Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 06-06-18 kl 07:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 32

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
First!
Postet 06-06-18 kl 08:54 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
And!
Postet 06-06-18 kl 09:32 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Noen som ropte på meg?
Postet 06-06-18 kl 10:06 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings! Sola skinner fortsatt og jeg er klar for sommerfest i barnehagen i ettermiddag!
Postet 06-06-18 kl 10:26 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Fortsatt hjemmeeksamen. Puh.
Postet 06-06-18 kl 10:49 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Pappalille
Postet 06-06-18 kl 11:10 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Lykke til Pappalille!

Det er onsdag og sol.
Postet 06-06-18 kl 12:28 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag er det sommerfest på skolen til ungene. Trinnet til knerten skal synge "Langt å gå" av Klovner i kamp (sangen fra Flåklypa-filmen). Den er veldig kul, men jeg lurer veldig på hvor mange av de 100 ungene på trinnet som klarer hele den teksten. Det blir nok gøy uansett. FAU har vært gode på å prikke inn det gode været i alle år.
Postet 06-06-18 kl 13:16 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Vi, derimot, fikk regnbyger i thai-takeawayen på fjorårets avslutning. Må si jeg overhodet ikke ser fram til neste arrangement.
Postet 06-06-18 kl 13:20 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg mistenker at jeg i utgangspunktet er hakket mer positivt innstilt til slike skolearrangementer enn deg, Bluen.
Postet 06-06-18 kl 13:35 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Alt som involverer 450 elever med foreldre og søsken utendørs i skolegården (med medbrakte stoler, bord og mat, men uten fungerende høyttaleranlegg) er djevelens verk.
Postet 06-06-18 kl 13:43 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Vi hadde beachhåndballturnering i går. På beachbane, i sol, fra 16-21, uten solkrem. Kjennes i dag. I tillegg til alle de ekstra vondtene man får av å løpe rundt i sanden.
Men beina er ferdig polert og sommerklar om ikke annet.
Postet 06-06-18 kl 13:44 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
isola sin avatar
Tjorven, Langt å gå var en av sangene ungene lærte til Skolens Sangdag i mai, så om de var med på det har de den nok inne. Selv femåringen min kan den pga det.
Postet 06-06-18 kl 14:09 av isola isola er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Bluen: Vi høyner deg med 700 elever og dertil hørende foreldre. :
Postet 06-06-18 kl 14:25 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Sommfest på skolen her også. Har nettopp flydd fra vest og hoppet på et tog, ser ut som jeg skal rekke det greit. Mannen har i år fått ansvar for å ordne medbrakt til felles bord. Spent på hva han disker opp..

Vi har for øvrig bare 280 elever med tilhørende familier. Så i litt mindre skala
Postet 06-06-18 kl 15:49 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg skal diskutere sammenhengen mellom diakoni og min fremtidige profesjon, sosionom. Jeg går og henger meg litt nå. Takk for alt.
Postet 06-06-18 kl 16:45 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
You can do it, Pappalille!
Postet 06-06-18 kl 16:49 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Takk for alt, Pappalille.
Postet 06-06-18 kl 16:52 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Pensumet er ... Det er ... ubeskrivelig!

Jeg sliter litt nå, ja.
Postet 06-06-18 kl 17:04 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Tjorven; her sang småtrinnskoret(1-4.trinn) langt å gå på 17.mai, det gikk strålende . I morgen er det åpen dag og da skal de synge den igjen.
Postet 06-06-18 kl 17:12 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Hjemme fra reisesensur. Var heldig og fikk en av skolene som ligger i nærområdet. Har kjørt 45 mil i går og i dag.
Postet 06-06-18 kl 18:11 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Det er litt av noen avstander hos dere, Stompa! Det setter mine fire mil hver vei i perspektiv...
Postet 06-06-18 kl 18:14 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Våre avslutninger er kun for trinnet, så de pleier å være hyggelige.
Postet 06-06-18 kl 18:18 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Pappalille:
Postet 06-06-18 kl 19:06 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Hehe, ja, Matilda, det er langt til de fleste. Det er vel bare tre videregående i hele fylket som ligger nærmere min enn denne (ikke medregnet den andre her i byen, da).
Postet 06-06-18 kl 19:19 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg var sensor på naboskolen i dag, det er en kilometer dit.
Postet 06-06-18 kl 20:42 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Mellomste og jeg har vært på info-møte på den videregående skolen som tilbyr forsering i dag. Han skal endelig få noen utfordringer i matematikk. Blir spennende!
Postet 06-06-18 kl 21:05 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Det er to videregående her i byen, så det er bare 1 mil til den andre fra oss. Så er det 6 mil, 2x10 mil - og så er det den jeg var på, som ligger 22 mil unna. Skal man til noen av de andre, involverer reisen enten fergereise eller kryssing av fjellovergang (Saltfjellet), og til flere er egentlig fly eneste reelle alternativ.
Postet 06-06-18 kl 22:35 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Altfor seint ute, men så spennende, pappalille!
Postet 06-06-18 kl 23:42 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg er FERDIG!!! Den er levert, men jeg kan lese gjennom i dagslys og uten hundre kopper kaffe i systemet og rette opp og pusse på den frem til klokken 14 i morgen, men jeg er ferdig.
Postet 07-06-18 kl 01:14 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Hurra, Pappalille!

Straks på kontoret. Begynner med intervju av kandidater kl 8, og jeg har fortsatt ikke fått kaffe i systemet.
Postet 07-06-18 kl 08:37 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Palmen: Er du samme sted som meg i dag? Jeg tar gjerne en kaffe.

I dag skal vi på før erfaring til det nye rekkehuset vårt. Det blir spennende. Enda mer spennende er det om vi ikke snart får solgt leiligheten vår. Visning på søndag, så vi håper på bare mellomfint vær.
Postet 07-06-18 kl 09:06 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no