Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 27-09-16 kl 06:36 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter på jobb hos kunde som har god kaffe. Foreløpig er jeg her helt alene, og jeg nyter stillheten (litt for stort og åpent landskap, ja).

Mannen min knakk fingeren i går. Jeg lurer på hvilke unnskyldninger det kommer å avstedkomme i tiden som kommer.
Postet 27-09-16 kl 07:42 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Observatøren sin avatar
Uff, hvordan klarte han det?

Jeg er på ferga, i dag forsov jeg meg. Skal til Oslo hele dagen, blir lang dag før jeg er hjemme. God kaffe satser jeg på å få på togstasjonen, frokost også.
Postet 27-09-16 kl 07:52 av Observatøren Observatøren er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag er det skolefotografering på skolen til ungene. Det er ganske morsomt å observere at mens jeg må påtvinge 8-åringen både hele og rene klær, så trenger man slett ikke mase på wannabefjortisen. I dag går hun på skolen som en tro kopi av Noora (fra Skam).

Aldri en kjedelig dag.
Postet 27-09-16 kl 07:52 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Observatøren: Det lurer han også på. Han var fotballtrener for laget til snuppa, skulle plukke opp en ball og så sa det bare knekk. Han er vanligvis svært moderat i språkbruken, men da hadde han visst vist seg frem som den ekte nordlendingen han er.
Postet 27-09-16 kl 07:54 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Sykemeldt dag. Driver fortsatt med trening og behandling av skulder som ikke fungerer som den skal. Tålmodighet er noe dritt.
Postet 27-09-16 kl 08:02 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg skal på eit møte i dag som eg gruer ordentlig for, eg har aldri blitt satt så ut av noko som desse greiene her. Så eg treng nokre URLete gode klemmer...
Postet 27-09-16 kl 08:05 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Tussa sin avatar
Apropos Noora, skal ikkje Skam begynne snart?
Postet 27-09-16 kl 08:06 av Tussa Tussa er ikke aktiv
Gammel
Bokormen sin avatar
Lykke til, Hondacrv!
Postet 27-09-16 kl 08:08 av Bokormen Bokormen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Sitat:
Apropos Noora, skal ikkje Skam begynne snart?
Det lurer jeg også på. Jeg vet ikke om jeg gleder eller gruer meg. Den serien klarte å ta en uforholdsmessig stor plass i livet mitt. Jeg har aldri noen gang trykket "refresh" så mange ganger før.

Serien er vel strengt talt ikke egnet som underholdning for 11-åringer, men jeg har bestemt meg for at det får være greit nok. Det var bedre enn mye av Disney-bråket hun bruker tiden på.
Postet 27-09-16 kl 08:20 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Lykke til i dag, Honda!

11-årig Noora, faktisk, jeg kjenner jeg gruer meg litt til det der starter..

Jeg må innom IKEA også. Dagens læring: Ikke kast alle gamle laken fordi du har kjøpt nye, uten å trippelsjekke at du har kjøpt rett størrelse.
Postet 27-09-16 kl 08:32 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 27-09-16 kl 09:23 av Timar
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg har kost meg med å prikke innlegg i bokstav-og-gjeld-tråden. Det var fin terapi i det på en litt grå morgen. Nå m0 jeg straks svosje. Møtemaratonuke. Takk og lov for at det finnes antibiotika. Og at den fortsatt virker kjennes det ut som.
Postet 27-09-16 kl 08:39 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Tussa sin avatar
Min 11-åringen får sjå. Eg er nøytral enn så lenge, men spent på kva dei skal gjere for å løfte greia.
Postet 27-09-16 kl 08:50 av Tussa Tussa er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen, jeg har kaffe og skrivebordsfrokost etter en kronglete ferd med kollektivtrafikk til jobb.
Postet 27-09-16 kl 09:07 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Jeg ble sittende oppe lenge i går og bla i album for å finne et fint bilde av pappa. Sovnet greit og sov til seks i dag, så kan ikke klage.

Eldste havnet på legevakt i går med dypt kutt som måtte sys så det kan bare gå oppover nå.
Postet 27-09-16 kl 09:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Håper det går bra, Hondacrv!

Jeg er så innmari trøtt, og lurer på hvordan jeg skal få gjort noe fornuftig i dag. Heldigvis må macen oppdateres, håper det tar ei stund.
Postet 27-09-16 kl 09:24 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Klem til Hondacrv og andre som trenger!

Jeg var på fint reiseledermøte for Polenturen i går, kjenner jeg senket skuldrene litt og nesten gleder meg nå, når flere enn jeg og en til ser ut til å engasjerer seg.

Ellers er jeg altfor travel til å henge her, men motivasjonen er nær nullpunktet, derfor prokrastineres det over en lav sko.
Postet 27-09-16 kl 09:41 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Høst sin avatar
Hondacrv - Håper det går bedre enn du tror!
Postet 27-09-16 kl 09:53 av Høst Høst er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Sol ute, tenk så deilig det hadde vært med en utejobb i dag.
Postet 27-09-16 kl 10:30 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Odelia sin avatar
millact

Kroppen har gitt beskjed om at det er blitt for mye trening på for lite søvn så jeg prøver meg på en treningsfri uke for å se om det kan gjøre susen. Røyk på fredag, og holdt på å ryke i dag også, men så er det meldt så mye vind og regn at jeg bestemte meg for å rydde terrassen og uteområdet i stedet så da innvilget jeg meg treningsfri. Nå sitter jeg inne og nyter en kopp kaffe mens jeg venter på at vaskemaskinene skal gjøre seg ferdige med dagens første ladning. Må sy litt på julestrømpen så den blir ferdig i år. Har bare 3 1/2 igjen, og har brukt unevnelig mange måneder på denne halve så det ser litt mørkt ut. Men hey, det er fortsatt 3 mnd igjen!
Postet 27-09-16 kl 11:16 av Odelia Odelia er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg skriver søknad. Vil gjerne ha pengene, men er ganske lei av skrivingen.
Postet 27-09-16 kl 11:23 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Lykke til Hondacrv og gode klemmer til deg.
Postet 27-09-16 kl 12:10 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Hjemme fra jobb. Altfor mye på jobb for tiden, høye skuldre og vondt i hodet er normalen...

Jaja, straks kjøring hit og dit.
Postet 27-09-16 kl 16:59 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Takk, alle saman. Det kunne gått verre, og no må eg reflektere og tenkje litt, kjenner eg. Men ikkje i kveld. I kveld er eg for trøtt.
Postet 27-09-16 kl 21:44 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg er i San Francisco og her er det fortsatt tirsdag. Prøver å drøye det litt før jeg legger meg.
Postet 28-09-16 kl 05:09 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Fortsatt tirsdag i Texas også! Henger i hotellbaren, ikke alt for lenge til leggetid og i morgen er det fri!
Postet 28-09-16 kl 05:51 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no