Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 10-12-16 kl 07:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
God morgen! Tidlig våken, alene oppe. Julebord i kveld, burde sovet lengre idag.
Postet 10-12-16 kl 08:19 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Tidleg oppe eg og. Ungane er henta av pappaen, så roen har senka seg heilt her. Ingen planer for dagen.
Postet 10-12-16 kl 08:30 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Tidlig oppe ja.
Eneste ledig time hos frisøren til minstemann var kl 8, så han er ferdig klippet, nå er det frokost, trening og ut i byen, som jeg ikke gleder meg til kjenner jeg.
Postet 10-12-16 kl 08:47 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Mellomste skal løpe trappeløp i Postgirobygget i dag. 13 etasjer opp, to ganger. Minste skal selge lodd på Triaden.
Postet 10-12-16 kl 08:57 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen, tror jeg. Jeg startet dagen med å skulle fylle kaffepulver på kaffemaskina, istedet for kaffebønner. Og det var virkelig ikke bare å tømme ut igjen det pulveret, så nå er hele kaffemaskina dissekert og vasket, og står og tørker i sine enkelte bestanddeler. Jeg er veldig spent på om den fortsatt er interessert i å lage kaffe når jeg monterer den sammen igjen..

Nuvel, hoppe i dusjen, vel. Dagens program er turnoppvisning for eldste, en tur på biblioteket og fortsatt slåssing med mobil og pc om overføring av bilder fra mobilen. Toppes med litt dårlig samvittighet over alt julete eller huslig jeg burde gjort..
Postet 10-12-16 kl 09:12 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
I dag blir det pepperkakebaking. Det pleier å ta evigheter siden deigen er diger. Deretter julebord med jobben.
Postet 10-12-16 kl 09:26 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
I dag blir det julemarked og deretter middag hos en venninne i ettermiddag, først skal jeg bare svusje ut og kjøpe en julegave!
Postet 10-12-16 kl 09:28 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Mini skal på fireårsdag idag, men har ellers lite planer. Mannen dro i går og blir borte til onsdag kveld så vi får styre oss alene. Satser på å få ryddet litt og bakt loff til jul i løpet av helga.
Postet 10-12-16 kl 09:41 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Har ikke stått opp ennå. Ingen ble syke i natt heller Eldste skal på leirskole på mandag, så det hadde vært greit om hun ble ferdig og smittefri. Aner ikke hva vi skal gjøre i dag. Vi har lagt alle planer på is for å være syke.
Postet 10-12-16 kl 09:46 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Her skal det ryddes litt i dag også skal jeg ut å se om jeg finner en bursdagsgave til broren min. Og ellers bare sløve tenker jeg.
Postet 10-12-16 kl 10:30 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er syk på hotell. Har feber, sovet veldig lite, orket ikke engang å gå ned til frokost. Smakssansen er uansett fraværende. Banan og skyr med müsli er inntatt i sengen, sammen med paracet og kaffe. Nå er det tid for dusj og pakking, før vi kjører hjem. Håper jeg får smakt noe av maten i kveld, da skal sylfersk tiåring feires på italiensk restaurant.
Postet 10-12-16 kl 11:02 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Jeg sitter og drikker kaffe og lager todo-liste for dagen, mens Poden sitter her og tegner kart til en liten by som skal inngå i et rollespill de spiller i "ungdomsklubben" på skolen hans. Nå skal jeg jammen se hva som er i Lindt-kalenderen min i dag.
Postet 10-12-16 kl 11:33 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Gutta løp først 2.-13. etasje. Deretter 2.-25. etasje etter en kort pause. Min kom til topps på 3.09,11. Jeg er dypt imponert! Det holdt til 3. plass. Jeg kjørte heis og var tidtaker.
Postet 10-12-16 kl 17:05 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave, bakt en eneste julekake eller rettet en eneste tentamen. Er det nå jeg skal løpe rundt meg selv i ren panikk?
Postet 10-12-16 kl 19:40 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Det vil helst gå godt, Albertine.

Her har mannen fikset en del gaver de siste dagene, og svigerinne fikset noe felles fra oss i dag, så det begynner å hjelpe seg.

Jeg var på julebord i går, men var fin i formen i dag, så vi har ryddet og vasket og gjort det fint her, etter et par uker i litt kaos. Jeg har til og med ryddet i og vasket skapene på badet, det var på høy tid! Nå venter jeg på at ungene skal sovne, så blir det sofa og beina høyt, de er såre etter mye dansing i går.
Postet 10-12-16 kl 20:02 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Sitat:
Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave, bakt en eneste julekake eller rettet en eneste tentamen. Er det nå jeg skal løpe rundt meg selv i ren panikk?
Jeg har kun bestilt en bok på nettet, ikke bakt, ikke ryddet/vasket og kun rettet deler av del A i den store bunken.
Det vil helst gå bra, i år også.
Postet 10-12-16 kl 20:59 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg er skikkelig høy etter å ha sunget konsert. jeg fortjener sjampis og sofa.

Det var så gøy!
Postet 10-12-16 kl 21:42 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg kjenner den følelsen, Pøblis. Den er fantastisk.

Den juleavataren din ser litt ut som mannen med ljåen, 007.
Postet 10-12-16 kl 22:24 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar

Det har du jaggu meg rett i.
Postet 10-12-16 kl 22:34 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
GydaG sin avatar
Hvis det er noen trøst Albertine, så har ikke jeg gjort noe annet enn å lage et lysende pinnejuletre og bakt kransekakestenger to ganger (fordi vi spiste opp første ladning i en fei!).
Jul blir det uansett.
Postet 10-12-16 kl 23:53 av GydaG GydaG er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Det er en trøst, Gyda. Takk.
Postet 11-12-16 kl 09:08 av Albertine Albertine er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no