplassen likevel.
Postet 13-07-18 kl 12:30 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Katta sin avatar
Jeg sitter på jobb og har intens nedtelling til ferie om ei uke. Den siste uka er alltid uendelig lang.
Postet 13-07-18 kl 12:53 av Katta Katta er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God kveld fra Tokyo hvor vi straks skal ut for å finne et sted å spise middag. I mellomtiden ligger jeg med beina høyt. Jeg har hatt en ekstrem reaksjon på varmen og traskingen, så leggene er hovne, svir og har blodutredelser. Blir heldigvis gradvis bedre.
Postet 13-07-18 kl 13:02 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg er ikke overrasket, Teo. Jeg fikk hoderystende dårlig info på samtlige togstasjoner jeg var på i Frankrike nylig.

Her er det bråkete militærhelikoptre rett over huset siden Trump er i Sandhurst, som bare er 5 km unna. Nå skal vi publunsje før vi vender nesen hjem til Norge.
Postet 13-07-18 kl 13:19 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Siste rest av husmorferien her. Bylunsj pip alene - deilig! Så er det ferge, sykle en mil til bilen og kjøre opp i fjellet til resten av familien. Jeg forlater kysten noe motvillig, men det blir fint når jeg vel er der.
Postet 13-07-18 kl 14:04 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Så bra at dere rakk flyet, Teo!

Vi har en ordentlig sløvedag hjemme i varmen i Oslo. Vasker klær og rydder i feriebilder, jeg har tatt en liten treningsøkt på stuegulvet, og har ikke vært ute i solen i det hele tatt. Men det er vel fremdeles mulighet.
Postet 13-07-18 kl 16:12 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Bra det ikke ble FOR spennend, Teo!

Jeg har ferie!
Postet 13-07-18 kl 16:36 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi har vært mange timer i badeland siden det er overskyet og litt kjølig. Nå er vi på en av byens italienske restauranter som serverer alt mulig.
Postet 13-07-18 kl 18:17 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Bare timeregistrering igjen nå, så er det ferie!
Postet 13-07-18 kl 18:27 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
På Heathrow. Ferien er over.
Postet 13-07-18 kl 19:56 av Divine Divine er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no