Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 18-09-16 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Våken, fortsatt litt feber, jeg syns dette begynner å bli kjedelig. Vel, vel.

I dag skal vi hente foreldrene mine på flyplassen, de har vært på Kreta i 14 dager. I ettermiddag skal vi visst på kakespising hos en venninne som har 2 gutter som har hatt bursdag i august og september.
Postet 18-09-16 kl 08:43 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Har du vært hos legen Polarjenta? Det høres absolutt kjedelig ut ja. God bedring!

Jeg er våken men slett ikke klar for dagen kjennes det ut som.
Postet 18-09-16 kl 10:06 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Nei, jeg klarer ikke helt å se hva en lege skal gjøre. Feberen er lav, og jeg har ikke vondt noen plasser. Bare slapp og ikke helt i form. Tipper jeg rett og slett er sliten.
Postet 18-09-16 kl 10:16 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Har bygget Ninjago Lego med sønnebengelen og er ikke våken. Ryggen har kranglet veldig i natt, men strålende blide fireåringer hjelper på så mangt. Kaffe!
Postet 18-09-16 kl 10:17 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen ja.
Overnattingsbesøk som våknet kl 6... Men etter litt hysjing så fikk jeg sove litt til, kjekt når de begynner på bli store.

Snart på farten til håndballkamp, deretter venter selskapligheter. Jeg vil ha mer ferie!
Postet 18-09-16 kl 10:38 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Gaia sin avatar
Jeg er støl. Hoftene mine liker ikke 10 km helt flatt, på asfalt og brostein.
Postet 18-09-16 kl 11:11 av Gaia Gaia er ikke aktiv
Gammel
Musemus sin avatar
God morgen.
Lat søndag her, vi har pussa opp hus siden første helga i mai og har nå endelig kommet i hus... Sånn egentlig har vi massemasse å gjøre i huset, men vi stikker på fjelltur istedetfor. Mange helger siden vi var ordentlig sammen med ungene, så det blir godt. Men jeg kommer meg pokker ikke ut av sofaen....

God søndag.
Postet 18-09-16 kl 11:12 av Musemus Musemus er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg må jobbe for å ta igjen for uka som forsvant i halsbetennelse. Men det er ikke fælt å jobbe på sofaen i pysjen, da.
Postet 18-09-16 kl 11:14 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
I dag er jeg endelig 40!
Postet 18-09-16 kl 12:40 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Gratulerer med dagen Pelle!
Postet 18-09-16 kl 12:50 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, Pelle!
Postet 18-09-16 kl 12:54 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer så mye med dagen, Pelle!

Nå har jeg vært 40 i snart et år, og det er til å leve med, altså.

I går hadde barnet som ALDRI er sykt plutselig 40 i feber. Jeg ble så forfjamset, for syke unger pleier ikke jeg å måtte forholde meg til. Nå er hun på bedringens vei, heldigvis.
Postet 18-09-16 kl 13:19 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Gaia sin avatar
Grattis med dagen, Pelle!
Postet 18-09-16 kl 13:39 av Gaia Gaia er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Man kan virkelig aldri undervurdere folk nok. Når du trodde bunnen var nok, så viser det seg at det finnes dypere bunn.
Postet 18-09-16 kl 14:37 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Grattis Pelle!!

Søndagsstille etter herlig fjelltur og middagsselskap i går. Vi ble 16 til bords, halvparten gikk tur først. Nydelig vær, det er det i dag også, jeg bare elsker varm sensommer i september!!

Jeg har lakket negler på terrassen, nå skal jeg finne boken min og sette meg i solen en stund, før konsert med korpset mellomste spiller i. Herlig søndag!!
Postet 18-09-16 kl 14:39 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Huff annemede, stor klem til deg!
Postet 18-09-16 kl 14:40 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Barna har badet! Synd vi ikke hadde med badetermometer. Minimum 17 grader vil jeg tro.
Postet 18-09-16 kl 14:43 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Gratulerer med dagen, Pelle.

Nydelig vær på fjellet i dag. Mannen snekrer bod, og jeg surfer og har ikke en gang pakket opp rettebunken jeg har med meg.
Jeg må jobbe noen timer i kveld, og det gruer jeg meg til.
Postet 18-09-16 kl 15:47 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
For en snål dag. Jeg er syk og slapp og har stort sett ligget på sofaen og lest FP på mobilen. Der får jeg ikke til å skrive kommentarer når jeg prikker, så jeg har sendt ut "tomme" grønnprikker selv om jeg egentlig foretrekker prikker med kommentar.
Postet 18-09-16 kl 18:15 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Pelle!

Vi har vært på kretsbannerkonkurranse med speideren store deler av dagen. Jeg har i grunnen bare sittet på et svaberg ved sjøen, drukket kaffe og skravlet med hyggelige foreldre mens yngste lekte med en klassekompis og eldste var på konkurranse.
Postet 18-09-16 kl 18:41 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Njulaif sin avatar
Gratulerer med dagen Pelle!
Postet 18-09-16 kl 23:29 av Njulaif Njulaif er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no