Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 18-01-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
Kan det være så vanskelig å være ett medmenneske?! Vitne til at mellom 10-20 voksne mennesker bare overså en eldre dame som forsøkte å finne ut hvor båten hennes skulle gå fra. Vær ett medmenneske for pokker, det tar dere toppen to minutter å peke i riktig retning.
Postet 18-01-19 kl 07:32 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Fredag og hjemmekontor, så rolig start på dagen. Må snart vekke tenåringen for tredje gang. /
Postet 18-01-19 kl 08:15 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Hear, hear, Frøy!

God morgen! Jeg har syklet til jobb i -12, og fornøyd konstatert at påkledningen holdt mål.

Produksjon i dag også, ferdig mandag. Deilig med fysisk arbeid og P2 på øret.
Postet 18-01-19 kl 08:57 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Snart avreise til Italia og spilleoppdrag med korpset.
Postet 18-01-19 kl 09:05 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Mann og datter dro avgårde til Liverpool midt på natten, og jeg klarte selvfølgelig ikke å sovne igjen. Jeg håper jeg kan ta en kort arbeidsdag og dra i Tryvann med knerten. Det tror jeg hadde gjort meg godt.

Men først: kaffe i bøtter og spann.
Postet 18-01-19 kl 09:15 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Fredag! (Ikke at det ikke blir fullt kjør fram til klokka fire, men det er godt at helga venter i enden.)
Postet 18-01-19 kl 09:20 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Fredag!! Jeg gikk årets første skitur i går kveld, mutt alene i måneskinnet. Ikke mange andre skigåere heller, men det var så fint! Og jeg følte at jeg faktisk er begynt å bli i bedre form igjen etter en treningsløs periode i desember. Juhuu!! Nå er det snart helg, den blir nok sosial og morsom, men søvn blir det nok mindre av.
Postet 18-01-19 kl 09:43 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Rolig morgen i dag, mens jeg venter på besøk fra Hafslund for el-tilsyn. Regner ikke med noen overraskelser, siden vi hadde en elektriker til å se på anlegget da vi overtok i fjor. Noen punkter som fortsatt må fikses, men neppe noe stort.
Postet 18-01-19 kl 09:53 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Slækker med kvalm datter. Har snødd en halvmeter i natt, så mannen måtte ut med snøfreser før jobb.
Postet 18-01-19 kl 10:02 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Dagen i dag er så mye bedre enn i går.
Kort dag og så helg.
Postet 18-01-19 kl 10:35 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Dette har vært ei tøff uke. Nå er jeg sliten. Jeg tror det blir en kort dag i dag.
Postet 18-01-19 kl 10:53 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings. Det har vært en sånn middels travel uke her. Har fått to runder med trening. Og fått unna masse greier på arbeidsblokka.

I dag skal jeg bare seile inn i fredagen, avslutter med pizza og øl med kollegaene mine. Håper det blir fint, selv om det har vært litt rare greier de siste månedene. De er jo fine folk, så det skal helst gå godt.
Postet 18-01-19 kl 11:20 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Fridag. Ute laver snøen ned. Skal ut med jobben i kveld. Har igrunn ikkje lyst, men tvinger meg sjølv, i håp om at ting blir kjekt når eg først kjem meg ut.
Postet 18-01-19 kl 12:33 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal også på festlig lag i jobbsammenheng i kveld og er særs umotivert. Det er jeg forsåvidt hver fredag, ukene tar livet av meg. Har alle intensjoner om å ha det gøy likevel.
Postet 18-01-19 kl 13:33 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Uken har vært intens og neste uke blir dobbelt så ille.

Men, jeg tar med meg datamaskinen hjem og får gjort litt derfra.

I dag skal jeg nemlig gå fra jobb nøyaktig kl. 15.15 for å hente takeaway for å hygge meg litt med familien før jeg går ut for å drikke vin med hyggelige venninner.
Postet 18-01-19 kl 14:49 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Nå skal jeg jobbe litt til, og så skal jeg sykle hjem i solskinnet!

Da skal det bakes til familieselskap i kveld for yngste som fylte år på onsdag.
Postet 18-01-19 kl 15:05 av Eia Eia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no