Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 24-08-18 kl 06:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 53  

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Go, Blånn!
Jeg irriterer meg dønn over kollega som kommer heseblesende inn på personalrommet i det klokka ringer, og som attpå til skal kopiere før timen. Og fylle kaffekoppen. Samme kollega klager over at det er vanskelig å få ro i klasserommet om morgenen og gir anmerkninger over en lav sko. Og ja, det har vært samtale med leder. Da er det bedring å spore noen uker.
Postet 24-08-18 kl 22:15 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg står i inngangsdøra og tar imot elevene nesten hver morgen, så det er lett å merke seg hvem som er sene og notere det ned. To av lærerne presterte å komme for sent alle planleggingsdagene i forrige uke (15-30 min stort sett, men en uteble hele første del en av dagene). Foreløpig er jeg i kartleggingsfasen, men skal ta det når jeg har skaffet meg en god oversikt (har et eget Excel-ark hvor jeg skriver ned).
Postet 24-08-18 kl 22:22 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Bra! Jeg er sikkert ukollegial, men det er ikke bare elevene som trenger en oppstramming i den norske skolen.
Nå er 99% av kollegaene mine super pliktoppfyllende og flinke, men den ene prosenten irriterer.
Postet 24-08-18 kl 22:51 av 007 007 er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no