Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 14-01-17 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Våken på grunn av halsvondt og feber. Og vi som skal i 50-års dag i kveld. Jaja, jeg får se meg an utover dagen.
Postet 14-01-17 kl 07:11 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Tidlig oppe, studiehelg på planen. Mye pensum å pløye gjennom, kun avbrutt av noen gåturer for å få litt luft.
Postet 14-01-17 kl 07:34 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Akkurat våknet. Deilig med helg. Ingen store planer.
Postet 14-01-17 kl 08:41 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Våken.
Baker boller, dugnad, håndball, trening og studier venter.
Postet 14-01-17 kl 08:44 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Vi selger bilen vår i dag. Og det er 7 uker til den nye kommer.
Postet 14-01-17 kl 09:55 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
G’morn. Lørdag!
Postet 14-01-17 kl 09:58 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Vi våknet til snø!
Postet 14-01-17 kl 10:16 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Helg var usedvanlig godt nå! Jeg har vært så lur å melde minstejenten som ble fire år i går () på dansing lørdag formiddag, så vi var tidlig avgårde, men med null trafikk og en unge som bobler over av forventning og glede er det i grunnen helt fint! Hjem til kaffe og lunsj etterpå.
Postet 14-01-17 kl 10:24 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Lørdag! Den neste ukas bytte er allerede nedlagt, så da skal jeg bare drikke kaffe, lese, strikke og holde liv i hordene. Det siste skulle egentlig innebære noe aktivitet, men femåringen har 40 i feber, nekter å ta Paracet og vil heller sove lenger (og da er'n sjuk!), så vi tar det piano. (Bortsett fra toåringen, som synes alt her i verden er UJETTFÆDDI. Han slutter vel å brøle en eller annen gang.) Moro, som alltid, hos Wormwoods, altså.

Jeg tror jeg skal logge av og finne Kindelen i stedet, så jeg sier god helg!
Postet 14-01-17 kl 10:27 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
Jøss kva bytte var det da, Matilde? Eg skal bake brød, gå tur, kvile, føre inn karakterer, og sånt smått. Blir ein god dag aleine uten forpliktelser.
Postet 14-01-17 kl 10:37 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Ukehandel på Kiwi, så klart.
Postet 14-01-17 kl 10:44 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Lørdag.

Mannen er opptatt hele dagen. Lillesøster er på overnatting og storesøster sover. Jeg har kaffe, avis og strikketøy og hele dagen foran meg.
Postet 14-01-17 kl 11:08 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg skal snart pynte muffins og så skal vi avgårde for å feire lillebror bursdag. Han og en annen i klassen skal ha fellesbursdag, så vi blir mange voksne på 12 barn.
Postet 14-01-17 kl 11:15 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Vi skal lage og pynte kake til minsteniesen, som fyller tre år i morgen (hvor store pakker med rosa MM har de på Cacas, tro? ), og har ellers planlagt å se Casablanca og kanskje en Mel Brooks-film. Men først må jeg drikke opp kaffen min. Viktig å ikke gå ut for hardt.
Postet 14-01-17 kl 11:17 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Å, Casablanca må vi også se snart. Referansene har allerede begynt å rulle inn i andre ting vi ser.
Postet 14-01-17 kl 11:50 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
De gjør jo det! Og jeg kan jo ikke la være å sitere og referere den selv heller.
Postet 14-01-17 kl 12:03 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Ungene er opptatt med skjerm, gubben er avgårde og spiller squash. (Han trener så myr for tiden at jeg mistenker midtlivskrise. Det neste er elskerinne og Skoda. Han er for fornuftig til Porsche.) Jeg har kaffe, hoste og ørebetennelse. Lørdag!
Postet 14-01-17 kl 12:26 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Lørdag!

Junior har kameratbesøk, mannen har dratt for å handle påfyll til akvariet sitt og jeg er på loftet mitt. I et anfall av impulsivitet har jeg meldt meg på vårens store framsyning av klosser satt i system, og nå aner jeg selvsagt ikke hva jeg skal lage. Så mange ideer, så lite tid!
Postet 14-01-17 kl 13:31 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Særdeles dårlig natt pga smerter, så i dag er jeg helt ødelagt Takk og lov for helg.
Postet 14-01-17 kl 14:29 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
God bedring, Nessie. Håper du kommer deg raskt. Ser du skiskyting du også?
Postet 14-01-17 kl 14:38 av Albertine Albertine er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no