Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 22-10-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg har bursdag i dag, og den skal tilbringes i en hall 1.5 times kjøring herifra. Så jeg skal se på fotball i hele dag. Den eneste fordelen jeg kan se er at begge ungene spiller i dag sånn at jeg slapp kjøring både i går og i dag.
Postet 22-10-17 kl 08:42 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Hurra for deg, polarjenta!
Postet 22-10-17 kl 08:50 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
Gammel
Heilo sin avatar
Gratulerer med dagen Polarjenta!
Postet 22-10-17 kl 09:53 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen Polarjenta!
Postet 22-10-17 kl 10:15 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med dagen Polarjenta. : ballonger:

Jeg våknet med helt stiv og vond kropp idag, håper det går seg til.
Planen idag er Leos Lekeland og familie bursdag.

Men først kaffe.
Postet 22-10-17 kl 10:32 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, polarjenta!

Sovet dårlig fordi jeg har drømt noen helt vanvittige drømmer. Husker ikke mye nå, men det var heseblesende, stressende og surrealistisk. Så jeg tror jeg må sove litt til.
Postet 22-10-17 kl 10:33 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Gratulerer, polarjenta!

Fotball her og i dag, kjæresten og ene frøkna er alt på cup, første kampen er vel ferdig omtrent nå. Den andre frøkna og jeg har en økt i Valhall før vi drar samme sted. Her er jeg i det minste innendørs. Alltid noe å glede seg over.
Postet 22-10-17 kl 10:34 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Gratulerer med dagen!

Håndballkamp og hentekonsert på programmet vårt i dag.
Postet 22-10-17 kl 10:44 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Hipp hurra for Polarjenta
Jeg sitter her og kribler i turbeina. Fint vær i helgene er det diggeste som finnes. Men så må jeg vente til en tenåring har stått opp, for han skulle kanskje bli med meg på tur idag......, jeg kan jo rekke å gjøre myyyyyye før den gutten står opp.
Postet 22-10-17 kl 11:05 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Hurra for polarjenta! Det er fint vær så jeg lurer på om jeg skal prioritere uteliv foran husarbeid idag. Men først kaffe og frokost.
Postet 22-10-17 kl 11:25 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Gratulerer med dagen, polarjenta.

Jeg har endelig kommet i gang med trening, og skal få i meg litt mat for så å dra og svette. Jeg hadde en dag uten å være støl i går, så får jeg i dag og så er jeg i gang igjen. Hvorfor vil jeg meg selv så vondt?
Postet 22-10-17 kl 11:44 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Grattis med dagen, polarjenta!

Jeg er på Leos lekeland med to tiåringer og får selvsagt ikke være med å leke, så jeg sitter i kafeen og håper batteriet på mobilen holder ut noen timer med surfing og spilling.
Postet 22-10-17 kl 12:56 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Gratulerer med dagen, både til polarjenta og Inagh.
Postet 22-10-17 kl 13:28 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Gratulerer med dagen til bursdagsbarna.

Jeg har bakt et par kaker, vært på håndballcup, shinet leiligheten og venter på storinnrykk for å feire eldstemann.
I kveld skal det trenes og sløves.
Postet 22-10-17 kl 14:22 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Heavy helg, først jobbpils-gone-drinks på fredag, også rakk jeg bare så vidt å finne sjelen min før det var 40-årsfeiring med 40 jenter (og jeg var den eldste! ). Nå har jeg bakt kake til feiring av straks-tenåringen min, og jeg er glad jeg er i bedre form en gårsdagens hovedperson.

Jaggu er det hardt å være førtis. Nå skal jeg heldigvis ikke drikke alkohol før ... onsdag.
Postet 22-10-17 kl 14:33 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Og hipp hurra for dagens bursdagsbarn!
Postet 22-10-17 kl 14:34 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Det ble seier i håndballkampen. Til tross for at motstanderlaget i snitt var over ett hode høyere enn våre gutter. Min pode passet på en som var 30 cm høyere og dobbelt så tung. Nå må jeg straks kjøre til Son for å hente minstemann siden mannen har trent så lenge at han ikke rekker det. Grr...
Postet 22-10-17 kl 14:59 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Divine sin avatar
Jeg sitter her og prokrastinerer til gangs. Skal jogge en rolig femkilometerstur, men selv det virker blæh i dag. Har derfor sett gamle episoder av Akutten og spist popcorn i stedet. Men snart blir det jo mørkt, så jeg bør få lettet på rumpa og komme meg ut.
Postet 22-10-17 kl 16:25 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Burde man ta graviditetstest når man griner av Storkene-filmen?
Postet 22-10-17 kl 17:24 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Odelia sin avatar
Haha, Mav

Grattis med dagen, polarjenta!

Jeg har ikke kommet lenger enn dagens første kaffekopp. Prøver å skrape meg sammen etter en i overkant travel og dramatisk nattevakt, og var glad for at minstemor var våken da jeg kom hjem så jeg kunne krølle meg sammen med henne i sofaen foran TVen og få tankene over på andre ting før jeg skulle sove. Det funket Så nå reparerer jeg med sjokolade, for det ble det nesten ikke tid til i går på grunn av fotballturnering og soving.
Postet 22-10-17 kl 18:57 av Odelia Odelia er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
I så fall er jeg konstant gravid. :lettrørt:

Rolig dag her i dag, med besøk av klassevenninne av eldste og mammaen hennes. Til alt overmål tok de med seg eldste hjem, så vi har hatt noen veldig fredelige timer med bare ett barn hjemme. Uvant! Ellers er jeg fortsatt i ulage etter USA-tur, og håper inderlig jeg sovner litt tidligere i kveld så kroppen kan få hentet seg inn.
Postet 22-10-17 kl 19:26 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Takk for alle hilsninger. Jeg er glad for at årets siste turnering er over, at jeg er hjemme i sofaen under et pledd. Ikke bakt noen kake, spiste et stykker hver på turneringa.
Postet 22-10-17 kl 19:52 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg rakk visst bare den siste sangen på hentekonserten. Hurra for kjempekø en søndags ettermiddag...
Postet 22-10-17 kl 19:57 av Blånn Blånn er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no